تعداد بازدید: 2226

توصیه به دیگران 1

جمعه 6 دی 1387-0:0

مقيمي:دولت احمدي‌نژاد اميد را نهادينه كرد

دبير مجمع نمايندگان مازندران گفت:سفرهاي دولت احمدي نژاد فاصله طبقاتي را كاهش داد.


 دبير مجمع نمايندگان مازندران گفت: سفرهاي استاني دولت دكتر احمدي نژاد بركات زيادي را به ‌دنبال داشته و حداقل ثمره اين سفرها كم كردن فاصله طبقاتي و ايجاد اميد در مردم و جامعه بوده است.

 احمد‌علي مقيمي افزود: احمدي‌نژاد با كارهاي خود، بسياري از نقشه‌هاي افراد داخل و خارج را نقش برآب كرده است.

وي گفت: دشمنان با اين آهنگ جديدي كه در داخل كشور نواخته شده و با زمزمه حكومت وحدت ملي كه همان چند‌صدايي قديم است، در پي براندازي نظام و آرمان‌هاي امام راحلند.


مقيمي با بيان اينكه حركات نرم دشمن در خدشه وارد كردن به نظام و همچنين حركات شان در‌باره رياست جمهوري است، افزود: در وضعيت فعلي بايد با درايت بيشتري وارد عمل شويم چرا كه در حال حاضر، عدم رعايت حكومت دموكراسي و حقوق بشر در بوق‌هاي ديگري نواخته شده و در زمان فتنه قرار گرفته‌ايم كه بايد با احتياط حركت كنيم.


نماينده بهشهر ونكا ادامه داد: آنان با چنين برنامه‌اي در واقع مي‌خواهند احمدي‌نژاد نباشد چرا كه اين مرد با كارهاي خود، بسياري از نقشه‌هاي افراد داخل و خارج را نقش برآب كرده است.

مقيمي گفت: جامعه ما در حال حاضر نيازمند اميد، سرزندگي، نشاط و بالندگي است و دولت احمدي‌نژاد اميد آن را در جامعه نهادينه و اجرايي ساخته است.


  • شنبه 7 دی 1387-0:0

    آیا به زعم شما آقای ناطق نوری و آقای رفسنجانی که طرح دولت وحدت ملی را مطرح کرده اند جزء دشمنان نظام و انقلاب هستند؟ آیا اینها در پی براندازی نظام و آرمان های امام راحلند؟ واقعاً که ...


    ©2013 APG.ir