تعداد بازدید: 3030

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 خرداد 1388-0:0

بنرهاي احمدي‌نژاد را ‌آتش زدند

رئيس ستاد حمايت‌هاي مردمي احمدي‌نژاد در شهرستان نكا گفت: شب گذشته(سه شنبه شب) بنرهاي تبليغاتي احمدي‌نژاد توسط مدعيان ضد خشونت در نكا به آتش كشيده شد.


 بنرهاي تبليغاتي احمدي‌نژاد در سه ستاد شهرستان نكا توسط افرادي خاص به آتش كشيده شده است.


 زمان وقوع اين حادثه سه بامداد اعلام شده است. بر اساس گزارش‌هاي دريافتي farsnews بسياري از بنرهاي تبليغاتي احمدي‌نژاد كه توسط حمايت‌هاي مردمي تهيه و در زمان تبليغات رسمي انتخابات رياست جمهوري در معابر و ميدان‌هاي اين شهر نصب شده بود، به آتش كشيده شد.


برخي بنرهاي احمدي نژاد در ستاد مركزي و دو ستاد ديگر نيز پاره شد. تعدادي از مظنونان اين حادثه به نيروي انتظامي اين شهرستان معرفي شدند.

اما دبیر ائتلاف رسانه های حامی دکتر احمدی نژاد اعلام کرد:علی رغم آنکه دولت نهم رسانه خاصی را از نظر تعدد نسبت به دولتهای قبل در اختیار ندارد و مورد هجوم شدیدترین حملات رسانه ای از آغاز تشکیل دولت قرار داشته اما شاهد کمترین شکایت از سوی دولت نهم در دادگاه مطبوعات بوده ایم.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد مردمی حامیان دکتر احمدی نژاد، محمد علی روشن با بیان اینکه مقایسه آمارهای صدور مجوز به نشریات نوشتاری و الکترونیکی در دولت نهم و دولت های قبل نشان از همکاری خوب و فکر باز این دولت است اظهار داشت:با توجه به بیشترین نوع تعامل با رسانه ها از سوی دولت نهم ، متاسفانه شاهد بیشترین تهاجم خبری و تخریبی به این دولت نیز طی این 3 سال و نیم بوده ایم.

روشن با اشاره به اینکه متاسفانه بعضی از رسانه ها با تخریب افراد ، جایگاه و منزلت رسانه ها و خبرنگاران را زیر سوال برده اند تصریح کرد:متاسفانه تخریب ها و تهمت ها جای نقد های سازنده و حلال بعضی از مشکلات را گرفته اند.

مسئول کمیته سیاسی ستاد مردمی حامیان دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه بسیاری از رسانه های منصف عملکردهای رییس جمهور دولت نهم را مطابق قانون اساسی می دانند خاطر نشان کرد:کمترین نقد های منصفانه را این دولت داشته و بیشتر نقدها یا غیر کارشناسی و یا تخریبی بوده اند.



    ©2013 APG.ir