تعداد بازدید: 2265

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 1 اسفند 1387-0:0

گربه چه گفت؟

يادداشت طنز از: م-صدري


 بسياري از تيترها، اخبار و يا مطالب سايت وزين مازندنومه جنبه سياسي، اجتماعي و يا اقتصادي دارد، اما محض تنوع و زنگ تفريح خوانندگان خواهش مي كنم اين اتفاق واقعي را طرح و نظر خوانندگان محترم را جويا شويد.

 من يكي از شخصيت هاي سياسي و اجتماعي استان هستم. دست زمانه اين بار در انتخابات به گروه ما روي خوش نشان نداد و من از بابت اين فراغت خاطر تصميم گرفتم پروژه مسکونی خود را به اتمام برسانم .

 روزي در بالاي طبقه چهارم بناي در حال ساخت خود بودم و در عالم خيال و تفكر در چگونگي كسب تاج و تخت از دست رفته سير مي كردم كه توجه‌ام در زمين به گربه‌اي جلب شد كه از عرض خیابانی عبور مي كرد .

نمی دانم چطور شد كه پاره آجري را برداشته و از بالا به طرف گربه پرتاب كردم . پاره آجر در 5 سانتي‌متري گربه به زمين خورد و گربه نگون بخت از ترس نيم متر به هوا پريد و سريعاً 10 متر به جلو خيز برداشت و بعد ايستاد و به اطراف نگاه كرد تا منبع خطر را كشف و تحليل مناسبي از حادثه سرهم نمايد. اما چيزي كشف نكرد.

 داشت خودش را به توهم توطئه قانع مي كرد كه صداي خنده من در بالا توجه‌اش را به خود جلب كرد. گربه مبهوت از عملكرد غير قابل توجيه من، دو دقيقه به چهره ام نگاه كرد و بعد راهش را گرفت و رفت.

 من مانده‌ام كه گربه در آن دو دقيقه در دلش به من چه ‌گفت. با بعضي از دوستان نزديك شرح اين واقعه را در ميان گذاشتم. پاسخ ها متفاوت بود؛ علي گفت:" حتما گربه به شما گفت:آقاي محترم جدا" كه قباحت داره!"

 مسلم از زبان گربه گفت:"خدا عاقبت همه را ختم به خير كند، اين هم از مدير اسبق اين شهر!"

 محمدباقر هم اعلام نظر كردکه:" حتما زبان بسته گفته يك برهيچ به نفع شما، اما من هم خدايي دارم و روزي به هم مي رسيم!"

 راستي شما مي گوييد كه گربه در آن دو دقيقه چه گفت؟  (sadri- 2006@yahoo.com)


  • يکشنبه 4 اسفند 1387-0:0

    mm,m,m,m,m,mmm,,m,mjkjkj.,,.,

    • يکشنبه 4 اسفند 1387-0:0

      شما می خواهید ما را به جای گربه بنشانید و در دل به ما بخندید که عجب احمق هایی هستیم که خود را گربه کرده و از زبان گربه به شمائی که از شان والای شما در طبقه چهارم ساختمانتان چیزی کم نمی شود چیزی بگوئیم. آخه آدم عاقل مردم نمی گویند پاسخ دهندگان چقدر ببو هستند که نکته را نگرفته و خود را گربه فرض می کنند. به جای گربه فکر می کنند و به جای گربه حرف می زنند. اگه واقعاً مسئولیتی داشتی و اینطور فکر می کردی که مردم مقابلت همه مانند گربه هستند که یک سنگ به آنها بزنی و بعد نظاره گر عکس العمل آنها باشی خوش به حالت. مردمی که از مسئولین خود اصلاً انتظار پاسخ به از کجا آورده ای را ندارند و فکر می کنند حق آنها است که با مدیریت خود به همه جا برسند. مسئولینی که میلیاردها تومان درآمد را ظرف مدت کوتاهی به دست می آورند و با تکیه بر مسند وزارت کشور به ریش همه می خندند ما را از گربه هم کوچکتر فرض می کنند. مسئولینی که قبل از رسیدن به مقامات عالیه دوره های عالی کسب ثروت و از دست ندادن فرصت را طی کرده اند حق دارند که ما را کمتر از گربه فرض کنند. مسئولانی که حریصانه و با لطائف الحیل در فکر استفاده از انواع رانت ها بودند و امروزه زیر پایشان همه را گربه می بینند حق دارند که اینگونه فکر کنند. ولی بدان و آگاه باش که دست قدرت خداوند گردنکشان و یاغیان زیادی را به زیر کشیده و فرعونیان را با عصای موسی به نیل افکنده و قارون ها را خوراک زمین گردانیده است. پس ای برادر به امروزت مشو غره که از فردات نئی آگه.

      • پنجشنبه 1 اسفند 1387-0:0

        برادر علي اين آقا نگفت مسئول هست و گفت مسئول بود چهار چرخش هوا شد. ضمناً تا انتخابات كه خيلي فاصله است و اينقدر بقول آقاي صدري براي كسب دوباره تاج و تخت بي تابي نكن انشاءالله گروهت موفق ميشود.ثانياً من كه از اين داستان كلي خنديدم ثالثاً من معتقدم گربه متعجب از احوال آدميان از اين كه يك گربه بود دل خوشي نداشت

        • پنجشنبه 1 اسفند 1387-0:0

          نمی شد نگی مسئول هستی و قصه را تعریف می کردی؟!ما از کجا بفهمیم که تو مسئول برکنارشده هستی!شب انتخابات هرکی هرکی میشه! گربه هم سیاسی شده!

          • پنجشنبه 1 اسفند 1387-0:0

            شما باید عضو انجمن حمایت از حیوانات شوید!


            ©2013 APG.ir