تعداد بازدید: 3449

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 آذر 1387-0:0

یوسف نژاد : فراکسیون پيرو خط امام مجلس به ديدار بزرگان مي روند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: محدود کردن قشر دانشجو اثرات جبران ناپذیری در سیاست ایران خواهد داشت.


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون پيرو خط امام مجلس تصمیم گرفته به خاطر شرایط خاصی که در کشور وجود دارد ملاقات هایی را با کلیه مسئولان کشوري انجام دهد .

 علی اصغر یوسف نژاد افزود : اولین ملاقات در این راستا بین فراکسیون پيرو خط امام مجلس با آیت ا... هاشمی رفسنجانی صورت خواهد گرفت و در آن در خصوص شرایط استفاده از همه افکار و ایده های موجود و به کارگیری آنها برای منافع و مصالح ملی و مسائل مربوط به احزاب و گروه ها بحث خواهد شد .

یوسف نژاد ادامه داد : همچنین در این جلسه تکلیفی که در قبال شرایط فوق از نظر اقتصادی سیاسی و روابط خارجی به وجود آمده تبادل نظر خواهد شد .

نماینده مردم ساری در مجلس خاطر نشان کرد : شخص آيت ا..هاشمی رفسنجانی نیز در خصوص برگزاری این جلسه اظهار علاقه کرده است .

 یوسف نژاد یادآور شد : صحبت با دیگر مسئولان و رؤسای سه قوه ، علمای قم و مسئولان سیاسی که قبلاً حضور داشتند نیز در دستور کار این فراکسیون قرار دارد .

 یوسف نژاد در بخش دیگری از جهت های خود دانشجویان را پیشاهنگان مسائل سیاسی عنوان کرد و گفت : دانشجو باید توانایی اظهار نظر در مسائل سیاسی را داشته و وضعیت موجود را نقد کند .

وی با بیان اینکه دانشجو وام دار هیچ گروه و حزبی نیست افزود : در ایران قابلیت های خوبی در محیط های دانشجویی وجود دارد که آنها نقش خود را در طول تاریخ در جایگاهشان ایفا کرده اند .

یوسف نژاد تصریح کرد : اگر دانشجویان کشور اراده و انگیزه پیگیری موضوعی را داشته باشند طبیعتاً در تصمیمات سیاسی اثرگذار خواهند بود . وی با اشاره به این مطلب که پر رنگ کردن نقش دانشجو به عهده دولت است ادامه داد : هرگونه محدود کردن قشر دانشجو و جلوگیری از فعالیت او اثرات جبران ناپذیری در سیاست ایران خواهد داشت.(isna)



    ©2013 APG.ir