تعداد بازدید: 2655

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 تير 1388-0:0

نريمان:وزرا نباید از ارایه کاستی‌ها واهمه داشته باشند

نماينده بابل گفت:با توجه به اینکه بسیاری از وزرا دولت نهم در مجلس در معرض استیضاح قرار گرفتند، بهتر است این افراد اصلا در کابینه حضور نداشته باشند.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری ویژگی‌های خاصی داشت و با اعتراضات و ابهامات بسیاری همراه بود اما با توجه به فصل الخطاب بودن رهبری این دولت در حال شروع به کار است.

محسن نریمان یادآور شد: یکی از عوامل اصلی که دولت جدید در حال حاضر باید به آن توجه کند جلب اعتماد ملت است و این مورد تنها با معرفی افراد کارآمد و خوش سابقه امکان پذیر خواهد بود.


وی افزود: از دیگر شاخصه‌های مهم که وجود آن در وزرا اهمیت دارد تعامل مثبت با مجلس است.

نریمان تاکید کرد: تعامل وزرا و مجلس بسیار مهم است و وزرا نباید از ارایه کاستی‌های خود به مجلس واهمه داشته باشند و در ارایه گزارش‌های خود سعی بر خوب جلوه دادن همه موارد نداشته باشند.


این نماینده مجلس در ادامه گفت: طبق آمار وزارت کشور 14 میلیون نفر به رئیس جمهور فعلی رای نداده‌اند و در این 14 میلیون نفر شمار زیادی از فرهیختگان ، علما ، دانشجویان و مردم عادی حضور دارند. اگر ادعای تشکیل کابینه 70 میلیونی می‌شود باید به این آمار توجه کرد.


نریمان با اشاره به گزارش‌های رئیس‌جمهور اذعان داشت: بی‌شک تغییرات بسیاری در کابینه ایجاد خواهد شد. اما تغییر جایگاه برخی وزرا که دارای عملکرد مثبتی در وزارتخانه مربوطه بوده‌اند، صحیح نیست و به ضرر نظام خواهد بود.


وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از وزرا دولت نهم در مجلس در معرض استیضاح قرار گرفتند، بهتر است این افراد اصلا در کابینه حضور نداشته باشند. (ilna)



    ©2013 APG.ir