تعداد بازدید: 3249

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 1 دی 1387-0:0

فرماندار رامسر از قائم شهر مي آيد

گفته مي شود مهندس عادل تقی پور به عنوان فرماندار جدید رامسر منصوب شده است.


در حالی که رایزنی ها برای انتخاب فرماندار جدید رامسر در محافل رامسری هاي شهرستان و تهران ادامه دارد، شنیده هاي ramsarnews حاکی از آن است که فرماندار جدید منصوب شده است.

گفته مي شود مهندس عادل تقی پور به عنوان فرماندار جدید رامسر منصوب شده است.

 در روزهای گذشته از منابع غیر رسمی خبر می رسید که عده اي با مراجعه به ابوالفتح نیکنام- نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس - در پی انتصاب یک فرد بومي به عنوان فرماندار شهرستان رامسر بودند و در اين خصوص اسامی چند نفر از جمله بوذرجمهر خلعتبری بیش از دیگران به گوش می رسید.

 شنيده شده است مسئولان ذی ربط با توجه به شرایط حساس فعلی(انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری) به این نتیجه رسيدند که این مسئولیت را به فردی غیربومی بسپارند. عادل تقی پور اهل شهرستان قائم شهر و از اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد بوده است.وي هم اکنون در آموزش و پرورش استان مازندران مشغول به کار است.


  • شنبه 7 دی 1387-0:0

    iek farmandar baiad entekhabe mostaghim mardome haman shahr bashad wa entessabi bodan iek farmandar shiwe aghabmande wa az nohe farmaishi ast, wa farmandar ra wadar mikonad beaie inke khedmatgozare mardom bashad, khedmatgozar entssabkonande shawad,

    • شهروند طبریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 2 دی 1387-0:0

      با سلام برای اقا عادل منصب فرمانداری بسیار زود است اگر خواهان ماندگاری در عرصه خدمت است باید از حوزه ای کوچکتر شروع کند از ما گفتن و البته از ایشان و دوستانشان صد البته نشنیدن


      ©2013 APG.ir