تعداد بازدید: 2067

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 3 شهريور 1388-0:0

تجمعي به رنگ نارنجي

بعدازظهر روز سه شنبه بيش از 100 راننده تاكسي، همراه با خودروهاي خود خواهان اجرايي شدن مصوبه شورا راجع به افزايش نرخ تاكسي شدند. ‌


 در اين تجمع اعضاي شورا با حضور در جمع رانندگان تاكسي با گوش دادن به درد دل‌هاي آنان قول همكاري مساعد دادند.


به گزارش farsnews رئيس اتحاديه تاكسيراني رامسر از دستور فرمانداري مبني بر برخورد با رانندگان تاكسي از طريق بازرگاني و تعزيرات گلايه كرد و گفت: تاكنون براي 25 نفر از رانندگان برگه اخطاريه به دليل دريافت كرايه با نرخ مصوب شورا صادر شده است.


يدالله اسديان با اعلام اينكه رانندگان تاكسي در همه حال و بدون چشم داشتي به درخواست فرمانداري براي همكاري در مناسبت‌هاي مختلف از جمله انتخابات پاسخ مثبت داده‌اند خواهان عدم مخالفت فرمانداري با مصوبه شورا شد.


رئيس شوراي اسلامي شهر رامسر نيز در جمع رانندگان معترض تاكسي گفت: شوراي اسلامي شهر رامسر از خواسته برحق رانندگان تاكسي حمايت مي‌كند.


سيد كمال سيدي در جمع تجمع كنندگان با بيان چگونگي تصميم شورا درباره افزايش نرخ كرايه تاكسي اظهار داشت : شورا با بررسي پيشنهاد كميسيون حمل و نقل شهرداري و انجام اصلاحاتي در آن اين نرخ را به تصويب رساند كه فرمانداري در مهلت قانوني به استناد نامه مدير كل امور شهري استانداري خواهان لغو مصوبه شورا شد كه بار ديگر شورا با اعلام دلايل تصميم خود بر اجرايي شدن مصوبه تأكيد كرد.


وي در ادامه گفت: به دليل اختلاف شورا و فرمانداري دراين خصوص موضوع به شوراي حل اختلاف استان براي تصميم نهايي ارجاع شد.


سيدي با بيان اينكه منطقي نيست صرفاً به اتكاي عدم افزايش نرخ بنزين نسبت به خواسته برحق رانندگان بي‌توجه بود به انجام كار كارشناسي در تصويب نرخ كرايه تاكسي اشاره كرد و خاطرنشان كرد: شورا با توجه به افزايش بهاي خدمات فني ارائه شده، عدم افزايش نرخ كرايه تاكسي در سال‌هاي گذشته، هم‌سطح كردن نرخ كرايه تاكسي با شهرهاي همجوار و همچنين رعايت حقوق رانندگان زحمتكش تاكسي كه بدون برخورداري از سهميه ي دولتي بار زيادي در جهت حمل و نقل مسافران شهريش بر دوش مي‌كشند مبادرت به تصويب افزايش نرخ كرايه تاكسي كرد.


وي با انتقاد از جريمه رانندگان، استفاده از اهرم‌هاي حكومتي از جمله تعزيرات براي فشار به رانندگان را راهكار شايسته و مناسبي ندانست و خواهان تدبير شايسته استاندار مازندران براي رفع مشكل رانندگان زحمتكش تاكسي شد.



    ©2013 APG.ir