تعداد بازدید: 2768

توصیه به دیگران 1

شنبه 10 بهمن 1388-0:0

طاهايي:با اتوبوس نيامده ام

گزارش مازندنومه از نشست استاندار مازندران با خبرنگاران:مسئول شدن تبريک ندارد و تسليت دارد-من با گروه و باندي به استان نيامدم-حتي يك منشي نيز با خودم نياوردم-افراد نبايد براي مسئوليت با يكديگر دعوا كنند.


به گزارش خبرنگار مازند نومه ، پس از اين که جلسه روز پنج شنبه استاندار مازندران با خبرنگاران کنسل شد،مهندس طاهايي  بعداز ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران حضور يافت.

در اين مراسم ابراهيمي- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان- نيز حضور داشت،که از سوي استاندار به صورت غير رسمي به عنوان معاون سياسي استانداري مازندران معرفي شد.

طاهايي اظهار داشت: تعامل مثبت ابراهیمی با اصحاب رسانه و انتصاب وی در پست کلیدی و حساس معاونت سیاسی می تواند راهگشای بسیاری از چالشها، موانع و تنگناهای اساسی پیش روی توسعه مازندران در مقولات مختلف باشد.

وي گفت:اگر فرماندار عباس‌آباد به زودي تاييد شود اين دو فرد با حضور وزير كشور معارفه مي‌شوند و اگر نشد معارفه معاون استاندار(ابراهيمي) با حضور معاون وزير كشور صورت خواهد گرفت اما اين زمان خيلي دور نيست و به زودي مراسم معارفه انجام مي‌شود.

طاهايي با اشاره به اينكه مسئوليت تبريك ندارد و تسليت دارد،اظهار داشت : كنار و گوشه ساري محلات فقيرنشين بسياري است و از آن فقيرتر در آن سوي كوه ها در دودانگه و چهاردانگه و ... است و تبريك زماني زيبنده است كه از سوي مردم باشد.

 وي در خصوص انتصاب ابراهيمي به عنوان معاون سياسي و انتخاب ديرهنگام گفت:‌ضمن اينكه آماده نشده بودم كه استاندار مازندران شوم از مدت استانداري من در قزوين نيز زمان زيادي نگذشته بود .

 طاهايي اذعان داشت :‌12 گزينه براي معاون سياسي در اختيار داشتيم و  از ميان گزينه ها ، رويكرد ابراهيمي همگرايي بيشتري با سياست هاي ما داشت.

طاهايي تصريح كرد:‌ من با گروه و باندي به استان نيامدم و براي تغيير مديران نيز نياز به شناخت داشتم.

استاندار مازندران گفت: تنها آمدم و حتي يك منشي نيز با خودم نياوردم.

وي با اشاره به اينكه مديران زير نگاه من هستند و در حال بررسي هستم اذعان داشت :‌اگر مديران كار كنند ، تقويت مي كنيم و اگر كاري انجام نداده باشند خودشان مي روند.

وي تصریح کرد: مدیری که بر خلاف نظر و خواسته رئیس جمهور در جهت خدمت رسانی گام بردارد نخست او را اصلاح و در غیراین صورت تودیع خواهم کرد.

وي افزود: با اتوبوس نيامده ام و كسي را نيز از اتوبوس خدمت پياده نمي كنم .

 طاهايي با تاكيد بر اينكه مازندران، استان فرزانگان است و ظرفيت هاي بسياري دارد، افزود:‌ عقيده ام بر گزينش هاي استاني است و اگر هم مدير غير استاني داريم نبايد احساس غريبي كند.

وي با بيان اينكه اطلاعات به روز را نمي توانستم فقط از مديران به دست بياورم، گفت: بايد به جغرافياي خدمت مي رفتم و از نزديك آشنا مي شدم.

استاندار مازندران در خصوص تذكرات رييس جمهور در زمان حضور وي در استانداري گفت:‌رييس جمهوري گفتنداستانداري اداره است و وقت شما نبايد فقط در استانداري صرف شود .

وي در همين خصوص افزود: به همه مردم خدمت كنيد به وي‍ژه به متدينان و انقلابيان كه شهروند درجه يك و دو نداشته باشيم.

 طاهايي در اين نشست با اشاره به كم شدن آستانه تحمل افراد گفت :‌ خبرنگاران زير بهمني از مشكلات قرار دارند و مديران مياني ما نيز بعضا دچار يك سري تنگناها هستند و ظرفيت ها كاهش يافته چون از وسعت وجودي مان غافل بوده ايم .

طاهايي افزود: افراد نبايد براي مسئوليت با يكديگر دعوا كنند.

طاهايي در بخش ديگري از سخنانش در برابر انتقاد خبرنگاران از نگاه تك‌بعدي برخي مديران به رسانه ملي اظهار داشت: به هيچ وجه قصد كمرنگ كردن فعاليت رسانه‌هاي ديگر استان را ندارم و در جلسه شوراي اداري فقط خواستم دامنه توقع مديران استاني از رسانه ملي را كاسته باشم.


وي با اشاره به اينكه رسانه‌هاي استان را تنها صدا و سيما نمي‌دانم، تصريح كرد: رسانه‌ها نبايد هر جلسه‌اي از مديران را پخش كنند چون هم تعداد اين جلسات زياد است و رسانه‌ها تنها بايد خروجي جلسات موثر را انعكاس دهند.

به گزارش مازندنومه در اين مراسم مسائل متعددي از جمله مساله بيمه ، مسكن و وضع معيشت خبرنگاران عنوان شد .

 پس از اين نشست نيز استاندار به همراه خبرنگاران از نمايشگاه كتاب بازديد كرد.

 شايان ذكر است بسياري از سوال هاي مطرح شده از سوي خبرنگاران در اين نشست ، بي پاسخ ماند.


  • شهروند ساروي پاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 13 بهمن 1388-0:0

    معلومه كه استاندار با اتوبوس نيومده حتما با بنز يا بي ام و اومده

    • يکشنبه 11 بهمن 1388-0:0

      آقاي استاندار براي مركز استان فقط يك گام برداريد آن هم شهر شدن فرح آباد مظلوم كه قبلا هم بعنوان قطب گردشگري معرفي شده حالا اگر مهماني از جاي ديگر به ساري مشرف شوند براي بازديد از منطقه تفريحي كجا را داريد؟

      • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 10 بهمن 1388-0:0

        جناب آقای طاهایی ، از مشرق حرف تا مغرب عمل فرسنگها فاصله است ، هر چند که این مطالب به گوش شهروندان مازندرانی آشنا می آید و تو گویی که پیش از شما نیز استانداران محترم دیگر سخنانی مشابه سخنان شما ارائه کردند و جسارت حقیر را ببخشید که این قبیل سخنان را شعارگونه فرض میکنم ، با اینحال ، برایتان موفقیت و توفیق خدمت طلب میکنم به همراه صدق وافر و سینه ای سینا .


        ©2013 APG.ir