تعداد بازدید: 2741

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 13 آبان 1387-0:0

تنها در مجلس

خبرگزاری رسمی دولت از تصمیم رئیس جمهوري برای شرکت نکردن در جلسه استیضاح وزیر کشور خبر داد.


رييس جمهور گفت: استيضاح وزرا بايد نسبت به عملکرد آنها صورت بگيرد، لذا استيضاح وزير کشور قانوني نيست و من در جلسه استيضاح ايشان شرکت نمي‌کنم.   
 
دکتر محمود احمدي‌نژاد ضمن اعلام اين مطلب افزود: به عقيده من چيز جديدي در استيضاح آقاي کردان مطرح نشده که نياز داشته باشد رييس‌جمهور در آن شرکت کرده و پاسخ دهد.

وي تصريح کرد: حرف هاي مطرح شده همان حرف‌هاي تکراري است.

رييس‌جمهوري با تاکيد بر اينکه استيضاح حق نمايندگان است تصريح کرد: ما بالاترين احترام را به مجلس مي‌گذاريم و هر تصميمي که بگيرند بر روي کار دولت اثري نخواهد داشت. ما مجلس را يار خود مي‌دانيم اما اين استيضاح را قبول نداريم.

قرار است کردان فردا سه شنبه در مجلس حاضر شود و از خود در برابر استیضاح کنندگان دفاع نماید.
احمدی نژاد پیش از این گفته بود در مجلس از کردان حمایت خواهد کرد.


وی در پنجم آبان (یک هفته پیش) در نشست مشترك هيئت دولت با استانداران گفته بود: استيضاح حق قانوني نمايندگان مجلس است اما من در روز استيضاح از وزير كشور در مجلس دفاع خواهم كرد.


اما يکي از نمایندگان مردم تهران به mehrnews گفت:ممکن است با استعفای وزیر کشور اصلا کار به استیضاح کردان در جلسه فردای مجلس کشیده نشود.

الیاس نادران با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کشور در جلسه روز سه نشبه مجلس خاطرنشان کرد:استعفا از هر نظر به نفع کردان است و من امیدوارم کار به استیضاح وزیر کشور کشیده نشود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: فضای مجلس آماده استیضاح کردان است و اگر روز سه شنبه استیضاح برگزار شود قطعا مجلس به آن رای موافق خواهد داد.



    ©2013 APG.ir