تعداد بازدید: 3172

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 29 اسفند 1387-0:0

کندلوس- آنلاين

در سال جدید با نصب دوربین های مخصوص در چند نقطه از دهکده کندلوس کجور،تصاویرتلویزیونی این منطقه به صورت آنلاین در معرض دید گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.


جهانشیر شیخ الاسلامی- رئیس شورای اسلامی دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس- در گفتگو با مازندنومه در کجور گفت: از یک ماه قبل خود را جهت حضور گردشگران داخلی و خارجی در دهکده فرهنگی و تارخی هدف گردشگری آماده نمودیم تا گردشگران لحظات خوشی را در دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس سپری نمایند.

 شیخ الاسلامی اظهار داشت: با توجه به شهرت و محبوبیت روز افزون دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس انتظار حضور گردشگران بسیار زیادی را در ایام نوروز و تابستان 1388 را داریم و از هم اکنون در اندیشه تدارکات لازم جهت حضور گردشگران داخلی و خارجی در دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس می باشیم تا گردشگران با آرامش و آسودگی خاطربیشتر به کندلوس سفر نموده و خاطرات به یاد ماندنی را از این منطقه با خود ببرند.

 رئيس شوراي اسلامي دهکده فرهنگی و تاریخی كندلوس گفت: با توجه به اينكه كندلوس در طول سال ميزبان خيل عظيم گردشگران داخلي و خارجي می باشد و از آنجايي كه فرهنگ و تمدن غني و كهن كندلوس را بتوانيم به نحو شايسته حفظ، احيا و گسترش دهيم، يكي از برنامه‌هاي ما پوشيدن لباس‌هاي محلي در پايان هر هفته در كندلوس است كه انتظار مي‌رود همواره مردم خوش فكر و با اصالت ما را نيز در تحقق اين هدف ياري كنند.

وی ادامه داد: در سال جدید با نصب دوربین های مخصوص در چند نقطه از دهکده کندلوس تصاویرتلویزیونی این منطقه بصورت آنلاین و زنده در سرتاسر جهان در معرض دید عموم گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

 شيخ الاسلامي افزود: صنعت گردشگري نياز به برنامه‌ريزي و توسعه زير‌ساخت‌هاي لازم مانند راه‌ها، حمل و نقل، پاركينگ، امكانات اقامتي، فرهنگي و هنري است و لازم است تا راهبردي مشخص و مدون داشته باشيم و هم اکنون آنچه که بیش ازپیش دغده خاطر ما برای مسافران و گردشگران عزیز می باشد وضعیت جاده دسترسی به موزه فرهنگی و تاریخی کندلوس می باشد که علی رغم مکاتبات و پیگیرهای فراوان این پروژه مهم و اساسی از سوی اداره راه و ترابری نیمه تمام رها شده است.

ارسالي از:محمد حسين ملايي کندلوسي



    ©2013 APG.ir