تعداد بازدید: 2841

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 تير 1388-0:0

سايه ها و بمب ها

عوامل بمب‌گذار در دانشگاه علوم پزشكي بابل ناكام ماندند.

 


در پي خنثي شدن عمليات بمب‌گذاري در دفتر رياست دانشگاه علوم پزشكي بابل، عده‌اي از دانشجويان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل كه از اعضاي شاخه دانشجويي گروهك هاي تروريستي بوده‌اند، دستگير شدند.

farsnews به نقل از "خبرنامه دانشجويان ايران " نوشت؛ عده‌اي از اعضاي شاخه دانشجويي گروهك‌هاي تروريستي كه در راهبري و سازماندهي شلوغي‌ها و تشنجات اخير دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل نقش اساسي را بر عهده داشتند، پس از شكست‌ها و ناكامي‌هاي متعدد جهت ايجاد مجدد فضاي نابهنجار در ديگر دانشگاه‌هاي استان، اين بار به صورت علني سناريوي خشني چون بمب‌گذاري را در دستور كار خود قرار داده بودند، كه خوشبختانه شناسايي و دستگير شدند.


افراد مذكور با نام هاي "نيما.ن " ، "علي.ت " ، "محسن.ب " ، "ايمان.ص " ، "حميد.ج " ، "سياوش.س " ، "حسام الدين.ب " از دانشجويان صنعتي نوشيرواني و "محمد.ا " از دانشجويان محصل در دانشگاه پيام‌نور مازندران بوده‌اند كه با همكاري دو تن از دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي بابل سناريوي تخريب فضاي سلامت در اين دانشگاه را دنبال مي‌كردند.


اجراي اين پروژه در دانشگاه علوم پزشكي بابل به جهت موقعيت مناسب اين شهر در ايجاد و تقويت فضاي گسترده خبري در قياس با دانشكده‌هاي موجود در بهشهر و ساري و... انتخاب شده است.


چندي پيش خبري مبني بر فعاليت و فرماندهي اين قبيل تحركات توسط "فرشاد.ا " از دانشجويان اين دانشگاه كه پدر وي از فعالين اعضاي گروهك منافقين در اردوگاه اشرف عراق است، در همين سايت خبري منتشر شده بود.



    ©2013 APG.ir