تعداد بازدید: 4437

توصیه به دیگران 1

شنبه 23 خرداد 1388-0:0

چرا مير حسين شکست خورد؟

نخستين موضعگيري علي صابري بعد از انتخابات:5 ماه پيش در همين سايت اعلام کرده بودم که دوم خرداد ديگر تکرار نخواهد شد.


علي صابري،رييس اصولگرايان استان مازندران، به مازندنومه گفت:راي مردم به احمدي نژاد اثبات نظر اين جانب مبني بر تکرار نشدن دوم خرداد است.


وي افزود:دليل عمده اين نظريه رويکرد سکولاريستي جبهه مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي است که نقطه اوج آن کنفرانس برلين و اعلام رسمي آن توسط آقاي آقاجري-به عنوان پياده نظام سازمان مجاهدين بود.


اين فعال سياسي حرکت فوق را به انتحار سياسي تشبيه و استدلال کرد:سکوت جبهه دوم خرداد نسبت به  موضع گيري آقاجري و تکفير شدن سازمان از سوي علماي برجسته قم و به ويژه جامعه مدرسين از يک سو و سکوت مهندس موسوي در قبال اين نظريات و افتخار همگامي با مجاهدين ومشارکت و نهضت آزادي و در يک کلام سکولاريست ها از سوي ديگر باعث شکست مير حسين در انتخابات 22 خرداد شد.


صابري تصريح کرد:مردم ايران مسلمان و متدين هستند و هر حزب،دسته وگروهي که با فرهنگ عمومي مخالف باشند،پس زده مي شوند.


دبير جبهه اصولگرايان مازندران افزود:راه درست آن است که جبهه دوم خرداد گفتمان خود را از سکولاريستي به گفتمان مذهبي واعتقادي تبديل کند.


  • يکشنبه 14 تير 1388-0:0

    سلام استاد صابری
    یادم نمیره وقتی رییس دانشگاه یه اصول گرا شد چقدر خوشحال بودی!!!!!!
    یادش به خیر چه گندی زد رفیق شفیقتون
    اینم مثل همون

    • جمعه 29 خرداد 1388-0:0

      با سلام
      من فکر می کنم جگر را اون اقایی که قبل ار انتخابات و قبل از مناظره اقای موسوی و احمدی نژاددر روزنامه وارش مصاحبه کرد داشت (مورخه 6 خرداد--عادل روحی )کدامیک از این فعالان سیاسی که اسمشان را اصولگرا می نامند مصاحبه کردند و امروز می گویند ما قبلا گفته بودیم درودبر ان جوان
      اقای مدیر محترم سایت لطفا ان روزنامه را بخوان و متوجه می شویی وخواهشمندم جهت پاسخ در صفحه اصلی بگذار تا کاریران بخوانند-منتظرم و بی طرفی خود را ثابت کن
      با تشکر

      • سه شنبه 26 خرداد 1388-0:0

        هرچه بود اصلاحات شکست خورد باید به فکر اندیشه ای نو با تفکر ادغام شده اصول گرایان و اصلاحات راه اندازی کنند و از همه مهمتر با افکار دینی مردم بازی نکنند-به هرحال باید با رئیس جمهور منتخب همکاری کنند و انتقادات سازنده بکنند ولی بدون بغض و کینه ،موسوی نباید از هاشمی حمایت میکرد و از مردی سیاسی مثل او بعید بود(به امید ایرانی سربلند)

        • سه شنبه 26 خرداد 1388-0:0

          4سال دروغ 4سال نیرنگ 4سال حرف مفت آنقدر زده شد که بیچاره ها خودشان هم باورشان شده برای ملت کاری کرده اند .تفاوت گرانی ها از 4 سال پیش تا به حال از بقالی محلتان سوال کنید کافی است.

          • سه شنبه 26 خرداد 1388-0:0

            سلام. من به محسن رضائی رای داده ام . اما نمی توانم انتخابات را مخدوش بدانم به چند دلیل: 1- موسوی در رفتارهایش خود را تاحد یک دانشجوی 22 ساله نشان داد که به راحتی دستخوش احساسات می شود. 2- جمعیت حامی موسوی قشر مرفه جامعه بودند و جوانان آلامدی که در جلوی چشم بودند در حالیکه رای احمدی نژاد در میان مردم متوسط و ضعیف بود. در اکثر حوزه ها رای دهندگان به دکتر بیشتر بودند تا موسوی به عینه دیدم. صبح شنبه مردم را برعکس آنچه که گفته می شود متعجب ندیدم بلکه همه مطمئن بودند که این رای مال اوست. مردی که در ستاد موسوی فعال بود گفت چون دیدم بیشتر مردم به احمدی نژاد رای می دهند من هم به او رای دادم.
            گمان می کنم موسوی اگر معصومترین افراد هم بود با توجه به اینکه در پشت سرش هاشمی ایستاده بود مردم هرگز به او رای نمی دادند.

            • يکشنبه 24 خرداد 1388-0:0

              به نظر من هیچ تقلبی به آن صورت که آقای موسوی وطرفدارانش فریاد میزنند صورت نگرفته ومثل آنها همانند مورچه ایست که یک قطره آب در لانه اش افتاد وفکر میکرد دنیا را آب برده .اینها هم باتوجه به اطرافیان خود فکر میکنند که همه ایران با آنها هستند در حالی که اکثریت مردم ایران کسانی هستند که بدون هیاهو وجنجال رای خود را با توجه به واقعیات میدهند

              • يکشنبه 24 خرداد 1388-0:0

                در انتخاباتي که همه مردم و شوراي نگهبان و همچنين روحانيت عزيزمان ناظر هستند، دولت نمي تواند اثر بگذارد. این جمله رو آقای ميرحسين موسوي روز يکشنبه 8 تير 1365 و در پايان جلسه هيئت دولت گفته چی شده یادش رفته؟ که حالا اغتشاش میکنه می گه تقلب شده ؟ طرفداراش هم نادانسته اینها را بیان میکنن.!

                • يکشنبه 24 خرداد 1388-0:0

                  اذا جاء نصرالله و الفتح.
                  سلام هرکه با حق درافتادنابودشد(مولا علی علیه السلام) این پیروزی را به رهبر عزیز و همه ی مردم ایران تبریک میگویم.

                  • يکشنبه 24 خرداد 1388-0:0

                    با توجه به اختلاف شدید آرا احتمال تقلب صفر هست . باز شما چه رویی دارید خوبه از هر کاندیدا نمایده ای روی صندوقها بود. اگر شما رای می آوردید تقلب نبود ولی چون جناح مخالف شما رای آورد تقلبه؟ این شرم آور نیست؟ با این نظرات بی انصافانتون؟

                    • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                      آفرين به مردم غيور و آگاهي كه اين بار هم مثل 4سال قبل، درست انتخاب كردند. دوم خرداد يادآور يك اشتباه بزرگ است كه هيچ گاه تكرار نخواهد شد انشاءالله

                      • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                        متاسفم از آقاي صابري نظر شخصي خودش رانظر همه مرذم تلقي مي كند خودشان را مسلمان وطرف مقابل را بي ذين مي داند موسوي آزاد مردي است كه دردوره مسوليتش هم سرسپرده و نوكر نبود

                        • مصطفی معلمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                          با سلام خدمت خوانندگان و نیز مدیر پایگاه!
                          انتخابات با همه فراز و نشیب هایش به پایان خوشی برای ملت ایران (تاکید می کنم ملت ایران)رسید. اما آقای صابری که شما او را رییس اصولگرایان خوانده اید هم خودش باید بداند و البته می داند و هم شما بدانید که اصول گرایی فکر و اندیشه و رفتار و عمل است نیاز به رییس ندارد!چگونه است که از میان همه اصولگرایان ،پایگاه شما که گرایش کاملا روشن فکری دارد دائما محل عرضه سخنان ایشان شده است!او نمی داند که دیگران هم اندکی از عقل خدادادی بهره دارند و ارتباطات را تفسیر می کنند!نکند از حمایت مالی ایشان بهره مند می شوید!
                          ضمنا یادآور می شوم اقبال مردم به آقای احمدی نژاد بیشتر به خاطر پاکدستی ایشان و نیز اخلاص در عمل بوده است که به نوبه خود این پاکدستی و اخلاص برکات بیشماری به همراه داشته است و مردم ثمرات آن را دیده اند. ارتباط دادن به سکولاریسم!!و گفتمان مذهبی کاملا سطحی است چراکه باید پرسید اگر اینگونه بود چرا آقای خاتمی دور دوم هم رای آورد؟
                          میزان تاثیر گذاری آرائ جناحی روشن است آنچه آقای احمدی نژاد را پیروز کرد عدالت خواهی ایشان بوده است!که البته کار را بر ایشان در دور دوم دشوارتر خواهد کرد و ایشان از این به بعد باید بیشتر مراقب دوستان و اطرافیان خویش باشند تا مبادا به خیال اینکه تنها همین چهار سال است و دیگر آقای احمدی نژاد که نمی تواند دور بعد نامزد شود پس به جمع اموال بپردازیم!و یا تنبلی کنیم! خلاصه این که مناظرات تلویزیونی موجب شد تا مردم نامزد پاکدست و توانا را بهتر بشناسند نه اینکه چون فلان جناح چه گفت و یا دیگری چه نگفت!
                          و مخفی نماند دستان آلوده به بیت المال سرانجام راه به سکولاریسم می برد!!!

                          • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                            البته به تقلب در امانت هم باید توجه گردد

                            • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                              واقعا مردم رو بازیچه کردید
                              شرم آوره
                              تقلب و دروغ تا کی؟

                              • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                                جناب موسوی چو میدانستن افتادن به ناچار نمیبایست چنین بالا نشستن.
                                الله اکبر،الله اکبر....

                                • شنبه 23 خرداد 1388-0:0

                                  3*1


                                  ©2013 APG.ir