تعداد بازدید: 6404

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 20 مرداد 1388-0:0

وقتی هاشمی دست به جیب شد!

حاشیه‌های سفر تفریحی هاشمی رفسنجانی به مازندران


هاشمی رفسنجانی یک روز پس از صحبت های متهمان اغتشاش های اخیر در دادگاه و با هدف دور ماندن از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، تهران را ترک و به مناطق تفریحی استان مازندران مسافرت کرد.

این سفر هاشمی رفسنجانی با حاشیه‌های همراه بود.inn ادعا کرده:

*در سفر هاشمی رفسنجانی به مازندران ، همسر و نوه‌ها و همچنین غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، او را همراهی می‌کردند.


*هاشمی رفسنجانی در ساعات تنفیذ رییس جمهور دولت دهم در امامزاده ابوطالب سوادکوه بود.


*وی در چند روز مسافرت به مازندران مهمان برادران نیازآذری بود.


*وی همچنین در مدت سفر در استان مازندران کلنگ احداث ساختمان متمرکز دانشگاه آزاد قائمشهر را نیز زده است.


*هاشمی رفسنجانی یک شب هم مهمان قلی‌پور -رییس دانشگاه آزاد بابل- بود.


*رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از روزهای استقرار در استان مازندران با پیاده‌روی در مسیر بخش بندپی شرقی و حوالی روستای شیخ موسی با بعضی از مردم دیدار داشت و به آنها مبالغی پول نیز پرداخت کرد.


*بعضی از مردمی که در زمان پیاده روی هاشمی رفسنجانی او را دیده بودند سعی کردند تا با نوشتن نامه از او برای حل بعضی از مشکلاتشان درخواست کمک کنند که موقع دادن نامه با این سوال همراهان هاشمی رفسنجانی روبرو شده اند که "شما در زمان انتخابات به چه کسی رای داده اید؟"، در این هنگام بعضی از مردم با ادعای اینکه به احمدی‌نژاد رای داده‌ایم، مشاهده کردند که نامه‌های آنها توسط همراهان هاشمی رفسنجانی و در جلوی چشم آنها پاره شده و به آنها گفته شد که حل مشکلات خود را از همان آقای احمدی‌نژاد بخواهید.


*برادران نیازآذری که از نفوذ زیادی در منطقه و مخصوصا در سطح استان برخوردارند دارای مناصب دولتی زیادی هستند که به عنوان نمونه می‌توان به ریاست فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری اشاره کرد و همچنین این که یکی از آن ها مدت 13 سال رییس اداره کل یک دستگاه امنیتی در استان مازندران بوده است. یکی دیگر از برادران نیاز آذری هم مسئول قبلی روابط عمومی دانشگاه مازندران بوده که در دولت نهم با گرفتن پستی بالاتر به وزارت علوم منتقل شد. وی اما در زمان انتخابات ریاست جمهوری دهم یکی از دست‌اندرکاران اصلی ستاد میر حسین موسوی در مازندران و همچنین برگزار کننده و هماهنگ کننده فعالیتهای انتخاباتی او در دانشگاه مازندران بود.

*هاشمی رفسنجانی در پایان سفرش، به علت مزاحمت‌هایی امنیتی که برای ساکنان روستای محل اسکانش ایجاد کرده بود، به هر یک از خانوارهای این روستا 100 هزار تومان و نیز به هریک از جوانان آن مبلغ 50 هزار تومان هدیه داد.


  • موسوی نزادپاسخ به این دیدگاه 1 0
    سه شنبه 27 مرداد 1388-0:0

    آقای هاشمی در روزتنفیذ درروستائی بنام بالازیرآب (امام زاده ابوطالب )بودند ومبلغ 10هزارتومان به متولی امام زاده دادند.

    • جمعه 23 مرداد 1388-0:0

      راستي كه جيب اقا عجب بزرگه !!!!!!!!!!

      • پنجشنبه 22 مرداد 1388-0:0

        دوست عزيز آقاي سبحان خليلي فكر مي كنم شما خودتان را بخواب زده ايد. دوست عزيز آيت ا... هاشمي ميهمان اقاي نياز نبود. اقاي نياز در شيخ موسي همراه ايت ا... هاشمي نبود

        • سبحان خلیلیپاسخ به این دیدگاه 1 0
          پنجشنبه 22 مرداد 1388-0:0


          در ضیافت عصیان : وقتی دولت احمدی نزاد به شکل قابل قبولی طی این چند سال بخصوص بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم توانست بساط شبکه های اشرافیت بروکراتیک را بهم بزند و هم چنین نارضایتی شیوخ مصلحت سنج کشور و خانواده و همراهانش از آرای مردم و حمایت از شبکه های براندازی آموزش دیده توسط بیگنانگان در جهت براندازی انقلاب اسلامی و آشکار شدن نقشه های فریبنده مالی این عالی جنابان تزویر برای مردم کشورمان ،جای هیچ تردید نبود که با اعیان و احشام در آسودگی و فراغت از کار ملت و دغدغه های امت سیاحت شمال در پیش بگیرد تا گرمای سیاست دولت دهم و همراهی و همگامی مردم بااین دولت یخ سیاستشان آب نشود و میزبان سفرهای رنگین و سنگین کیومرث نیازآذری (رئیس فعلی دانشگاه آزاد ساری) و فرزندش ...باشند.او ... آری زمان اجتماعی تقویمی است که لحظه هایش هیچ وقت از ذهن تاریخ پاک نمیشود آنهایی که تا دیروز ... شاهد باشند وهوشیار که دستهایشان التماس دستهای ناپاک نباشد و روحشان اسیر اشرافیت نباشد، انقلاب ما جنگ با اشرافیت بود

          • پنجشنبه 22 مرداد 1388-0:0

            سلام
            برادران نیازآزری ها ازافتخارات مازندران هستند لااقل کمی تعصب احمدی نزاد به مشاعی را تجربه میکردید که یک فرد چقدر به خانواده عروس وابسته است آخه تا کی مازندرانی تو سرخورباشه که چشم دیدن همدیکر رانداشته باشیم

            • چهارشنبه 21 مرداد 1388-0:0

              خوب کاری کرد ، حداقلش اینه که از جیب خودش داده. نه از اموال دولت.

              • چهارشنبه 21 مرداد 1388-0:0

                شما حق ندارید به آقای هاشمی توهین کنید هاشمی مرد بزرگیه
                و درد اون از دردهای شما خیلی بیشتره
                آدمها رو برای فرود بالا نبرید بزرگان رو بزرگ نگه دارید توهین به بزرگان کوچکی رو بزرگ نمیکنه

                • چهارشنبه 21 مرداد 1388-0:0

                  از مازند نومه نوشتن این همه دروغ بعید است. اول تحقیق کنید اگر صحت داشت بنویسید.

                  • چهارشنبه 21 مرداد 1388-0:0

                    من در زمان حضور آقای هاشمی به صورت اتفاقی برای زیارت به شیخ موسی رفته بودم. در آنجا کسی از مردم در مورد اینکه در زمان انتخابات به چه کسی رای داده اید سوال نپرسید. من انتخابات به آقای احمدی‌نژاد رای دادم و از اینکه به انسانی رای دادم که اطرافیان و طرفداران چنین دروغگو دارد متاسفم

                    • چهارشنبه 21 مرداد 1388-0:0

                      مردم ایران شعور دارند.چرا حرفهای دروغ به خورد مردم میدهید شماها که روزنامه ایران نیستید که دروغ بگید!!!


                      ©2013 APG.ir