تعداد بازدید: 3828

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 7 مرداد 1388-0:0

مسير سبز

رسول علي اشرفي پور-مدير کل محيط زيست مازندران- مهم ترين نامزد پست رياست سازمان محيط زيست کشور است.


پس از اعلام نامزدهاي پست معاونت رياست جمهوري و رياست سازمان محيط زيست کشور،نام رسول علي اشرفي پور تنها نام  اين ليست است که مدرک و سابقه مديريتي در حوزه محيط زيست دارد.

او که در ابتداي شروع دولت نهم توانست بعد از ناصر مهردادي،مديرکل محيط زيست استان مازندران شود، امروز يکي از نام هايي است که احتمال برگزيده شدنش به رياست سازمان زياد است.

اشرفي پور  يکي از افرادي است که نزديکي زيادي به مشايي دارد.او پس از اينکه رئيس محيط زيست استان مازندران شد يکي از محيط بانان را از منطقه ميانکاله به يکي از استان هاي شرقي تبعيد کرد.او در رشته جنگلداري مدرک دکترا دارد.

همان طور که گفته شد بقيه اسامي، سابقه مديريتي در اين زمينه ندارند:

نسرين سلطان خواه يکي از اعضاي شوراي شهر دوم بود که در زمان انتخابات دولت نهم تلاش فراواني براي به قدرت رسيدن رئيس دولت نهم کرد. او که تلاشش براي انتخابات دوره سوم شورا و همچنين انتخابات مجلس بي نتيجه ماند زماني که در شورا مشغول به فعاليت بود در چهارم مهرماه 1384 طبق حکم احمدي نژاد به سمت مشاور رئيس جمهور و رئيس مرکز امور زنان و خانواده منصوب شد.او بعد به عضويت هيات امناي سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان درآمد و در اواخر سال 87 به عنوان سرپرست موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي سازمان مديريت منصوب شد.


فاطمه آجرلو هم نماينده هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ايران است؛ فردي که حتي در حمايت از دولت احمدي نژاد در جلسه استيضاح کردان به جاي مخالف وقت گرفت و به جاي موافق و در حمايت از کردان صحبت کرد!


نام بعدي هادي سليمان پور است؛ سفير سابق بازداشت شده ايران در آرژانتين. او پس از بازگشت به ايران بدون هيچ خبري به معاونت ابتکار در چند ماه باقي مانده دولت هشتم در آمد و در آن چند ماه نه کاري انجام داد و نه حرفي زد.


تهمينه دانيالي مشاور امور زنان وزير جهاد کشاورزي نامزد بعدي است که نامش در کنار رئيسش به عنوان يکي از چهره هاي احتمالي براي رياست قرار گرفته است.

نام بعدي محمد رضا اسکندري -وزير جهاد کشاورزي- است که سازمان جنگل ها و مراتع يکي از زير مجموعه هاي وزارتخانه تحت مديريتش بود و با نگاهي کوتاه به نوع مديريت و نظراتش بر سازمان جنگل ها با توجه به سابقه کاري اسکندري هم او هيچ نقطه درخشاني در اين زمينه ندارد.


محمد يزدي-عضو هيات علمي دانشگاه شهيد بهشتي و معاون سابق جوادي در حوزه برنامه ريزي و آموزش نيز نامزد ديگر پست رياست سازمان حفاظت از محيط زيست است.

آن چه که مسلم است فاطمه جوادي آملي- معاون مازندراني احمدي نژاد-عملکرد ضعيف وپرانتقادي در حوزه محيط زيست داشته است.همگان داستان بازرس ويژه شدن همسرش و بعد جدايي خانم رييس از شوهرش را هم شنيده ايم.

براي ما مازندراني ها جالب است که مديرکل کنوني محيط زيست استان به سمت بالاتري منصوب شود تا شايد بيشتر براي مازندران مفيد باشد.در اين صورت بعد از معصومه ابتکار و فاطمه جوادي،رياست اين سازمان بار ديگر بر عهده مردان قرار مي گيرد.


  • محمدحسین محمدیان شوئیلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 7 شهريور 1388-0:0

    آرزوی موفقیت برای دکتر علی اشرفی پور امید است با توانمندی وتخصص وتعهد وی گزینه نهائی باشد به آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بخاطر حسن انتخاب وی تبریک عرض می نماییم

    • محمدحسین محمدیان شوئیلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 5 شهريور 1388-0:0

      امیداست ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با انتخاب آقای دکتر علی اشرفی پور شعارجوانگرائی (مومن،متعهدومتخصص)را در کابینه دهم تحقق بخشد . اشرفی پور فردی مردمی ،ساده زیست ومتواضح می باشد.


      ©2013 APG.ir