تعداد بازدید: 2335

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 خرداد 1388-0:0

نماينده بابل:موسوى برنده است

نريمان گفت:چرا توزيع اين همه امكانات و پول بايد در خردادماه انجام شود؟- نمايندگان اصولگرا هم از موسوى حمايت مي کنند-ميرحسين در دور اول انتخابات پيروز مي شود-موسوي در روستاها و كوهستان ها هم راي دارد


نماينده بابل در خانه ملت با اشاره به رشد حمايت اصولگرايان از ميرحسين موسوى، تصريح كرد: در مجلس شوراى اسلامى هم نمايندگان اصولگرا در كنار نمايندگان اصلاح طلب در حال حمايت از موسوى هستند.

محسن نريمان افزود: موسوى فردى است كه در كابينه اش افرادى چون غفورى فرد، ناطق نورى و ولايتى حضور داشته اند،در نتيجه مجموعه اى از خردورزان جناح ها با ايشان رابطه داشته اند و بسيارى ازافراد شاخص وبارز طيف هاى اصولگرا از ايشان حمايت كرده اند.

 عضو فراكسيون خط امام (ه) تأكيد كرد: يكى از ويژگى هاى بارز موسوى كه باعث شد همگان مديريت ايشان را درك كرده و بار ديگر از او حمايت كنند، صداقتش بود. صداقت ايشان موجب ايجاد چنين جاذبه هايى در ميان جناح هاى مختلف شده است.

  نريمان يادآور شد: با وجود آنكه اخبار نگران كننده اى به استناد آمارهاى جعلى، در حال انتشار است؛ اما خاطرات خوش دوران مديريت ايشان كه در اذهان عمومى به جا مانده است، تنها بيانگر درستى و يكرنگى كردار موسوى است. همين ويژگى ها باعث شده است كه افراد به بهانه تعلقات جناحى چشم بر حقايق نبندد.

 وى در ادامه گفت: نبايد به نظرسنجى هايى كه نظرسازى  هستند، توجهى كرد. جامعه خود نشانگر فاصله زياد موسوى از احمدى نژاد و پيشى گرفتن اوست.

وي افزود:رشد آراى ميرحسين موسوى را در ميان طرفداران و حتى جناح رقيب مشاهده مى كنيم. ميرحسين موسوى در تهران و استان ها به صورت جدى جلو افتاده است و بنا به بررسى هاى صورت گرفته در دور اول انتخابات پيروز خواهد شد.

نماينده بابل اذعان داشت: برخى مى گويند كه در روستاها و كوهستان ها، حاميان جناح رقيب بيشتر است،اما من به عنوان نماينده، شاهد حمايت بى بديل مردم در حوزه انتخابيه خودم هستم.

وى با اشاره به برخى اقدامات صورت گرفته از سوى دولت نهم در چند وقت اخير، خاطرنشان كرد: اقدامات متفاوتى همچون توزيع پول و كالا در ميان مردم در اين شرايط حساس آثار منفى داشته و نتيجه عكس داده است، زيرا مردم دچار شبهه شده اند كه چرا اين همه امكانات بايد در خردادماه داده شود، اگر اين اقدام تبليغات نيست، بهتر است بعد از انتخابات صورت گيرد.

از سوي ديگر نماينده سابق مردم بابل در مجلس هفتم گفت: احمدي‌نژاد براي تبليغات رياست جمهوري حتي يك ستاد رسمي در سطح كشور نداشته و مردم به صورت خود‌جوش براي تبليغات وي فعاليت مي‌كنند.

حجت الاسلام علي‌اكبر ناصري اظهار داشت: احمدي‌نژاد براي تيليغات خويش تاكنون هيچ هزينه‌اي را متحمل نشده و مردم به صورت خودجوش و از روي علاقه براي وي فعاليت مي‌كنند.


وي افزود: بقيه كانديداها هزينه ميلياردي تقبل كردند و واقعا بايد گفت اين هزينه‌ها از كجا تامين مي‌شود.


ناصري تصريح كرد: شعار احمدي‌نژاد اهميت و ارزش دادن به مردم است، در حالي كه شعار موسوي اين است؛ من آمده‌ام تا وسيله‌اي براي برگرداندن هويت و اقتدار و عزت ايران باشم و حاضر نيستم مردم را پشت سر خود بكشم آيا اين توهين به مردم نيست؟


وي با اشاره به اينكه دولت احمدي‌نژاد تنها دولتي بود كه چهار وزير در كابينه‌اش از مازندران بودند، تصريح كرد: برخلاف سياست‌هاي غلط دولت‌هاي پيشين كه مازندران را به عنوان قطب كشاورزي از سرمايه‌گذاري عظيم و اشتغالزاي صنعتي محروم كرده بودند و حتي امكان خارج كردن برنج از استان مازندران به استان‌هاي ديگر ممنوع بوده است، در دولت نهم ممنوعيت استقرار صنايع در شمال بعد از 24 سال برداشته شد.

 
ناصري بيان داشت: با توجه به شاخص منفي صنعت در مازندران براي جبران مافات اين استان از آيين‌نامه‌هاي مشوق هشت‌گانه صنعتي براي سرمايه‌گذاري صنعتي برخوردار شد و در اين ميان صنعت خودرو‌سازي با وعده رئيس جمهور و مصوبه هئيت دولت در زميني به مساحت 50 هكتار در شهرك صنعتي رجه توسط شركت ايران خودرو و بخش خصوصي و تسهيلات بانكي در دست احداث است.


ناصري خاطرنشان كرد: جامعه روحانيت بابل در صدور بيانيه‌اي حمايت رسمي خود را از دولت احمدي‌نژاد اعلام كردند.


  • سه شنبه 12 خرداد 1388-0:0

    چه تعهدي وجود دارد كه موسوي باز هم وسط كار ناگهاني استعفا ندهد؟

    • سه شنبه 12 خرداد 1388-0:0

      آقاي نريمان عزيز اگر اكثر نمايندگان مجلس با موسوي هستند پس آن 211 نماينده اي كه با اسم و امضا از دكتر احمدي نژاد حمايت كردند چه مي شوند؟ به نظر شما آنها اقليتند؟


      ©2013 APG.ir