تعداد بازدید: 3200

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 آذر 1387-0:0

لاریجانی به مثابه کردان

پيشنهاد پايگاه انصار حزب الله:صلاحیت آقای لاریجانی برای ریاست مجلس مجددا بررسی شود!


پایگاه خبری شورای هماهنگی نیروهای حزب الله (ansarnews) به اصولگرایان مجلس پیشنهاد داد که در ریاست علی لاریجانی بر مجلس تجدیدنظر کنند.

اين سايت در مطلبی با عنوان تجدیدنظر در تداوم ریاست لاریجانی بر مجلس از نمایندگان اصولگرا خواسته است، همانگونه که صلاحیت علی کردان مجدداً بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجدداً بررسی گردد.

نویسنده این مطلب در اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه رفتارهای لاریجانی نسبتی با اصول و اصولگرایی ندارد، آورده است:

1- مدیریت او بر مجلس به گونه‌ای بوده است که آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان لزوم اولویت‌بندی دستور کار مجلس می‌گوید: شما بايد از وسواس نفساني دوري كنيد و براي قشر محروم و پابرهنه‌ها دل بسوزانيد و به دولت براي رسيدگي به آنها كمك كنيد. اولويت را به فرهنگ اسلام بدهيد؛ چرا كه فرهنگ اسلام بايد زنده بماند. بايد در كارهاي خود اولويت‌بندي كنيد و وقت خود را به مسايل كم‌ارزش صرف نكنيد.

2- لاریجانی خواهان بررسی نامه کنگره آمریکا برای گشودن باب مذاکره می‌شود. امری که نیازی به توضیح ندارد. برادر او هم برای توجیه این سیاست راهی دانشگاه شریف شده و به ایراد سخن می‌پردازد.

3- لاریجانی با ترتیب دادن جلسه‌ای که باید آن را یک «نمایش سیاسی» دانست، مخالفان اصولگرایی، خط امام(ره) و قانون اساسی را به مجلس دعوت می‌کند. اصلاً مجلس کدام کشور 30 سالگی خود را در 28 سالگی جشن می‌گیرد؟

ارگان خبری نیروهای حزب‌الله در انتها می‌نویسد: اصولگرایان مجلس مطمئن باشند تداوم رفتاری که رئیس منتخب و مذبذب آنان پیشه نموده است، اعتماد مردم به آنان را خدشه‌دار خواهد کرد؛ چرا که آنان با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و قاطبه اصولگرایان مجلس نیز در برابر رفتار لاریجانی موضعی شفاف اتخاذ نکرده‌اند. لذا پیشنهاد می‌شود همانگونه که صلاحیت کردان مجددا بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت آقای لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجددا بررسی شود.


  • يکشنبه 1 دی 1387-0:0

    آقای لاریجانی ، در سخنرانی مسجد قبا :
    آیا منظورتان از گروه تروریست فرقان امروز گروه انصار حزب ا... است که طی این ماه به سیاستهای شما در سایتها و نشریات رسمی خود حمله کردند ؟! یاد آن روزهایی بیفتید که همه شماها در جناح راست از این گروهها برای سرکوب و حمله به دانشجویان اصلاح طلب طرفدار خاتمی استفاده می کردید !!!!مطمئن باشید طبق هشدارهای قبلی آقای خاتمی این گروههای فرقان دست پرورده جناح راست بلای جان خودتان خواهند شد . تاریخ نشان داده که افراطی گری سرانجام موجب تشکیل گروه خوارج و فرقان خواهد شد .


    ©2013 APG.ir