تعداد بازدید: 2638

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 2 شهريور 1383-0:0

فرماندار آمل:با توجه به افزايش تهديدات امنيت ملي، مشاركت گسترده‌ و جدي‌تر مردم درنهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ضروري است

فرماندار آمل در خصوص نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در سال 84 گفت: بايد كاري كرد كه مردم در انتخابات سال آينده حضوري جدي و فعال داشته باشند.


اسفنديار جلالي افزود: با توجه به اينكه در حال حاضر تهديدات امنيت ملي ما بيش از دوم خرداد 76 است، ضروري است كه مشاركت مردم در انتخابات سال آينده گسترده‌تر و جدي‌تر باشد. وي گفت: ‌مطالبات و انتظارات فزاينده از دولت و رييس جمهوري و نيز تداوم مخالفت‌ها، ممانعت‌ها، محدوديت‌ها و اعمال فشارها، فضاي ياس و نااميدي را بر مردم و جامعه حاكم كرد و بعيد مي‌دانم كه حماسه دوم خرداد 76 در انتخابات سال آينده رياست جمهوري تكرار شود. وي تصريح كرد: با اين وجود بايد كاري كرد كه مردم در اين انتخابات مشاركت جدي و فعال داشته باشند، تا ضريب امنيت ملي افزايش يابد. جلالي اظهار داشت: برخلاف انتخابات مجلس شوراي اسلامي كه رقابت‌ها محلي و بومي است، شركت در انتخابات رياست جمهوري و ورود به عرصه اين رقابت‌، جنبه‌هاي و بازتاب جهاني دارد و اهميت و ضرورت حضور مردم بويژه نخبگان و گروههاي سياسي بيش از گذشته است. وي انسجام گروه‌هاي سياسي براي رقابت در انتخابات سال آينده را مناسب توصيف كرد.


    ©2013 APG.ir