تعداد بازدید: 3115

توصیه به دیگران 1

جمعه 28 فروردين 1388-0:0

کشاورزيان:برخي اصول گرايان هم از مير حسين حمايت مي کنند

استاندار مازندران در دوره اصلاحات گفت:در روزهای آینده شاهد اعلام حمایت علنی و غیر علنی برخی شخصیتهای خطوط مختلف،از جمله اصولگرايان از موسوی خواهیم بود.


 استاندار مازندران در دولت اصلاحات از حمایت برخی اصولگرایان از موسوی در آینده ای نزدیک خبر داد و تاکید کرد: اصلاح طلبان نباید نگران حضور برخی چهره های اصولگرا در ستادهای انتخاباتی موسوی باشند.


 داوود کشاورزیان  اظهار داشت: در روزهای آینده شاهد اعلام حمایت علنی و غیر علنی برخی شخصیتهای خطوط مختلف از موسوی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر در همه گروهها وجود دارد، اظهار داشت:‌ نقطه مشترک جبهه اصلاحات تغییر در وضع کنونی است.

کشاورزیان با اعلام اینکه تغییر یک خواسته عمومی در کشور است، گفت: نگرانی موجود از وضعیت کشور فقط از سوی اصلاح طلبان نیست بلکه اصولگرایان نیز از وضع موجود راضی نیستند.

کشاورزیان به اشتباه تاکتیکی جبهه اصلاحات در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: مجموع آراي جبهه اصلاح طلبان از اصولگرایان بیشتر بود ولی به دلیل اشتباه فاحش حضور چند کاندیداي اصلاح طلب موجب شکست در چهار سال گذشته است.

وی درآمد ارزی کشور را در چهار سال اخیر برابر با 16 سال دولتهای سازندگی و اصلاحات اعلام کرد و گفت:‌ طبق گزارش هايي که نزدیکان دولت اعلام می کنند کشور در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و شاهد افزایش تورم و نا به سامانی در تولید کشور هستیم.

به گفته وی در مدت فعالیت دولت نهم درآمد ارزی به جای هزینه در زیر ساختهای کشور برای واردات کالاهای مصرفی هزینه شده است که موجب آشفتگی وضعیت تولید در کشور است.

استاندار مازندران در دولت اصلاحات با انتقاد از عدم انتشار آمار صحیح در حوزه های مختلف در کشور افزود: در دولت خاتمی با نفت هشت دلاری سرمایه گذاریهای عظیمی صورت گرفت که اغلب در دوره احمدی نژاد به بهره برداری رسید ولی با نفت 140 دلاری نیز کار خاصی در کشور انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصول دولت اصلاحات مخالفت با اسراییل بود و حتی در دهه 70 حضور پر رنگ تری نیز در مناطق لبنان و فلسطین داشتیم ولی به دلیل سیاست های غلط خارجی در چهار سال اخیر هزینه های سنگینی به کشور تحمیل شده است.

به گزارش mehrnews وی با تاکید بر اینکه موسوی کاندیداي همیشگی جبهه اصولگرایان بوده است اظهار داشت: در سالهای 80 و 84 موسوی بنا به تشخیص با دعوت اصلاح طلبان را قبول نکرد ولی در حال حاضر به دلیل تحلیل از وضع موجود کشور و نگرانی از آن در صحنه انتخابات حضور یافتند و همه اصلاح طلبان نیز بر این امر واقف بودند که با حضور موسوی، خاتمی به لحاظ اخلاقی کناره گیری خواهد کرد.

مديرعامل سابق هما به وجود سئوالاتی در افکار عمومی در رابطه با عدم حضور 20 ساله در رده های مدیریتی کشور و اعتقاد اقتصاد دولتی داشتن موسوی مطرح است اشاره کرد و یادآور شد: با وجود سند چشم انداز 20 ساله و دیگر برنامه های تدوین شده یک فرد به تنهایی نمی تواند تصمیم گیر باشد با توجه به اینکه یکی از اعتقادات موسوی ایجاد اجماع در کشور برای پیشرفت است.



    ©2013 APG.ir