تعداد بازدید: 2690

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 خرداد 1388-0:0

احمدي‌نژاد قطعاً انتخاب نمي‌شود-ميري

فرماندار بابلسر و رامسر در دوره اصلاحات گفت:تحريم‌كنندگان انتخابات به مخالف احمدي نژاد رأي مي‌دهند-فرماندار بابلسر را به مناظره دعوت مي کنم-توزيع سهام عدالت در شب انتخابات چه معنا و مفهومي دارد؟-سفر احمدي‌نژاد به كشورهاي فقير آمريكاي لاتين( آمريكاي لات‌ها) كار بيهوده‌اي است.


 فرماندار رامسر و بابلسر در دوره اصلاحات گفت: اگر كساني كه انتخابات را تحريم مي‌كنند، در انتخابات حضور داشته باشند، قطعاً به احمدي‌نژاد راي نخواهند داد، بلكه به مخالف احمدي‌نژاد راي مي‌دهند و حضور آنها سرنوشت‌ساز و تعيين‌كننده است.

سيداحمد ميري اظهار داشت: تمام تلاش من در اين است كه به اين سئوال پاسخ دهم كه چرا احمدي‌نژاد در اين دوره انتخابات رياست جمهوري، قطعاً انتخاب نمي‌شود.


‌وي با اشاره به اينكه فرماندار يا شخصي كه مسائل عمراني بابلسر را پيگيري و از سياست‌هاي احمدي نژاد دفاع مي‌كند را به مناظره دعوت مي‌كنم، بيان داشت: همه چيز را به گردن بيگانه انداختن و گناه خود را تبرعه كردن، صداقت نيست.


ميري با اعلام اينكه مردم در اين دوره‌ به دليل عمل نكردن احمدي‌نژاد به تعهداتش پيمانشان را با وي تجديد نخواهند كرد، افزود: در نظام جمهوري رابطه مردم با دولت رابطه موجر و مستاجر است و قبل از اينكه اين رابطه برقرار شود، اين دو تعهداتي را نسبت به هم مي‌سپارند و اگر به تعهدات و پيماني كه بستند عمل نكنند، حتما اين قرار‌داد دوباره تجديد نخواهد شد.


وي گفت: صاحبان قدرت در نظام‌هاي جمهوري مستاجر مردم هستند، اما بعضي‌ها در كشور وقتي به صندلي قدرت رسيدند، به اشتباه فكر مي‌كنند كه بايد اين قرارداد وارونه شود و آنان موجر مردم هستند.
ميري با بيان اين مطلب كه احمدي‌نژاد به تعهدات خود نسبت به مردم عمل نكرد، افزود: رئيس جمهور موظف است به مردم رفاه، عزت، افتخار، سلامت در حوزهاي مختلف اقتصاد و هنر دهد و پاسدار آزادي و امنيت جامعه باشد.


ميري اظهار داشت: اگر ما در حوزه اقتصاد، سياست خارجي، حوزه رفاه، بهداشت و ديگر حوزه‌ها به عملكرد چهار ساله احمدي‌نژاد مراجعه كنيم، خواهيم ديد كه احمدي‌نژاد نتوانست به تعهدات و پيماني كه با مردم بسته بود‌، عمل كند و به‌ همين دليل مردم در اين دوره پيمان‌شان را با احمدي‌نژاد تجديد نخواهند كرد.


به گزارش farsnews فرماندار شهرستان‌هاي بابلسر و رامسر در دوران خاتمي گفت: دولت در حوزه سياست خارجي كه موظف است عزت و احترام را براي ملت ايران به ارمغان آورد، با وجود تبليغات گسترده و يك سويه‌اي كه رسانه‌هاي ملي به نفع دولت داشتند و دارند، مسلماً عزت و شرف براي ملت به همراه نياورد.


ميري با اشاره به روابط ايران با كشورهاي خارجي و سياست‌هاي خارجي ايران خاطر‌نشان كرد: درجه عزت و احترامي كه كشورهاي خارجي در زمان دولت نهم براي ما قائلند، در مقايسه با دولت اصلاحات فرسنگ‌ها فاصله دارد‌.


وي با اشاره به سفرهاي احمدي‌نژاد در طول چهار سال گفت: احمدي‌نژاد 60 سفر خارجي و 60سفر داخلي داشت اما 60 سفر خارجي احمدي‌نژاد به چه كشورهايي بوده است؟


ميري با اعلام اينكه سفر احمدي‌نژاد به كشورهاي فقيري چون ونزوئلا، آمريكاي لاتين را به آمريكاي لات‌ها تعبير كرد و گفت: سفر به اين كشورهايي كه هيچ سنخيتي با ايران ندارد، كار بيهوده‌اي است.


وي در ادامه به شركت احمدي‌نژاد در سازمان ملل متحد اشاره كرد و افزود: آيا عزت و احترام براي يك ملت تاريخي با قدمت 7 هزارسال و كشوري كه دنيا به آن اقتدا مي‌كرد اين است، آيا اين عزت همان عزتي است كه ما مي‌خواستيم و احمدي‌نژاد براي ما به ارمغان آورد؟


وي با اشاره به 300 ميليارد دلار در‌آمدي ارزي گفت: آيا اين درآمد ارزي رفاه را براي مردم ايران به همراه داشت؟


‌ميري تصريح كرد: جداي از مسائل كلان جامعه سئوال من اين است كه در اين دولت چه كارهاي اساسي براي شهرستان بابلسر صورت پذيرفته است؟


وي با اشاره به نيمه تمام بودن خانه جوان و خانه فرهنگ آموزش و پرورش شهرستان بابلسر كه هنوز هم فعال نيستند و نيمه‌كاره رها شده‌اند، گفت: احداث خانه جوان شهرستان بابلسر با چه زحمتي در دوره اصلاحات آغاز و ساخته شد تا با امكانات رفاهي موجود، جوانان شهر بتوانند از اين امكانات به طور بهينه استفاده كنند و از اوقات فراغت خود كمال بهره را ببرند كه هنوز نيمه‌كاره رها شده است.


ميري اظهار داشت: فرماندار يا شخصي كه مسائل عمراني بابلسر را پيگيري و از سياست‌هاي احمدي‌نژاد دفاع مي‌كند، به مناظره دعوت مي‌كنم تا مقايسه بين دولت اصلاحات و دولت نهم داشته باشيم و ببنيم و مقايسه كنيم كه در طول اين مدت چه كارهايي براي شهرستان انجام شد و كدام دولت فعال‌تر عمل كرد.

 
‌فرماندار شهرستان‌هاي بابلسر و رامسر در دوره اصلاحات با اشاره با عدم برنامه‌ريزي صحيح و استفاده بهينه از امكانات موجود در اين دولت گفت: در سفر خاتمي به مازندران در مسير جواهرده به علت ترافيك سنگيني كه در آن مسير داشتيم، دستور ساخت پل داده شد، پلي كه حلقه وصل مازندران با گيلان است و براي اين پل در آن زمان حدود 3 ميليارد تومان هزينه كرديم،‌ اما در دولت نهم نيمه‌كاره رها شد.


وي افزود: احداث خانه جوان در رامسر در پارك 30 هكتاري در دولت خاتمي با صرف هزينه بيش از يك ميليارد آغاز شده بود كه در دولت نهم نيمه‌كاره رها شد و همچنين خانه فرهنگي براي آموزش و پرورش كتالم در دولت قبل ساخته شده بود كه نيمه كاره رها شده است.


‌ميري با بيان اينكه توزيع سهام عدالت در نزديكي به انتخابات چه معنا و مفهومي دارد، افزود: مردم ايران بيدارند، آگاهي و خودآگاهي در جامعه حاكم است و نمي‌توان مردم را با اين دروغ‌ها فريب داد و نمي‌توان با صدقه دادن راي و نظر مردم را گرفت.


وي با اشاره به صحبت‌هاي احمدي‌نژاد كه گفته بود تورم نتيجه دولت من نيست، تصريح كرد: همه چيز را به گردن بيگانه انداختن و گناه خود را تبرئه كردن صداقت نيست.


فرماندار شهرستان‌هاي بابلسر و رامسر در دوره اصلاحات يادآور شد: امروز مسوليت ما بسيار سنگين است و اگر ما نتوانيم اين گذر‌گاه تاريخ را با تدبير و حوصله به سرمنزل مقصود برسانيم، هر دفعه بايد اشتباه‌هاي گذشته را تكرار كنيم و امروز بايد بدانيم كه تنها راه نجات مملكت اين است كه با تفكر و آگاهي حركت كنيم.


ميري با اشاره به شركت نكردن 22 ميليون نفر در انتخابات دور قبل گفت: اگر اين تعداد پاي صندوق‌هاي راي مي‌آمدند، مسلماً احمدي‌نژاد رئيس جمهور نمي‌شد.


ميري با بيان اين مطلب كه در واقع تحريمي‌ها راي‌شان دو‌تاست، گفت: اگر اين كساني كه انتخابات را تحريم مي‌كنند، در انتخابات حضور داشته باشند، قطعاً به احمدي‌نژاد راي نخواهند داد و نكته دوم كه مهم و حائز اهميت اين است كه به مخالف احمدي نژاد راي مي‌دهند و حضور آنها سرنوشت‌ساز و تعيين‌كننده است.


  • دوشنبه 11 خرداد 1388-0:0

    آقای میری از روزی بترسند که در آن روز باید به سوالات مغرضانه خود در برابر پیشگاه احدیت پاسخگو باشند.


    ©2013 APG.ir