تعداد بازدید: 1958

توصیه به دیگران 1

شنبه 7 دی 1387-0:0

يك فعال اصولگرا:طرح دولت وحدت ملي را قبول نداريم

قائم مقام جامعه اسلامي كارگران مازندران گفت: الگوي طرح دولت وحدت ملي كه از سوي اصلاح‌طلبان مطرح شده است،مورد قبول جامعه نيست.


 حجت‌الاسلام رجب بابايي جامخانه با يادآوري اين نكته كه طرح دولت وحدت ملي اصلاح‌طلبان در حال حاضر يك موضوع انحرافي است، تصريح كرد: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند كه به انقلاب پايبندند.

بابايي با اشاره به اينكه طرح دولت وحدت ملي بايد با دغدغه‌هاي مسئولان نظام مطابقت داده شود افزود: اگر اين بحث با رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري فاصله دارد اصلاً موضوع خوبي نخواهد بود.

وي با تاكيد اين نكته كه اين كار و طرح مبارك نيست، گفت: مطرح كردن دولت وحدت ملي به صلاح جامعه نيست.

 بابايي به مسئله انتخابات آينده رياست جمهوري اشاره كرد و اظهار داشت: تمام دوره‌هاي انتخاباتي با هم فرق دارد.

قائم مقام جامعه اسلامي كارگران مازندران با برشمردن نقش مردم در انتخابات تصريح كرد: حضور مردم در انتخابات از نتيجه انتخابات مهم‌تر است

. وي به جايگاه دولت احمدي‌نژاد در مديريت كشور اشاره كرد و اضافه كرد: اطاعت‌پذيري احمدي‌نژاد از رهبري و ولايت فقيه بارزترين ويژگي رئيس قوه مجريه است.(farsnews)


  • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 8 دی 1387-0:0

    با احترام و تشکر از شورای محترم نگهبان قانون اساسی که با حراست از حریم قانون امکان حضور نیروهای ارزشی را در صحنه های انتخابات ایجاد نمود به استحضار می رسانم که اینجانب نیز بر این نظر شورای محترم نگهبان در پاسخ نامه به جناب آقای خوش چهره در رابطه با حفظ شان و منزلت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امکان حضور نیروهای مستقل صادق ، متخصص و متعهد تاکید نموده بودم و رای امروز شورای محترم نگهبان نوید بخش انتخاباتی پرشور و پرحماسه برای اقتدار و عظمت ایران اسلامی عزیز خواهد شد . - باتشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی سابق مجلس هشتم


    ©2013 APG.ir