تعداد بازدید: 2389

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 ارديبهشت 1388-0:0

صابري:موسوي توانايي مقابله با احمدي‌نژاد را ندارد

 دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد در ميان توده مردم راي بالايي دارد، گفت: ميرحسين موسوي توانايي رقابت با احمدي‌نژاد را ندارد.


علي صابري با ابراز خرسندي از انتخاب احمدي‌‌نژاد به‌ عنوان كانديداي قاطع اصولگرايان و جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: سياستگذاري جبهه پيروان خط امام و رهبري از قبل حمايت از احمدي‌نژاد بوده است كه اين مهم با وحدت بين اصولگرايان محقق شد.


وي در گفت وگو با farsnews از آمادگي تشكل‌هاي 9 گانه جبهه پيروان خط امام و رهبري استان مازندران در حمايت از احمدي‌نژاد خبر داد و خاطر‌نشان كرد: جلسه هفتگي جبهه پيروان، مشي و راه و روش حمايت از احمدي‌‌نژاد را مشخص مي‌كند.


صابري فضاي كلي انتخابات را مثبت و اميدوارانه دانست و بيان داشت: احمدي‌‌نژاد‌ بين توده مردم راي بالايي دارد.


وي با تاكيد بر اين نكته كه موسوي توانايي مقابله با احمدي‌نژاد را ندارد، اضافه كرد: زمزمه دوباره تلاش جبهه مشاركت براي ورود دوباره خاتمي به صحنه انتخابات به ‌دليل اقبال عمومي به احمدي‌نژاد است.


دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران با انتقاد از مشي ميرحسين و كروبي در سفرهاي استاني براي حمله به رويكرد دولت نهم تصريح كرد: اين مطالب بيانگر اين نكته است كه از نفوذ احمدي‌‌نژاد در مردم ترس دارند و از راي بالاي وي در هراس هستند.


صابري به شجاعت رئيس جمهور در دفاع از مظلوميت گفتمان انقلاب و ظلم‌ستيزي در اجلاس دوربان دو در ژنو اشاره كرد و گفت: برخي از آقايان تحليل محافل رسانه‌اي بيگانه را مي‌‌كنند.


وي با اشاره به اينكه دور از شان يك كانديداي رياست‌ جمهوري است كه با چنين روشي رقيب خود را نقد كند، بيان داشت: همه از شهامت رئيس جمهور حرف مي‌زنند و اين افراد اقدام رئيس جمهور كشورمان را مورد نقد قرار مي‌‌دهند.


صابري درباره انتخاب صلاحي به عنوان رئيس ستاد احمدي‌نژاد در مازندران افزود: صلاحي فردي تحصيل‌كرده و صاحب نفوذ سياسي است و مي‌‌تواند موثر باشد.


‌دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران در پايان از آمادگي همكاري دبيران 9 گانه اين جبهه با ستاد مردمي احمدي‌نژاد در استان خبر داد و گفت: نخستين تجمع اصولگرايان مازندران دهم اردبيهشت در غرب مازندران با سخنراني رئيس ستاد احمدي‌نژاد در مازندران برگزار مي‌شود.



    ©2013 APG.ir