تعداد بازدید: 2212

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 10 خرداد 1388-0:0

ساختارشکني

 مسئول کمیته برنامه ریزی و راهبردی ستاد حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد استان مازندران گفت:انحلال سازمان مدیریت باید سال ها قبل انجام می شد.


 مسئول کمیته برنامه ریزی و راهبردی ستاد حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد استان مازندران گفت:تمام کارشناسان دلسوز و خبره برنامه ریزی کشور که سابقه کار اجرایی دارند براین اعتقاد بوده که وجود سازمان مدیریت و برنامه ریزی به سبکی که در گذشته بوده هزینه های هنگفتی را بر نظام تحمیل می کرده است.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد مردمی دکتر احمدی نژاد استان مازندران ، سید محمد باقر قاسمی در جمع دانشجویان حامی دکتر احمدی نژاد افزود:اقدام ریاست جمهور در انحلال سازمان مدیریت شجاعانه و صد در صد انقلابی بوده و این سازمان باید سالها قبل منحل می شد تا جلوی تحمیل هزینه های سنگین و غیر ضرور به بخش های مختلف کشور گرفته شود.

وی اظهار داشت:کارشناسان خبره برنامه ریزی امروز در اجرایی کردن نظرات کارشناسی خود نسبت به گذشته رضایت بیشتری دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه مردم ایران دارای شعور سیاسی بالایی بوده و سره را از ناسره تشخیص می دهند خاطر نشان کرد:در اینکه چنین مردمی انتخاباتی کاملا آگاهانه و عاقلانه انجام می دهند تردیدی نیست.

وی با بیان اینکه دکتر احمدی نژاد بدون هرگونه شرطی آمادگی خود را برای مناظره با کاندیداها اعلام کرده است اظهار داشت:بهانه گیری های بعضی از کاندیداها برای شرکت نکردن در مناظره ها توهین به شخصیت و احترام بینندگان است.

قاسمی همچنین افزود:بعد از منحل شدن سازمان مدیریت فعالیت های عمرانی کشور سرعت اجرایی بیشتری یافته است.



    ©2013 APG.ir