تعداد بازدید: 2835

توصیه به دیگران 1

جمعه 27 دی 1387-0:0

شجاعي: اصلاح طلبان براي پوشاندن ضعف هاي خود به مير حسين متوسل شده اند

نماينده ساري گفت:ممکن است خاتمي يا موسوي وارد ميدان شوند اما برگ برنده در دست احمدي نژاد است.


نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي، گفت: اصلاح‌طلبان در تلاش هستند تا با آوردن ميرحسين موسوي به صحنه انتخابات، نقطه ضعف‌هاي خود را که در عملکرد هشت ساله آنان مشهود است، پنهان کنند.

 "سيد رمضان شجاعي" به irna گفت: اصلاح طلبان به دليل کارکردي که در گذشته داشته‌اند، مي‌خواهند براي انتخابات آينده گزينه مناسبي را پيدا کنند که مقبوليت عامه داشته باشد.

 اين نماينده مجلس با بيان اينکه عملکرد اصلاح‌طلبان در هشت سال حاکميت آنان در بخش‌هاي داخلي و بين‌المللي، پاشنه آشيل آنان در انتخابات آتي رياست جمهوري است، گفت: اصلاح‌طلبان براي رفع نقص هاي جدي که به عملکردشان وارد است، در تلاشند تا به شفاف‌سازي عملکرد خود بپردازند.

 شجاعي، رايزني خاتمي با ميرحسين موسوي و تلاش به ميدان آوردن موسوي را در راستاي تلاش اصلاح‌طلبان براي برطرف کردن نقايصي که در فرآيند موفقيت اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده موثر است، ارزيابي کرد.

 اين نماينده مجلس خاطر نشان کرد: گرچه ممکن است از بين خاتمي و موسوي يک نفر در عرصه رقابت آتي رياست جمهوري حضور داشته باشد اما به نظر مي‌رسد که احمدي‌نژاد برگ برنده را در اين انتخابات در دست دارد.

 شجاعي با بر شمردن برخي از برگ‌هاي برنده‌اي که احمدي‌نژاد در انتخابات‌آتي از آن برخوردار است،گفت: تجربه نشان داده است که مردم همواره دو دوره به روساي جمهور راي دهند زيرا مردم مي‌دانند که يک دوره چهار ساله براي نشان دادن توانمندي‌ها و اجراي برنامه‌هاي رييس جمهور کافي نيست.

نماينده مردم ساري در مجلس اضافه کرد: دومين برگ برنده اين است که احمدي‌نژاد به قشر متوسط و پايين جامعه توجه کرده و به همين خاطر اقبال مردمي به وي فراهم است.

شجاعي، به مردمي بودن احمدي نژاد اشاره کرد و گفت: احمدي‌نژاد از جايگاه مردمي خاصي برخوردار است و امروز به نماد مردم محوري تبديل شده است.

 اين نماينده مجلس خاطر نشان کرد: دولت نهم پر کار و کم هزينه و با شناخت مشکلات اساسي جامعه موفق عمل کرده و لذا در صورتي که مردم بار ديگر احمدي‌نژاد را انتخاب کنند، شاهد تداوم موفقيت‌ها در چهار سال آينده خواهيم بود.


  • سه شنبه 1 بهمن 1387-0:0

    آقای میرحسین موسوی توجه کنید : آقای خاتمی شما سید روحانی بودید ، 20 و 22 میلیون رای داشتید ، نظریه جهانی گفتگوی تمدنها داشتید ، مجلس ششم داشتید ... اما هر 9 روز یک بحران ؟! وزیران شما دانشجویان کتک خورده و زندانی شدند ... شما تنش زدایی بین المللی و صندوق ذخیره ارزی را با نفت 8 دلاری به جناح اصوالگرا هدیه نمودید ... حالا اگر رئیس جمهور شوید : با بودجه فعلی ؟! با 4 قطعنامه تحریم ؟! با ... میلیاردر و ...فقیر ؟! می خواهید بار دیگر با هزینه کردن جان دانشجویان بیچاره سپر بلای مشکلات داخلی و بین المللی آقایان شوید و طرفداران شمارا ضد اسلام و ضدولایت و مزدور آمریکا بنامند ؟! راستی با تخریب ... چکار می کنید ؟! با گروه فشار ؟! با کفن پوشان ؟! با ستادهای ... ؟! با زندان و ..... راستی چه چیز عوض شده که یکبار دیگر آن تجربه تلخ را تکرار کنید و هزاران چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    • دوشنبه 30 دی 1387-0:0

      سالی که نکوست از نماینده اش .....اه ببخشید از همان عملکردی که گفتی ... نه از ...اصلا به من چه....سری که درد نمیکند چرا بی خود ملافه ببندم

      • يکشنبه 29 دی 1387-0:0

        فکر نمیکنم اقای میر حسین موسوی در شرایط حاظر کاندیدا شود اگر شود با این کشمکش ها کاری پیش نمیرود و اعتبار خودرا از دست میدهد


        ©2013 APG.ir