تعداد بازدید: 2919

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 خرداد 1388-0:0

سرخ پر:در چهار سال گذشته 10 وزير و 22 استاندار عزل و نصب شدند

رئیس ستاد موسوی در مازندران گفت:متأسفانه بالاترین مقام دولتی ما در اجلاس های مهم خارجی مورد بی حرمتی قرار می گیرد و ملت ایران حین سفرهای خارجی و حتی در سفرهای زیارتی با بی احترامی و ناامنی مواجه می شوند.


احمدسرخ پر -رئیس ستاد میر حسین موسوی در مازندران - گفت : میرحسین به لحاظ سوابق درخشان دردوران نخست وزیری، صداقت ، پاکی و توانمندیش یقیناً می تواند برآیند ملت بزرگ ایران باشد.

وی افزود: بی شک مهندس موسوی اهل فن است و یاران او نیز حتماً می دانند که کشور و نظام ما اکنون با قطعنامه های متعدد آن هم ازسوی سازمانهای جهانی روبروست و هرروز بدتر از دیروز فشارهای خارجی و داخلی نیز تشدید می شود.

سرخ پر تصریح نمود: طی چهار سال گذشته 10 وزیر (اکثراً درحوزه اقتصاد و امنیت)، سه رئیس بانک مرکزی و 22 استاندار عزل و نصب می شوند، 54 درصد انحراف از مسیر بودجه سال 86 و 2000 پرونده تخلفاتی از قانون درسال 85 مشاهده می گردد یا عملکرد مالی دربخش عمرانی به جای 26 هزار میلیارد تومان به 18 هزار میلیارد تومان تقلیل یافت است .

رئیس ستاد میر حسین موسوی در مازندران خاطر نشان ساخت :متأسفانه بالاترین مقام دولتی ما در اجلاس های مهم خارجی مورد بی حرمتی قرار می گیرد ، نامه های ارسالی نیز دولت نهم ازسوی سران کشورهای مهم دنیا با بی اعتنایی تمام مواجه و بی پاسخ می ماند و ملت ایران حین سفرهای خارجی و حتی در سفرهای زیارتی نیز با بی احترامی و ناامنی مواجه می گردند.

وی در ادامه با واردات بی رویه اشاره کرد و گفت : در واردات حدود چهار میلیون تن شکر آن هم درحالی که سالانه 400 هزار تن برای مصرف ایرانیان لازم بوده انجام شده و یا 200/1 میلیون تن برنج هندی و پاکستانی درحالی که 400 هزار تن مصرف ملت بوده است انجام شده و تولیدات کشاورزان در انبارها خاک خورده و نهایتاً سیب زمینی ها بصورت رایگان و به طرز توهین آمیز در مدارس و... آن هم درنزدیکی انتخابات توزیع می گردد.

سرخ پر افزود:در داخل کشور نیز همه اهل نظر در حوزه اقتصاد اذعان دارند به اینکه فقر و فساد مادی و معنوی معلول نداری است و البته نداری مالی هم حاصل بیکاری است. بیکاری نتیجه عدم سرمایه گذاری است و طبعاً سرمایه گذاران هم همیشه دنبال امنیت و اصول پایدار با مقررات شفاف هستند. بقول معروف سرمایه دار در محیط امن و با رفاه کامل اطراق می کند و ازمکان ناامن فراری است.


وی در پایان گفت :اینجاست که وظیفه دوستان و طرفداران موسوی سنگین و سنگین تر از پیش می نماید و باید که جامعه و ملت را از وضعیت کشور مطلع نمایند و موسوی را باشناختی که دارند به عنوان یک فرد پاک نیت، صادق، روشنفکر و توانمندی که در بحرانی ترین وضعیت، کشور را با 5 میلیارد دلار مدیریت کرده و نظام را از هزاران توطئه نجات داده است به مردم معرفی کنند و برنامه های آقای مهندس موسوی که درقالب قانون، عدالت و آزادی است به شهروندانی که شناخت از موسوی ندارند، معرفی و آن گاه اختیار انتخاب را به خود ملت واگذار نمایند.(ilna)



©2013 APG.ir