تعداد بازدید: 8538

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 24 تير 1388-0:0

يک مازندراني رئیس سازمان زندان های کشور می شود

با اتمام دوران مسئولیت آیت الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه و روی کار آمدن محتمل آیت الله صادق لاریجانی،ابراهیم صفری مدیرکل اسبق زندانهای آذربایجان غربی جای علی اکبر یساقی رئیس فعلی سازمان زندان ها را خواهد گرفت.


 دکترابراهیم صفری که اهل شهرستان ساري است، از سال 78 تا 82 عهده دار مدیریت زندانهای آذربایجان غربی بوده و در دوران مسئولیت او تحولات شگرفی در زمینه زندان بانی شکل گرفت.


صفری معتقد به رفتار فرهنگی و حذف دیدگاههای مجرمانه نسبت به زندانیان بود و در تمام مسئولیتهایی که چه در آذربایجان غربی چه در استان بوشهر و چه آذربایجان شرقی عهده دار امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی بود بعد تربیتی و سازندگی را علی رغم مدیرکل فعلی زندانهای استان بر بعد امنیتی و انتظامی ترجیح می داد.


این سیاستمدار کهنه کار و نویسنده با سابقه مطبوعات و رسانه های مجازی کشور از بنیانگذاران روزنامه حمایت، ارگان رسمی سازمان زندانها بود اما بعدها از پذیرش سردبیری این نشریه که نویسنده ستون ثابت طنز آنهم بود خودداری کرد.


به نوشته eramnews صفری از معتمدین شورای نگهبان قانون اساسی بوده و چندین و چند مسئولیت نظارتی و بازرسی در نقاط مختلف کشور در انتخابات های گوناگون تاکنون از وی به یادگار مانده است از آن جمله است ماموریت بازرسی بر انتخابات مجلس هشتم در حوزه های مورد مناقشه نقده و اشنویه، ماکو و چالدران و میاندوآب که با تایید دو حوزه اول و ابطال آراء یکی از منتخبین حوزه سوم همراه شد.


با توجه به ارتباط تنگاتنگ دکتر صفری با شورای نگهبان و شخص آیت الله لاریجانی و علی الخصوص هم استانی بودن این دو شخصیت عالی رتبه کشوری( صفری اهل ساری و لاریجانی آملی است) شواهد و قرائن حکایت از برکناری قریب الوقوع علی اکبر یساقی و جانشینی ابراهیم صفری مدیر کارکشته و با دانش زندانها به جای وی دارد.


  • چهارشنبه 16 مرداد 1392-0:0

    بهترین گزینه وبهترین انتخاب برای اینکار هستند وبا شناختی که از ایشان دارم کسیت که این سازمان را دگرگون میسازد

    • شنبه 12 اسفند 1391-0:0

      من بيست سال است ارزوى ديدن دكتر ابراهيم صفري را دارم أيشان فوق ألعا ده مدير با لياقت هستن

      • دوشنبه 9 شهريور 1388-0:0

        احترام جناب اقای صفری عزیز که از مدیران با سابقه سازمان هستند درست.
        اما جای تأسف دارد که سایت شما آنهم با تقلید خبر از یک سایت آذری اقدام به دروغ نویسی و انتصاب نادرست کیکند. دیدیم که اسماعیلی به این سمت مهم منصوب شد.که انشاءاله موفق خواهند بود

        • جمعه 16 مرداد 1388-0:0

          خدا کنه که انجورشه دکتر صفری مرد صادق و خوش فکر می باشد

          • يکشنبه 28 تير 1388-0:0

            خوشحالم كه اين امر صورت بگيرد . البته من بازنشسته شده ام و نيازي به تغيير و تحولات در زندانها ندارم ولي آقاي صفري دوست خوب من است كه كاردان و كاربلد هم هست و باعث تحول در زندانها خواهد شد . منتظر حكمش هستم تا بهش تبريك بگم .

            • چهارشنبه 24 تير 1388-0:0

              آفرین بر آیت الله صادق لاریجانی با این انتخاب بی بدیل. دکتر صفری در دهه 60 در سپاه مازندران و معاونت اداره کل زندانهای مازندران خدمت کرد بعدها به عنوان مدیرکل زندانها به کردستان رفت و مدتی نیز مدیرکل زندانهای بوشهر بود. او مدتی معاون فرهنگی سازمان زندانها بود و بعد از آن به ارومیه رفت و به عنوان مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی خدمت کرد. صفری همچنان در سالهای 81 تا 85 مدیریت زندانهای آذربایجان شرقی - تبریز را به عهده داشت.
              او در زمره خوش فکرترین مدیران قدیمی سازمان زندانها و دست پرورد شهید لاجوردی است
              امیدوارم با انتخاب او در امور زندانها دگرگونی به وجود آید


              ©2013 APG.ir