تعداد بازدید: 1823

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 5 شهريور 1388-0:0

اشکي براي ماندن

اشك‌هاي دختر ژيمناستيك‌كار قائمشهري مسئولاني را که در مراسم افتتاحيه سال ژيمناستيک حضور داشتند، از رفتن منصرف كرد.


 به مناسبت هفته دولت سالن تخصصي ژيمناستيك در قائمشهر با حضور مسئولان استاني و شهرستاني افتتاح شد كه پس از پايان مراسم اشك‌هاي دختر ژيمناستيك‌كار قائمشهري مسئولان را وادار به بازگشت مجدد به سالن كرد.

به گزارش farsnews سالن ژيمناستيك شهرستان قائمشهر از مصوبات دور نخست سفر هيئت دولت به استان مازندران است كه در سال 86 كلنگ‌زني شد و چهارشنبه شب ‌با حضور مسئولان استاني و شهرستاني به بهره‌برداري رسيد.

مراسم افتتاح اين سالن كه قرار بود صبح روز چهارشنبه آغاز شود، به دليل لغو برنامه‌ها ساعت 18عصر همين روز با حضور قناعت، معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمين معلمي عضو مجلس خبرگان رهبري و امام‌ جمعه و فرماندار قائمشهر، مديران كل راه ‌و ترابري و تربيت‌بدني و اكثريت مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان برگزار شد.


در اين مراسم در محل سالن بيش از 10 پسربچه خردسال و نوجوان با فرم‌هاي ژيمناستيك حضور داشتند كه دقايقي پس از آغاز مراسم به اجراي حركات نمايشي خود پرداختند.


سن كم، اشتياق و كيفيت انجام حركات نمايشي اين ژيمناستيك‌كاران به گونه‌اي بود كه بارها حاضران و مدعوين اعم از مسئولان و خبرنگاران را وادار به تشويق آنان كرد.


پس از پايان مراسم در حالي حاضران سالن را ترك و در محوطه مسئولان در حال سوار شدن به خودروهاي خود بودند، پنج دختر خردسال در حالي كه لباس‌هاي فرم ورزشي تقريبا پوشيده بر تن داشتند، مانع رفتن مسئولان شدند.


به ادعاي اين دختران اينان نيز مانند پسران از صبح با انجام تمرينات قرار بود در مراسم به اجراي حركات نمايشي بپردازند كه گويا تعدادي از مسئولان به دليل حضور مسئولان مانع حضور دختران ژيمناست‌كار به دليل پوشش نامناسب شدند.


اين ورزشكاران پس از شنيدن اين موضوع اقدام به تعويض لباس‌هاي خود كردند تا شايد بتوانند به نمايش خود بپردازند كه موفق نمي‌شوند، بنابراين اين دختران خردسال كه رهبري آنها را يك دختر تقريبا 9 ساله به عهده داشت، مانع رفتن امام ‌جمعه قائمشهر و معاون استاندار شدند و از آنان خواستند دليل عدم اجراي نمايش دختران را بيان كنند.


اشك‌هاي اين دختران و تعويض لباس‌هايشان موجب شد تمام مسئولان به سالن بازگشته و اين ورزشكاران دختر به اجراي نمايش خود بپردازند.


پس از اجراي موفقيت‌آميز اين حركات كه تحسين حضار را در‌پي داشت، امام جمعه قائمشهر هديه‌اي را براي آنان در نظر گرفت.


  • دوشنبه 6 مهر 1388-0:0

    چه عجب! یک بار هم یک اقدام انسانی و در جهت بدست آوردن دل این طفل معصوم ها اون هم دختر بچه های نارنین از مسئولین محترم در این مملکت دیده شد! گوش شیطون کر...

    • شنبه 7 شهريور 1388-0:0

      من از بی برنامگی تربیت بدنی یا مسئولان سالن مزبور واقعا تاسف می خورم .
      اما از اقدام شایسته مسئولان در بازگشت به سالن از صمیم قلب تشکر دارم .
      علی الخصوص از اقدام بجای امام جمعه قائمشهر در دادن جایزه به بچه ها، جا داشت آقای قناعت نیز اقدامی مشابه انجام می داد .
      آخه بچه ها معصوم هستند علی الخصوص دخترهای نوجوان . درود بر آنان

      • جمعه 6 شهريور 1388-0:0

        اول یک لباس مناسب وخوب برایشان در نظر می گرفتید بعد از آنها دعوت به اجرای حرکات میکردید تا طفلکیاتوی ذوقشان نخورد بعد هم مگر آنها چند سالشان بود که باید حجاب کامل اسلامی را رعایت میکردند


        ©2013 APG.ir