تعداد بازدید: 6177

توصیه به دیگران 2

شنبه 10 مرداد 1388-0:0

فکر نمی کردم اول بشم!

نفر نخست کنکور ریاضی که معدل او در دوره پیش‌دانشگاهی نمره 92/19 درصد بوده گفت: در کلاس‌های رفع اشکال و کنکور مدرسه شرکت می‌کردم و به نظر خودم به شیوه معمولی درس خوانده‌ام.


معین فلاحت‌گر در گفتگو با inn برنامه‌ریزی درست را شرط اساسی موفقیت در کنکور دانست و گفت:همه نمی‌توانند نفر نخست بشوند همانند من که فکر نمی‌کردم عنوان نخست را کسب کنم ولی باید خوب درس بخوانند تا در رشته مورد علاقه‌شان ادامه تحصیل دهند.


وی با اشاره به اینکه دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه‌های دولتی شهرستان بهشهر تحصیل کرده‌، خاطر نشان کرد: دوره دبیرستان و پیش‌دانشگاهی را در مرکز شهید بهشتی شهرستان ساری تحصیل کردم.


فلاحتگر با اشاره به اینکه قبل از امتحان حدس می‌زده به این رتبه برسد، گفت: از اینکه توانستم رتبه اول را کسب کنم و خانواده‌ام را خوشحال کنم احساس خوبی دارم.


نفر نخست کنکور ریاضی با موثر دانستن نقش خانواده در کمک به وی اظهار داشت: خانواده‌ام همراهی و پیگیری مسائل تحصیلی‌ام را در آزمون‌ها بر عهده داشتند.


وی علاقه تحصیلی خود در دانشگاه را رشته مهندسی برق و الکترونیک عنوان و تصریح کرد: در روزهایی که در مدرسه حضور داشتم بعد از کلاس، پنج ساعت درس و روزهایی که در مدرسه نبودم 9 ساعت و روزهای آخر 11 ساعت درس می‌خواندم.


در همین رابطه مدیر مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ساری نیز طی سخنانی گفت: کسب مقام نخست کنکور ریاضی توسط فلاحت‌گر قابل پیش‌بینی بود.


سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه فلاحتگر انسانی خودساخته، دارای برنامه و بسیار با انگیزه بود افزود: وی به دلیل پشتکار، تدین بسیار بالا و حسن معاشرت به این مقام علمی مهم دست یافت.


وی پیگیری والدین در کسب این عنوان علمی را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: والدین معین فلاحت‌گر با مرکز تیزهوشان شهید بهشتی ساری ارتباط مداوم داشتند.


اقامیری اظهار داشت: شرکت مداوم در کلاس درس، عدم اتکا به کلاس‌های خصوصی، اعتماد به نفس و حضور در جمع دانش‌آموزان با انگیزه و همچنین شرکت در آزمون‌های سمپاد توسط فلاحت‌گر نشان می‌داده است که کسب رتبه نخست تا سوم در انتظار این نخبه مازندرانی است.


وی با تاکید بر اینکه مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ساری برنامه‌های آماده‌سازی دانش‌آموزان برای کنکور را از هشت تیر ماه سال گذشته آغاز کرده است، افزود: معین فلاحت‌گر در طول تابستان در تمام برنامه‌های آموزشی شرکت می‌کرد و در طول سال نیز دانش‌آموز منظمی بود.


آقامیری ارتباط صمیمی بین مدیر، معاون، همکلاسی‌ها و عوامل آموزشی را از مزیت‌های اخلاقی و علمی معین فلاحت‌گر دانست و تصریح کرد: این مرکز از سال 80 به بعد توانست 50 رتبه ممتاز را به دست آورد.
وی در تشریح برخی از این عنوان‌ها اضافه کرد: مقام چهارم ریاضی، پنجم ریاضی، چهارم و ششم تجربی، نهم ریاضی و کسب یازده تا پنجاه از مهمترین دستاوردهای این مرکز آموزشی بوده است.


معین فلاحتگر متولد سال 1370 از شهرستان بهشهر و نفر نخست کنکور  88 ریاضی است که برای نخستین بار در کنکور سراسری شرکت کرده و پدرش نیز عضو هیئت علمی دانشگاه کشاورزی ساری است.


  • محمد کلانیپاسخ به این دیدگاه 2 0
    جمعه 10 شهريور 1391-0:0

    می خواستم بگم تورو خدا خواهش میکنم ادرس ایمیل اقای فلاحتگر رو برام بفرستید من منتظرم خواهش میکنم .ممنون .

    m.kalanishahri@gmail.com//33603623

    • شنبه 6 فروردين 1390-0:0

      سلام سال 90 مبارک .می خواستم بگم تورو خدا خواهش میکنم ادرس ایمیل
      اقای فلاحتگر رو برام بفرستید من منتظرم خواهش میکنم .ممنون .

      • محمد مهدیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 1 فروردين 1390-0:0

        سلام من دانش آموز سال دوم دبیرستان از شهر بهشهر هستم توی آزمونای قلم چی شرکت میکردم و هر وقت اونجا میرفتم پشتیبانم از آقا معین تعریف میکردن
        میشه من ایمیل یا شماره تماسشو داشته باشم؟

        • جمعه 4 تير 1389-0:0

          سلام میشه ازتون خواهش کنم شماره تماس اقای معین فلاحتگر را به ایمیلم بفرستید.

          • دوشنبه 31 خرداد 1389-0:0

            احسنت!

            • دوشنبه 3 خرداد 1389-0:0

              salam.manam daghighan hamin reshtaro mikhonam.......ensafan reshteye sakhtiye..

              • شنبه 19 دی 1388-0:0

                من مطمئنم به خاطر اسم رشته ی برق را انتخاب کرده.

                • جمعه 8 آبان 1388-0:0

                  سلام من اهل خوزستان هستم .رتبه يك كنكور رو بهتون تبريك ميگم اميدوارم در رشته مهندسي برق هم موفق باشيد...

                  • يکشنبه 26 مهر 1388-0:0

                    faghgat moeen arezooye kasbe moafaghiat baraye agha moeen dar konkoore arshad

                    • چهارشنبه 21 مرداد 1388-0:0

                      با سلام
                      موفقيت شيرين هم استانيمان رل اه ايشان تبريك مي گويم و انشاالله در تمام مراحل زندگيشان اول باشند
                      خليلي از قائمشهر

                      • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        يکشنبه 11 مرداد 1388-0:0

                        با سلام و احترام
                        موفقیت کسب شده جناب آقای معین فلاحتگر دانش آموز نخبه مرکز آموزشی شهید بهشتی (تیزهوشان) ساری در کسب رتبه اول کنکور را به جامعه علمی و فرهنگی کشور ، استان مازندران و شهرستان ساری تبریک می گویم . جعفر قربان پور - رئیس انجمن و اولیا مرکز آموزشی شهید بهشتی (تیزهوشان) ساری


                        ©2013 APG.ir