تعداد بازدید: 2982

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 خرداد 1388-0:0

هراس

رییس کمیته صیانت از آرای ستاد موسوی در مازندران گفت:حرکت ما در تشکیل این کمیته کار درستی بوده است و شورای نگهبان و دستگاه های اجرایی نبايد از این مسئله وحشت کنند .


مهدی محمدی- رئیس کمیته صیانت از آراء مهندس موسوی در مازندران- گفت : نزدیک به دو میلیون نفر در مازندران حائز شرکت در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری هستند .

محمدی افزود: 2706 صندوق آراء وجود دارد که از این تعداد 748 صندوق بصورت سیار و 1958 صندوق بصورت ثابت می باشد .

رئیس کمیته صیانت از آراء مهندس موسوی در مازندران تصریح نمود: با توجه به کثرت روستاهای مازندران 1596 صندوق روستایی نیز وجود دارد .

وی در ادامه بیان داشت : بر اساس قانون ، نمایندگان نامزدها ، باید از آغازین روز تبلیغات به هیات های اجرایی دعوت شوند اما سخنگویی شورای نگهبان با صدور بخشنامه ای اعلام کرد که نیازی به حضور نمایندگان نامزدها در هیات های اجرایی نیست در حالی که این مورد نص صریح قانون اساسی است .

 محمدی خاطر نشان ساخت :از ابتدای تشکیل این کمیته مشخص بود رقیب انتخاباتی ما از این موضوع به هراس و وحشت خواهد افتاد و در مقابل آن موضع گیری خواهند کرد .

وی  ادامه داد : هر چه این موضع گیری ها بیشتر می شود نشان می دهد حرکت انجام شده توسط ما در تشکیل این کمیته کار درستی بوده است و گرنه دلیلی ندارد شورای نگهبان و دستگاه های اجرایی از این مسئله وحشت کنند .

رییس کمیته صیانت از آرای ستاد میرحسین موسوی در مازندران گفت: کمیته صیانت از آرا بنا به نظر آقای مهندس موسوی از کسانی  شکل گرفته است که دارای تجربه سیاسی به ویژه در رابطه با انتخابات در دوره‌های مختلف هستند و در چارچوب ستاد وی فعالیت می کنند و در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها نیز چنین کمیته‌های مشابهی تشکیل گردیده است .

وی تعیین افراد به عنوان نماینده بر سر صندوق‌های رای را یکی از وظایف این کمیته دانست و تصریح کرد: به اعتقاد ما این افراد را باید خود کاندیداهای ریاست جمهوری انتخاب کنند؛ چون یکی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت این بود که وزارت کشور افرادی را که از سوی کاندیداها معرفی می‌شدند، در جای دیگر قرار می‌داد، در حالی که کاندیداها می‌توانند و این اختیار را دارند که نماینده خاصی را برای صندوقی خاص معرفی کنند و در همان جا باید به کار گرفته شود، به همین جهت وزارت کشور نمی‌تواند کسی را که کاندیدای ریاست جمهوری برای صندوقی خاص معرفی کرده است به حوزه دیگری اعزام کند.

رییس کمیته صیانت از آرای ستاد میرحسین موسوی در مازندران در پایان افزود: اگر مسوولان اجرایی بیان می‌کنند که انتخابات باید توسط مردم برگزار ‌شود، پس هم رای دهندگان و هم رای گیرنده از خود مردم هستند و باید انتخابات با نظارت مردم انجام شود.(ghalamnews)


  • سه شنبه 26 خرداد 1388-0:0

    آقای اسدی شما میدونی صندوق رأی یعنی چه؟ که دم از مردونگی و اراده ملت و تمکین میزنی؟

    • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

      آقای محترم آیا دوستانت به شما نگفتند که در صندوقهای رای چه خبر بود پس مردونگی کن و به موسوی بگو در برابر اراده ملت تمکین نماید.


      ©2013 APG.ir