تعداد بازدید: 3348

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 آبان 1387-0:0

محسني:ممکن است احمدي نژاد رييس جمهور چهارسال آينده نباشد

نماینده نوشهر و چالوس گفت:در هیچ دوره‌ای مثل این دوره در ماههای پایانی منتهی به انتخابات در این حد فشارهای اقتصادی پیش نیامده بود


به گفته نماینده نوشهر و چالوس در مجلس اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بتوانند به یک تعامل و هماهنگی رسیده و بر سر یک کاندیدا اجماع کنند می‌توان امیدوار بود که برای اولین بار دوره فعالیت یک رییس جمهور دو دوره چهار ساله نباشد.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به حضور قطعی مردم در یک انتخابات سالم و اظهار خشنودی از پرشوری فضای انتخاباتی کشور از هم‌اکنون به خبرنگار پارلمانی آفتاب عنوان کرد: «اگر همین شرایط تا انتخابات حفظ شود و اوضاع برای همه کاندیداهای واجد شرایط در صحنه انتخابات فراهم گردد قطعا انتخاباتی باشکوه و تأثیرگذاری برگزار خواهد شد».

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اظهار امیدواری از اینکه جریان اصلاح‌طلب بتوانند به یک جمع‌بندی و هماهنگی برسند، ادامه داد: «اصلاح‌طلبان باید بتوانند در نهایت به این کاندیدا برسند که در این صورت در انتخابات دهم ریاست جمهوری چرخش و انتقال قدرت را شاهد خواهیم بود».

محسنی بندپی با تأکید بر انتخاب چهره‌های محبوب و مقبول و شناخته‌شده که تاکنون نشان دادند توان اداره امور کشور را دارند و به عنوان کاندیدا در جریان اصلاح‌طلب، اضافه کرد: «مردم طی این چند سال اخیر و در این دوره از فعالیت قوه مجریه کشور به لحاظ فشارهای اقتصادی، افزایش تورم و عدم استفاده از ظرفیت‌ها بسیار زود دچار شکنندگی شده‌اند لذا اگر شرایط ذکرشده در جریان اصلاح‌طلب لحاظ شود این مسأله بسیار محتمل است که دوره بعد شخصی به غیر از احمدی‌نژاد رییس جمهور شود».

نماینده مردم نوشهر و چالوس در خانه ملت ابراز عقیده کرد: «در هیچ دوره‌ای مثل این دوره در ماههای پایانی منتهی به انتخابات در این حد فشارهای اقتصادی پیش نیامده بود و در این شرایط مشابه همیشه این حدس و گمان به طور مقطع زده می‌شود که رییس جمهور وقت در دوره آتی انتخابات هم رأی خواهد آورد اما در این دوره چنین نیست».

محسنی بندپی بار دیگر بر تفاهم و تعامل اصلاح‌طلبان تأکید کرد و گفت: «آرای پراکنده و خاموش قطعا به ضرر فضای انتخاباتی به ویژه اصلاح‌طلبان است».

این نماینده مجلس در پایان این گفت‌وگو شروط انتخاباتی سید محمد خاتمی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دهم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: «طبیعتا هر کاندیدایی که بخواهد وارد صحنه انتخابات شود موانع حضور خود را مطرح کرده و با شروطی جهت رفع آن‌ها به صحنه می‌آید. سید محمد خاتمی هم می‌خواهد از هم‌اکنون با مردم صادق باشد و لذا این موارد را از الان مطرح کرده است».(aftabnews)


  • سه شنبه 19 خرداد 1388-0:0

    محسنی اگه می تونست نوشهر و چالوس رو آباد می کرد نه اینکه فقط الکی حرف بزنه

    • پنجشنبه 2 آبان 1387-0:0

      واقعا بنده مثل اين آقا شخصي ابن الوقتتر و سياسي كارتر نديدم در زمان انتخابات دوم خرداد رييس ستاد ناطق نوري در نوشهر بود در زمان خاتمي مشاركتي شد در زمان انتخابات گفت من اصولگرا هستم و الان راهنما را به چپ ميزندو بعد از امضاي نامه ميان تهي مشاركتيها به رهبري كه ايران را مثا سال 1299 ميدانستند و خواهان تسليم در مقابل امريكا بودند گفت مقصر روزبهي است و من متن نامه را نخوانده بودم. واقعا كه اين ديگر كيست ؟


      ©2013 APG.ir