تعداد بازدید: 2663

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 مرداد 1388-0:0

پول،آخر ازهمه

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان مازندران گفت: با تلاش‌ها و پيگيري‌هاي مكرر حق‌الزحمه ناجيان غريق طرح‌هاي سالم‌سازي دريا مربوط به تيرماه سال‌جاري پرداخت شد.‌


 فردين خنجري اظهار داشت: مسئله تامين حق‌الزحمه ناجيان غريق كه خدمات نجات بخشي را ارائه مي‌دهند بسيار مهم است كه تحقق اين مسئله نيازمند همراهي مسئولان است و فرافكني در اين بخش به هيچ وجه درست نيست.


وي با اشاره به اينكه جمعيت هلال احمر بايد در راستاي سياست خودكفايي و خودگرداني مالي و اعتباري پيش برود، افزود: جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي تنها مركز هلال احمر و صليب سرخ در جهان است كه توسط بودجه مستقيم دولت اداره مي‌شود و اين مسئله يكي از چالش‌هاي مهم پيش روي اين جمعيت است.  


خنجري با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان افزود: با هدف كمك به مددجويان اين مركز طرح هماي رحمت در ماه رمضان اجرا مي‌شود كه در راستاي اجراي اين طرح سبد غذايي به خانوارهاي نيازمند و مددجويان زير پوشش اهدا مي‌شود.


وي خاطرنشان كرد: مردم نوع دوست و خير مازندران مي‌توانند كمك‌هاي نقدي و غير نقدي خود را به ادارات هلال احمر استان به منظور توزيع تحويل دهند.

 
وي به برخورد دو دستگاه خودروي ترليرو سواري لنسر در بامداد روز دوشنبه اشاره و افزود: اين حادثه در تونل ورسك اتفاق افتاد كه براثر آن پنج نفر مصدوم شدند.


خنجري در پايان تصريح كرد: امدادگران پايگاه ارفعده و گدوك به محض اطلاع از حادثه با همكاري اورژانس 115 به بيمارستان شهداي زيرآب منتقل و يك نفر از سرنشينان اين حادثه كه در داخل خودرو گير كرده بود با استفاده از دستگاه "ست نجات هيدورليك " هلال احمر خارج و به بيمارستان انتقال داده شد.



    ©2013 APG.ir