تعداد بازدید: 2167

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1388-0:0

مشكلات همچنان ادامه دارد

شجاعي-نماينده ساري- گفت:كشاورزي ديگر توجيه اقتصادي ندارد و برنج‌كاران ما در آستانه نابودي قرار دارند.


 سيد رمضان شجاعي -نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي- با اشاره به تاخير و غيبت نمايندگان در جلسه علني امروز مجلس اظهار داشت: متأسفانه به دليل غيبت‌هاي مكرر نمايندگان امروز، كار به جاي رسيده كه به دليل حد‌نصاب نرسيدن مجلس تا مرز تعطيلي پيش مي رود.


وي با بيان اينكه تأخيرها و غيبت‌هايي كه نمايندگان مجلس مي‌كنند قطعا ضربه‌اي به كشور خواهد زد،افزود: مگر خود ما نبوديم كه از مجالس گذشته به دليل تأخيرها و غيبت‌ها انتقاد مي‌كرديم، آيا امروز خودمان اين كار را نمي‌كنيم؟


شجاعي ادامه داد: آيا نمي‌خواهيم امروز به يك وحدت قوي برسيم و با حفظ اتحاد، به فكر خدمت به مردم باشيم؟


نماينده مردم ساري تصريح كرد: هئيت رئيسه مجلس شوراي اسلامي به كساني كه صداهاي بلندي دارند با لطافت برخورد مي‌كند آيا اين عادلانه است؟


شجاعي با اشاره به انتخابات آتي رياست‌جمهوري تاكيدكرد: نبايد همديگر را تخريب كنيم بلكه بايد از خودمان دفاع كنيم.


به گزارش farsnews نماينده مردم ساري در ادامه با بيان اينكه مازندران به بهشت ايران معروف است، اظهار داشت: امروز مازندران در شرايط بسيار سختي به لحاظ كشاورزي قرار دارد و كشاورزي ديگر توجيه اقتصادي ندارد و برنج‌كاران ما در آستانه نابودي قرار دارند.


وي تاكيد كرد: متأسفانه فرصت‌هايي كه خداوند در مازندران براي ما قرار داده، امروز به چالشي براي استان  تبديل شده است.


شجاعي در ادامه خطاب به رئيس جمهور گفت: رئيس جمهور عزيز در سفر استاني كه به مازندران داشتيد مصوباتي را در خصوص كشاورزي و راه آهن تصويب كرديد، اما مشكلات ما در اين زمينه‌ همچنان ادامه دارد.


  • شنبه 12 ارديبهشت 1388-0:0

    تذکر به دولت بخاطر مشکلات کشاورزان مهمتر از

    تذکر به هیئت رئیسه است


    اقای وکیل ملت

    • چهارشنبه 9 ارديبهشت 1388-0:0

      آقای دکتر شجاعی تنها کسی خواهد بود که ساری را به معنای حقیقی مرکز استان استوار نماید و در آبادانی آن همت والایی دارد. خدایش یار باد


      ©2013 APG.ir