تعداد بازدید: 3178

توصیه به دیگران 1

جمعه 8 خرداد 1388-0:0

احمدی نژاد،مازندران را از عقب ماندگی نجات داد-جانبازي

 رییس ستاد حامیان مردمی احمدی نژاد مازندران گفت:بالا رفتن جایگاه ایران و شخصیت مردم ایران در جهان در دولت نهم چندین برابر دولت های قبل بوده است.


 رییس ستاد حامیان مردمی احمدی نژاد مازندران گفت:بد اخلاقی انتخاباتی باعث رواج بی عدالتی و بی انصافی در جامعه می شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد حامیان مردمی احمدی نژاد در مازندران، علیرضا جانبازی با بیان اینکه مردم باید در موقع رای دادن احساس مسئولین کنند، افزود:خریدن رای به معنای نفی شخصیت انسانی و بی هویت کردن افراد است.

 وی با اشاره به اینکه استقبال زیاد ایرانیان خارج از کشور برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و دادن رای به علت بالا رفتن عزت و جایگاه ایران در جهان است اظهار داشت:بالا رفتن جایگاه ایران و شخصیت مردم ایران در جهان در دولت نهم چندین برابر دولت های قبل بوده است.

جانبازی با بیان اینکه باید جوانان جهت گرفته و نسبت به مسائل روز آشنا شوند خاطر نشان کرد:جوانان ایرانی باید با شرکت پر شور در انتخابات یک بار دیگر خود را به جهان ثابت کنند.

 وی همچنین با بیان اینکه سفرهای استانی از ویژگی های منحصر به فرد دولت نهم در خدمت رسانی به مردم بوده است تصریح کرد:این ویژگی خاص این دولت باعث شده تا بسیاری از مسئولان بعضی از کشورها از آن الگو برداری کنند.

رییس ستاد حامیان مردمی احمدی نژاد در مازندران با اشاره به اینکه تخریب و دشمنی با احمدی نژاد به خاطر مبارزه با مفاسد و کوتاه نیامدن در مقابل بعضی ها می باشد خاطر نشان کرد:مازندران در دولت نهم در نزد مسئولان توانست جایگاه خود را بالا ببرد.

وی با اشاره به مصوبه عدم احداث صنایع در مازندران در طی چندین سال حکومت دولت موسوی و اصلاح طلبان اظهار داشت:فقط احمدی نژاد بود که با لغو این مصوبه مازندران را از عقب ماندگی نجات داد.

جانبازی با بیان اینکه احمدی نژاد مسائل و مشکلات و رفاه مردم را به مسائل حزبی ترجیح داده است افزود:دشمنی با احمدی نژاد به خاطر این است که بعضی ها دوباره می خواهند خود را تامین کرده و مردم را از حق خود دور کنند.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون برنامه های اعلام شده از سوی کاندیداها نتوانسته بسیاری از مردم را مجاب به رای دادن به آنها کند اظهار داشت:علت آن است که حرفهای کاندیداها بیشتر به نفع حزب آنها بوده و نه مردم.


  • دوشنبه 11 خرداد 1388-0:0

    ما حامی احمدی نژادیم و ما از او حمایت می کنیم احمدی نژاد رئیس جمهور آینده ما خواهد بود این را مطمئن باشید
    درود بر احمدی نژاد--- درود بر احمدی نژاد

    • شنبه 9 خرداد 1388-0:0

      آقای موسوی که حالا همه جا سخن از مردم شمال بر زبان می رانی؛ پاسخ بده!! چرا باید در 20 سال حضور دول قبل از دکتر احمدی نژاد ما از صنعت اساسی محروم می شدیم و حالا در شهر های دیگر بدنبال کار بگردیم و بخش مهمی از حقوق ماهیانه مان را هم اجاره خانه دهیم.
      درود بر شجاعت دکتر احمدی نژاد که این قانون تبعیض آمیز را برداشت.


      ©2013 APG.ir