تعداد بازدید: 2912

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 اسفند 1387-0:0

بي ادعا اما برنده

محمد مايلي كهن- سرمربي سايپاي كرج-در مصاحبه با مازندنومه گفت: :اگرمنچستريونايتد هم بود،از شموشک مي باخت!


از مرحله يك شانزدهم نهايي رقابت هاي فوتبال جام حذفي كشور، يك ديدار در نوشهر برگزار شد و تيم دسته اولي شموشك نوشهر در ورزشگاه شهداي اين شهر به مصاف تيم ليگ برتري سايپاي كرج رفت که موفق شد با دو گل تيم سايپا را شكست دهد و شگفتي ساز جام حذفي كشور در مرحله يك شانزدهم نهايي شود.

 در نيمه اول تيم فوتبال سايپاي كرج با گل دقيقه 9 صابرميرقرباني بازيكن شماره 9 خود از شموشك پيش افتاد اما 12 دقيقه بعد تيم شموشك نوشهر در دقيقه 21 با گل جابر اقبالي فر بازي را به تساوي كشاند و دو تيم نيمه اول را با همين نتيجه به پايان برده و به رختكن رفتند.

 در نيمه دوم اين بازي سراسر هيجاني تيم فوتبال شموشك نوشهر با ارائه بازي يكدست و روان توانست اختيار بازي را در دست گرفته و موفق شد در دقيقه 63 با گل شهاب يار احمدي به گل برتري و پيروزي بخش دست يابد .

شموشك نوشهر در نيمه اول يك گلدر دقيقه 17 توسط سعيد اسحاقي به ثمر رسانده بود كه داور آن را آفسايد اعلام كرد.

 كيانوش رحمتي و مجيد ايوبي بازيكنان نوشهري سابق تيم شموشك نوشهر كه در حال حاضر در تيم فوتبال سايپاي كرج توپ مي زنند قبل از آغاز بازي با اهداي شاخه هاي گل از كادر فني تيم فوتبال شموشك نوشهر رخصت بازي كردن گرفتند.

 تيم فوتبال سايپاي كرج با شكست مقابل تيم فوتبال شموشك نوشهر رسما از رقابت هاي جام حذفي كشور حذف شد و شموشك به دور بعدي صعود كرد و بايد به مصاف يكي ديگر از تيمهاي قدرتمند ليگ برتري يعني صباي قم برود كه تاكنون زمان و مكان اين بازي مشخص نشده است.

 بيش از 4000 نفر از علاقمندان نوشهري اين بازي را از نزديك تماشا كردند.

 محمد مايلي كهن سرمربي تيم فوتبال سايپاي كرج پس از باخت مقابل شموشك نوشهر ازگفتگو با شبكه هاي تلويزيوني و مطبوعات خودداري كرد اما با محمدحسين ملايي كندلوسي-خبرنگار ما در نوشهر-حاضر به گفتگو شد.

وي درباره بازي شموشك و سايپا گفت:زمين ورزشگاه شهداي نوشهراصلا شرايط بازي براي هيچ تيمي را ندارد و در اين بازي ما نتوانستيم بازي مورد نظر خود را به نمايش بگذاريم و در اكثر اوقات بازي دوتيم به زير توپ مي زدند .

وي افزود: مسئولان امر بايد امكانات جديدي را براي ورزشگاه هايي مانند ورزشگاه شهداي نوشهر فراهم نمايند تا شرايط مطلوبي براي حين بازي و بعد از آن وجود داشته باشد.

 مايلي كهن ادامه داد: اگر تيم منچستر يونايتد انگليس هم در زمين ناهموار ورزشگاه شهداي نوشهر مقابل تيم فوتبال شموشك نوشهر قرار بگيرد مطمئنا خواهد باخت.

 سرمربي سايپاي كرج با اشاره به برد تيم شموشك نوشهر در برابر سايپا و استاندارد نبودن زمين بازي ورزشگاه نوشهرگفت: شموشك با شرايط زمين ورزشگاه نوشهر آشنايي دارد و در زمين ورزشگاه نوشهربازي هاي زيادي را در ليگ دسته اول انجام مي دهد،براي همين به نتيجه هاي دلخواه خود مي رسد؛ اما اگر توجه كنيم در بازي هاي خارج از خانه نمي تواند نتايج چندان مطلوبي را به دست آورد.

 محمد مايلي كهن از اظهار نظر درباره تيم داوري اين بازي خودداري كرد.

 بهاالدين پناهيان سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهر نيز در گفتگوي اختصاصي با مازندنومه گفت: سايپاي كرج تيم بسيار قدرتمندي مي باشد و خط هافبك بسيار قوي و پرمهره اي دارد و بيشترين نگراني ما قبل از بازي از خط هافبك قدرتمند سايپا بود.

 وي افزود:از يك هفته قبل از رويارويي با تيم فوتبال سايپاي كرج تمرينات ويژه اي را انجام داديم و با تمام مهره هاي خود در برابر سايپا صف آرايي كرديم.

 سرمربي تيم فوتبال شموشك نوشهرگفت: بعد از دريافت گل اول بازي به بچه هاي خود روحيه داديم و از آنها خواستم اعتماد به نفس خود را همچنان در زمين حفظ نمايند و در بين دو نيمه نيز نكات فني لازم را متذكر شديم كه خوشبختانه توانستيم با در دست گرفتن نبض بازي در نيمه دوم دو گل به تيم قدرتمند سايپاي كرج بزنيم.

 وي در پايان درباره وضعيت تيم شموشك نوشهر در جدول رده بندي ليگ دسته اول كشور اظهار داشت: ما ادعاي قهرمان شدن نداريم اما مطمئن باشيد تيم شموشك را در پايان فصل در رده هاي بالاي جدول خواهيد ديد و براي سال بعد برنامه ريزي ويژه اي براي صعود به ليگ برتر خواهيم داشت.

خاطرنشان مي کنيم اين ديدار را سيد احمد صالحي با كمك هاي محمدرضا اسحاقيان و حسين سنجري بود قضاوت كردند.



    ©2013 APG.ir