تعداد بازدید: 3036

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

هزار وعده خوبان...

نریمان-نماينده بابل-گفت: وعده‌های احمدی‌نژاد در استان مازندران محقق نشد.


عضو فراکسیون خط امام مجلس هشتم گفت:«وعده‌های سفرهای استانی آقای احمدی‌نژاد در استان مازندران عملیاتی نشد و آن چیزی هم که اجرا شد مربوط به دولت‌های قبل بود.»

 محسن نریمان درباره میزان تحقق مصوبات سفرهای استانی احمدی‌نژاد در استان مازندران و برخی آمارهای متناقض دولتی‌ها، گفت:«نمونه بارز میزان تحقق مصوبات سفر استانی آقای احمدی نژاد به استان ما، یک مورد کارخانه خودرو سازی بوده که قرار بود ساخته شود اما در فاصله سفر اول تا سفر دوم ایشان به مازندران تقریبا پیشرفت فیزیکی صفر بوده است.»

نماینده مردم بابل ادامه داد:«در دیگر مصوبات ایشان نیز تمام اعتباراتی که در بودجه مجلس بوده مد نظر قرار داده‌اند و به دلیل آنکه میزان اعتبارات کاهش یافت اجرای پروژه ها هم کم شد.»

نریمان تصریح کرد:«در شهرستان ما یک بیمارستان 300 تخت خوابی تکمیل شده که این پروژه هم مربوط به 16 سال قبل دوران آقای هاشمی است که در دوره آقای خاتمی اجرا و بهره برداری آن به این دوران رسید.»

عضو کمیسیون عمران گفت:«وعده‌های سفر در استان ما عملیاتی نشد و آن چیزی هم که اجرا شد مصوبات سفر آقای احمدی نژاد نبود.»

 نریمان تاکید کرد:«سد البرز یا بیمارستان 300 تختخوابی پروژه های نیمه تمام از قبل بوده اما پروژه‌ای که آقای احمدی نژاد وعده داده باشد و به مرحله بهره‌برداری رسیده باشد نداشتیم.»(bashirnews)


  • دوشنبه 28 ارديبهشت 1388-0:0

    البته من نمی خواهم بگویم که در دوران گذشته ومسئولین گذشته هیچ کاری برای شهرستان انجام نشده که اگر چنین بگویم میشوم مثل آقای نریمان ! اگر ذره ای انصاف داشته باشیم تحولات چند ساله اخیر شهرستان علی رغم همه کم لطفی هایی که به این دولت بقول مقام معظم رهبری دولت کارشده است قابل مقایسه نیست لطفا کمی انصاف را چاشنی نظرات جناحی خود کنید

    • شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

      آقاي نريمان چگونه مي تواني اينهمه مغرض باشي؟ بيمارستان بابل كه كلنگش در زمان آقاي هاشمي بر زمين خورد تا اول دولت آقاي احمدي نژاد چند درصد رشد داشت؟ اين درحالي است كه 4 دولت آمد و رفت بيمارستان بابل كار به جايي نبرده بود ولي ميبينيم بيمارستان 300 تخت خوابي بابل در زمان جناب دكتر احمدي نژاد ديگر آماده شده است. آقاي نريمان ما در دول قبل حتي يك پل روگذر در بابل نداشتيم اما در حالي كه تقريبا يك و نيم سال پيش كلنگ پل رو گذر بابل به زمين خورد تا 10 روز ديگر افتتاح رسمي مي ش,د و اين در حالي است كه احداث پل رو گذر ديگري در ميدان كشوري بابل آغاز شده است.
      ما قبل از دكتر احمدي نژاد در بابل دانشگاه صنعتي دولتي نداشتيم اما حالا دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل زبانزد استان شده است. و بسيار موارد ديگر.
      آقاي نريمان واقعا شما اينها ر نمي بيني يا مغرضانه خود را به نديدن ميزني؟
      barforosh@gmail.com


      ©2013 APG.ir