تعداد بازدید: 2424

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 4 اسفند 1387-0:0

کریمی : خاتمی نیاید بهتر است!

نماينده بابل گفت:خاتمي قطعاً نمي تواند 22 ميليون رأي خود را دوباره تکرار کند،زيرا ايشان منتسب به جرياني است که در چند انتخابات گذشته دائماً شکست را پذيرا بوده است و لذا مردم اقبالي به اين جريان سياسي ندارند.



عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: از آنجايي که هيچ چهره مستقل و تأثير گذاري در انتخابات آتي شرکت نخواهد کرد، لذا رقابت اصلي بين کانديداهاي دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب خواهد بود.

علي کريمي فيروزجايي  تصريح کرد: در حال حاضر جريان اصولگرا به سمت معرفي دکتر احمدي نژاد به عنوان کانديداي واحد پيش خواهد رفت و جناح ديگر نيز حداقل با 2 کانديدا در صحنه رقابت حضور مي يابد که فارغ از تعداد کانديداها رقابت شديدي بين دو اردوگاه اصولگرايي و اصلاح طلبي بوجود خواهد آمد.

وي در مورد ميزان ريزش آراي احمدي نژاد، خاطر نشان کرد: نظر دادن درباره ريزش احتمالي آراي دکتر احمدي نژاد يا توانايي ايشان در تکرار رأي 18 ميليوني را بايد به زمان ديگري موکول کرد تا بتوان با توجه به صف آرايي روشن تر دوجناح ارزيابي بيشتري را در اين خصوص انجام داد.

وي اذعان داشت: اما آنچه به نظر مي رسد آن است که اگر شرايط مانند چهار سال گذشته باشد، قطعاً احمدي نژاد رأي اکثريت جامعه را کسب خواهد کرد ولي خاتمي قطعاً نمي تواند 22 ميليون رأي خود را دوباره تکرار کند،زيرا ايشان منتسب به جرياني است که در چند انتخابات گذشته دائماً شکست را پذيرا بوده است و لذا مردم اقبالي به اين جريان سياسي ندارند.

وي در پايان اظهار داشت: تمام نظر و تلاش اصولگرايان معرفي کانديداي واحد است ولي اگر کسي خارج از نظر اصولگرايان اعلام کانديداتوري کند به صورت مستقل وارد عرصه شده است.(bbn)


  • جمعه 9 اسفند 1387-0:0

    ما که چند دوره است چیزی از آقای نریمان نمی بینیم.

    • چهارشنبه 7 اسفند 1387-0:0

      تو هم نون خور احمدي نژادي!!!!
      وگرنه كاري واسه شهرمون مي كردي!
      زنده باد نريمان مرد تنهاي شهر كه واقعا انسان نيك نفسي است!!!

      • چهارشنبه 7 اسفند 1387-0:0

        آقای پرچ! فعلا مشاوران و دوستان طراز اول خاتمی که بعد از سقوط دوم خرداد به خارج رفته و علیه جمهوری اسلامی ایران نظریه پردازی می کردند دارند بر می گردند.

        • عسکری پرجپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 5 اسفند 1387-0:0

          با سلام و خسته نباشید خدمت شما
          آقای نماینده همه که میدانند تو این دوره که جناب اقایی دکتر احمدی نژاد بود خود شما .... چه سفرایی داشتین
          سفر به جزیره....
          سفر به انگلستان
          و پیشنهاد.....
          خوب اگه من هم بودم چنین میگفتم!

          • دوشنبه 5 اسفند 1387-0:0

            آقای رئیس جمهور ، اخبار سراسری تلویزیون یکشنبه 4/12/87 گزارش تحقیق مجلس در باره ناکامی در المپیک پکن با هزینه 80 میلیارد تومانی و عوامل آن را از جمله سوء مدیریت سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک را منتشر کرد . چند دقیقه بعد تشکر سازمان تربیت بدنی از حضرتعالی مبنی بر جمایت از سازمان تربیت بدنی منتشر شد !!!!!!!این حرکت سیاسی تربیت بدنی برای جلوگیری از برخورد قانونی نسبت به سوء مدیریت آقایان و انحصار پستها برای خودشان است . راستی چه بر سر فدراسیون کاراته آوردند ؟! چرا موضوع ساده چند شغله بودن مسئولان ورزش که در گزارش دیشب هم اشاره شد در جلسه غیرعلنی مجلس بررسی می شود ؟؟؟!!! مگر مردم بیگانه اند ؟؟؟!!!! ......


            ©2013 APG.ir