تعداد بازدید: 1898

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 1 شهريور 1388-0:0

روحاني:فرماندهان اغتشاش را به دادگاه ببريد

امام جمعه بابل گفت:باید سرمداران درجه یک اغتشاشات به پای میز محاکمه کشیده شوند-امروز شاهد بلوایی علیه نظام اسلامی به بهانه نامه این آقا(کروبی) هستیم-مثل اینکه (موسوي)با وجود این همه خسارتی که به کشور رسانده دست بردار نیست و می خواهد جبهه سازی کند-موسوي باز به دنبال این است که یک مشت افرادی را دور خودش جمع کند و دوباره به آنها امید بدهد.


حجت الاسلام و المسلمین شیخ مجتبی روحانی -امام جمعه بابل-در نمازجمعه اين هفته بابل تصریح کرد: بعد از انتخابات حوادث تلخی در کشور صورت گرفت و ما مشاهده می کنیم که انها که دست اندرکاران آشوب و بلوا و آتش سوزی ها و آتش افکنی ها بودند مورد محاکمه قرار می گیرند که جادارد با این دسته از عوامل برخورد شایسته و مناسب صورت پذیرد.

 وي گفت:انتظار مردم این است که دستگاه قضایی مقتدرانه و قدرتمندانه با عوامل کودتا و آشوب برخورد کند.

 امام جمعه بابل با انتقاد به عدم برخورد با مسببان اصلی و سردمداران جریانات آشوب گفت: با آنها که در راس ستاد فرماندهی آشوب بودند و هنوز دست از این جریان نمی کشند و با نامه نگاری های متعدد خوراک برای استکبار فراهم می کنند برخورد نمی شود.

وي پرسيد: چرا باآنها که با نامه های خود زمینه یک چهره تیره و تار را برای نظام اسلامی فراهم می کنند برخوردي صورت نمی گیرد؟

 بنا بر خبر رسيده به مازندنومه از ستاد نماز جمعه بابل، روحاني به بازتاب نامه کروبی و خوشحالی دشمنان از این نامه اشاره کرد و گفت: نامه ای که پر از اتهامات به نظام اسلامی بود اموری را به نظام اسلامی نسبت می دهد و وقتی از او پرسیده می شود که چه دلایلی برای این کار دارید در پاسخ می گوید که براساس برخی تلفن ها و ادله سست او اقدام به نوشتن این نامه کرده است.

وي ادامه داد: بر این اساس او نامه ای می نویسد و به نظام اتهاماتی را وارد می کند و نامه سرگشاده بوق شده او خوراک خوبی برای رسانه های دشمنان این نظام را فراهم می کند.

روحاني افزود: دشمنان ما هر لحظه در کمین فرصت ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

وي تاکيدکرد: امروز شاهد بلوایی علیه نظام اسلامی به بهانه نامه این آقا(کروبی) هستیم و در مجامع بین المللی زمینه محکومیت ما را فراهم می کنند.

 امام جمعه بابل به حرکتهای اخیر میر حسین موسوی و تشکیل جبهه سبز پرداخت و آن را در راستای منافع دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: مثل اینکه هنوز با وجود این همه خسارتی که به کشور رسانده دست بردار نیست و می خواهد جبهه سازی کند.

امام جمعه بابل گفت:وي(موسوي)باز به دنبال این است که یک مشت افرادی را دور خودش جمع کند و دوباره به آنها امید بدهد و بلوایی تازه را در کشور برپا کند.

وي استدلال کرد: نباید دستگاه قضایی و امنیتی ما  تنها به دنبال افراد درجه دو و سه اخلال کنندگان امنیت عمومی باشد و باید سرمداران درجه یک اغتشاشات و حرکتهای غیر قانونی در کشور هر چه سرعتر به پای میز محاکمه کشیده شوند.

 روحاني پرسيد:آیا عدالت این است که مسببان اصلی نامنی و آشوب آزادانه در کشور بگردند و به حرکات خود ادامه دهند و تنها طعم عدالت نصیب زیردستان آنها شود؟

وي افزود: انتظار مردم این است که خائنین به کشور هر چه زودتر تاوان عمل خود را پس بدهند.

وي ادامه داد: سخنان عوامل آشوب در دادگاه جالب است، آنها می پرسند که ما تحت فرمان قرار داشتیم! آیا نباید فرماندهان هم در جایگاه متهم در دادگاه قرار بگیرند؟ نباید مسببان آشوب این خیال را کنند که هر کاری می توانند در این کشور انجام دهند و کسی قدرت و توان این را ندارد که با آنها کاری داشته باشد.

وي استدلال کرد:این جسارت و جرات برای کشور و اجرای قانون خطرناک است.کسی در کشور نباید جرات پیدا کند که امنیت مردم را مورد هجمه قرار بدهد .(تکبیر نمازگزاران جمعه ) .

خطيب نماز جمعه بابل افزود:جای تعجب و تاثر است یک جریانی را در یک بازداشتگاهی در کهریزک تهران بهانه می کنند و موجی درست می کنند و بر روی ان موج، موج سواری می کنند . مساله بازداشتگاه کهریزک مورد تایید ما نیست اما اینگونه نباشد که عده ای که در کشور خدمتی را انجام دادند و بیشترین فشار و آسیب بر آنها وارد شد و عوامل خدوم نیروی انتظامی مورد هجمه قرار بگیرد.

وي گفت: آیا عجیب نیست که آشوبگرانی که در خیابانها امنیت مردم را مورد مخاطره قرار می دادند و امروز در بازداشتگاهها قرار دارند به بهانه موضوع بازداشتگاه کهریزک مورد ملاطفت قرار بگیرند و گروه گروه از مجلس و نهادهای دیگر به آنها سر بزنند و آنها را مورد ملاطفت قرار بدهند و به نیروهای امنیتی و انتظامی حمله شود؟

 وي پرسيد:از این بدتر هم چيزي هست که جای دزد و صاحب خانه عوض شود ؟ این جای تاثر است . این برای جامعه ما قابل قبول نیست.

امام جمعه بابل گفت: اگر بخواهیم زیر بار فشار کشورهای مداخله گر و طرح ریز آشوبهای اخیر و مجامع به اصطلاح بین المللی قرار بگیریم، نمی توانیم دیگر انتظار اجرای قانون و ایجاد امنیت را داشت. این آیه شریفه قران است که خداوند متعال می فرماید که یهود و نصاری از شما راضی نمی شوند مگر اینکه شما ذلیلانه همواره در مقابل آنها قرار بگیرد. کشورهایی که امروز ذلیل اند مانند مصر و سرمداران آنها خاضعانه منفعلانه در برابر مستکبران قرار می گیرند. اما آنچه ملت ما توقع دارند و تشخصیص می دهند رعایت مصالح نظام و کشور است. هر جا ما با اقتدار عمل کردیم انجا استکبار عقب نشینی کرد.هر جا ملت و مسئولین یکپارچه و مقتدرانه بر روی اصول پافشاری کرد انجا بود که دشمن بساط خود را جمع و عقب نشینی کرد و ما فاتح میدان بودیم. انتظار مردم از مسئولین این است که در مقابل فشارها سر خم نکنند.



    ©2013 APG.ir