تعداد بازدید: 3585

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 9 شهريور 1388-0:0

دریا تعطیل!

 رئيس اداره محيط زيست نوشهر و چالوس تعطيلي فوري طرح درياي شهرداري چالوس را خواستار شد.‌


عبدالرضا صادقي از مسئولان شهرداري چالوس درخواست كرد تا هرچه زودتر نسبت به تعطيلي محل شناي شهرداري چالوس در خيابان راديو و درياي اين شهر اقدام كنند.


رئيس اداره محيط زيست نوشهر و چالوس با اشاره به نامناسب بودن محل شناي شهرداري چالوس در خيابان راديو و دريا به دلايل مسائل زيست محيطي و احداث سرويس بهداشتي در پنج متري ساحل ‌طي چند‌ جلسه شوراي بهداشتي تاكيد كرد: براي بررسي اين موضوع جلسه‌اي با حضور رسول علي‌اشرفي پور مدير كل محيط زيست استان، فرماندار چالوس، شهردار و مسئولان ذي‌ربط شهر چالوس برگزار شد كه جدي نسبت به تعطيلي طرح دريا دستورات اكيد داده شد اما متاسفانه با وجود همه اين تذكرات، شهرداري چالوس نسبت به آن هيچ اقدامي نكرده است.


‌صادقي افزود: با توجه به آناليز و آزمايش آب رودخانه و دريا، احداث سرويس بهداشتي در فاصله كمتر از پنج متر ساحل و وجود مشكلات زيست محيطي در نمونه‌برداري‌هاي متعدد از منطقه شناي راديو و درياي چالوس طي چندين جلسه در سال جاري از شهردار چالوس درخواست شد تا نسبت به تعطيلي طرح اقدام كند ولي شهرداري نسبت به همه اين تذكرات بي‌توجهي كردند.


وي در پايان از همه گردشگران و شهروندان خواست به دلايل مسائل زيست محيطي از منطقه شناي راديو درياي چالوس براي شنا استفاده نكنند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir