تعداد بازدید: 3546

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 1 اسفند 1387-0:0

نماينده كردكوي:چرا خليج گرگان را ميانکاله مي ناميد؟!

محمد جواد نظري مهر گفت:به رغم جدايي از مازندران و تبديل شدن به استان مستقل، هنوز استان گلستان مرز مشخصي ندارد.


روزنامه "جمهوري اسلامي" نوشت:نماينده مردم شهرستان هاي بندرتركمن، بندرگز و كردكوي در مجلس ، درخصوص سفر هيئت دولت به اين منطقه اظهار داشت : تاكنون اطلاع رساني شفافي صورت نگرفته كه چه چيزي از اين سفر عايد استان گلستان شده و اين جاي تاسف دارد.

محمد جواد نظري مهر اين مطلب را در نشست مجمع نمايندگان استان گلستان با خبرنگاران عنوان كرد و گفت : استان گلستان از نظر مظلوميت و محروميت در كشور تك و نمونه است و بايد تجزيه و تحليل كنيم ببينيم مشكل ما چيست.

 وي اضافه كرد : به رغم جدايي از مازندران و تبديل شدن به استان مستقل، هنوز اين استان مرز مشخصي ندارد و پيگيري هاي اين حوزه ضعيف است و خليج گرگان كه ساكنان منطقه به اين نام مي شناسند به نام خليج ميانكاله نوشته مي شود.

 همچنين « اسدالله قره خاني » دبير مجمع نمايندگان استان گلستان و نماينده مردم علي آباد كتول در مجلس در اين نشست تاخير در اجراي طرح مهم پتروشيمي گلستان را دليل كوتاهي و ضعف مديران استاني بيان كرد و گفت : درصورتي كه اين سرمايه گذاري شكست بخورد نااميدي در استان ايجاد مي شود و مردم ديگر اعتماد نمي كنند و سرمايه گذاران نيز براي سرمايه گذاري به اين استان نخواهند آمد.                                                                               


  • يکشنبه 14 اسفند 1390-0:0

    واقعا از اینکه مردم فهیم بندر گز کردکوی و ترکمن فرزند صالح خود جناب دکتر نظری مهر را لایق و سزاوار خدمت به مام وطن و سرزمین خود دانستند بسیار خوشحال شدم با وجودی که بنده شیرازی هستم اعتراف میکنم در جریان بیماری فرزندم و مشکلات بیشمار ما تنها کسی که پیگیر احوال ما بود اقای دکتر نظری مهر بود دریغ از حتی احوال گرفتن از حال و روزمان توسط نمایندگان شهر خودمان ولی این بزرگوار با وجود فرسنگها فاصله مرتب جویای حالمان هست خوشا به سعادت مردم حوزه انتخابی بندر گز ترکمن وکردکوی که اینچنین یار مردمی و خاکی و بی ریائی دارند
    دوستان جهت اطلاع کامل از وضعیت فرزندم میتوانید به سایت زیر مراجعه نمائید
    www.sabayepedar.net

    • حاميان دكتر محمدجواد نظري مهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 28 بهمن 1390-0:0

      سلام خسته نباشيد.
      عملكرى هاي دكتر دراين 4سال بي نظير بوده است.
      http://mnazarimehr.blogfa.com/ حامی دکتر محمد جواد نظری مهر

      • جمعه 25 دی 1388-0:0

        از نماینده محترم متشکریم که داره از حق گلستان دفاع می کنه .آخه از وقتی که استان مازندران و گلستان از هم جدا شدن کسن نبوده که دفاع کنه بازم خوبه.
        آقای دکتر پیگیییییییییییییییییییییر باش.
        با تشکر و خسته نباشید.
        موفق باشید

        • سه شنبه 15 دی 1388-0:0

          حالا چرا خلیج گرگان...!!!؟؟؟ گرگان که راهی به دریا نداره...!!! تا جایی که من اطلاع دارم از نظر تقسیمات کشوری و استانی و... تقریبا تمام این خلیج جزء شهرستان گلوگاه استان مازندران می باشد پس بهتره بگیم "خلیج گلوگاه" . پس بهتر آن است که بگوییم و بنویسیم خلیج گلوگاه...!!!


          ©2013 APG.ir