تعداد بازدید: 6509

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 10 مرداد 1389-12:37

سردار جواني:امروز آقاي کروبي کجاست؟

مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کشور در ساري گفت:فکر مي کرديم دعوا بين احمدي نژاد و موسوي است-صادق لاريجاني با يک ساعت و نيم بحث و صحبت با آيت الله جوادي آملي به وي قبولانده بود که در انتخابات تقلب صورت نگرفته است- عده اي به دنبال برجسته کردن بحث سيب زميني بودند تا دولت را به چالش بکشند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه سردار جواني-مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کشور- با اشاره به اينکه عدم مبارزه جدي با فساد در کارگزاران دولت از عوامل ايجاد فتنه بود، اظهار داشت : نظام اسلامي نياز به مديران پاک دست دارد و در اين زمينه غفلتي صورت گرفت و بر اثر آن طبقه جديدي ظهور کرد ،افرادي با ثروت هاي باد آورده.

 وي با بيان اينکه کروبي نماينده امام بود اما بحث اينجاست که امروز آقاي کروبي کجاست ؟ گفت: اگر آقاي کروبي در مسير امام است چرا رسانه هاي بيگانه و دشمنان برايش کف مي زنند؟

 سردار جواني تصريح کرد: انحراف در دوره سازندگي شروع شد و در دوره دوم خرداد عمق بيشتري پيدا کرد اما به لطف خدا اصولگرايان توانستند مجددا اين مسير را اصلاح کنند.

وي افزود: در دوره دوم خرداد اعلام کردند نگاه ما به فلسطين بايد بر اساس منافع ملي باشد .

 وي با بيان اينکه در 20 ساله گذشته در بسياري از مسائل به ويژه در آموزش و پرورش و در مراکز دانشگاهي در خواب بوده ايم خاطرنشان کرد: جواني که در اختيار ما بوده شعارها نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران سر داد که هدف جمهوري اسلامي نبود و اين اتفاق ناگهاني رخ نداده است.

جواني به انتخابات اشاره کرد و اينکه فکر مي کرديم دعوا بين احمدي نژاد و موسوي است و گفت: عده اي متوجه عمق فاجعه و موج عليه انقلاب و اسلام و ولايت فقيه نبودند.

مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کشور در تبيين پيچيدگي فضاي فتنه و ايجاد شک و ترديد با اشاره به سکوت آيت الله جوادي آملي در آن برهه ، از قول رئيس قوه قضائيه خاطره اي تعريف کرد که صادق لاريجاني با يک ساعت و نيم بحث و صحبت با آيت الله جوادي آملي به وي قبولانده بود که در انتخابات تقلب صورت نگرفته است.

وي که مهدي هاشمي را مسئول کميته تخريب حوادث در تهران معرفي مي کرد از واردات بنزين روسيه تا شهريور ماه نيز خبر داد.

جواني در پاسخ به سوالي مبني بر روند نامناسب دولت در توزيع سهام عدالت و سيب زميني در برخي مناطق با اشاره به اينکه سهام عدالت از ابتداي دولت نهم مطرح شده بود گفت: آنچه که در جريان انتخابات بيش از حد از سوي کانديداها عنوان شد بحث سيب زميني بود .

 وي افزود: تا آنجا که ما اطلاع داريم دولت در برخي مواقع براي جلوگيري از آسيب کشاورز اقدام به خريداري محصولات مي کند و در آن مقطع به علت کشت زياد سيب زميني دولت مجبور به خريداري کرد و در نقاطي سيب زميني توزيع شد.

جواني با بيان اينکه امکان فريز و صادرات سيب زميني در آن مقطع وجود نداشت خاطرنشان کرد: عده اي به دنبال برجسته کردن اين مساله بودند تا دولت را به چالش بکشند.

به گزارش خبرنگار ما سردار يدالله جواني در دومين کارگاه آموزشي توجيهي اعضاي کميته پدافند غيرعامل اداره کل آموزش و پرورش مازندران حضور يافته بود.


  • دوشنبه 1 شهريور 1389-0:0


    نامه یکی از بینندگان سایت به میر حسین موسوی؛
    آقای میرحسین موسوی! عاقبت به خیری نعمت بزرگی است

    آیا فکر نمی کنید که اگر در این گیر و دار آسیبی به جان و مال مردم برسد شما نیز مقصرید! شما که تحمل شکست را نداشتید چرا آمدید و اکنون که آمده اید و شکست خورده اید چرا بازیچه ی دست اطرافیان غوغاسالار هوچی تان شده اید! خواهش می کنم که مثل حی بن یقضان در غار غفلت نمانید و برای دیدن حقیقت به سایه هایی موهوم دل خوش ندارید.

    بسم ا.. الرحمن الرحیم

    جناب آقای میرحسین موسوی! من نه به شما رای داده ام و نه احمدی نژاد! اما در عجبم از این لج بازی بی حاصل کودکانه تان که جز زیان برای خودتان و کشورتان و هموطنانتان ثمری نخواهد بخشید! من از ابتدا آرزو می کردم که کاش شما هرگز از غار غفلتتان به در نیایید اما آمدید! و آرزو می کردم که اگر قرار است بیایید آمدنتان به خواهش ملت باشد و نه به خواهش سرمایه داران بی داغ و درد ! و آرزو می کردم کاش وقتی که تصمیم به آمدن گرفتید تنها می آمدید و نه با گنده لات های مشارکت و مجاهدین و یک قشون هزار و پانصد نفری از کهنه مدیران دور از بنز و میز!! و آرزو می کردم کاش وقتی که رای احمدی نژاد از نیم به علاوه ی یک گذشت به حکم همان شعار ادب مرد به ز دولت اوست!! پیام تبریکی می فرستادید و التزامتان را به آداب ادب اثبات می فرمودید!و آرزو می کردم کاش اگر این کار را نکردید دست کم سکوت اختیار می فرمودید!اما چه فایده که بازیچه ی شامورتی بازان مشارکتی و مجاهدینی شدید و باز هم در بوق دروغ و کرنای آشوب دمیدید و آن کردید که هرگز هیچ دشمنی با این کشور نکرد! اکنون هم آرزو می کنم کاش تا دیر نشده حسابتان را از اطرافیان هفت خطتان جدا کنید چرا که آنها هم عاقبت با سید مکلای اصلاحات همان می کنند که فلانی در روز رای گیری با شیخ معمم اصلاحات کرد و برای شیخ چیزی نماند جز خسرانی عظیم از انکار حجاب و حکم قرآنی تعدد زوجات و ایضا ً بوسه ای بر تبرزین و کشکول دراویش و عذر تقصیری به محضر سبیل بلند و پرپشت پلنگ علی شاه ها و نهنگ علی شاه های فرق ضاله!!!

    من در عجبم از شمایی که دم از امام راحل(ره) می زنید چگونه به این جمله ی بدیهی امام پای بند نیستید که میزان رای ملت است.باور کنید فقط همان ها که به شما رای داده اند آدم نیستند و این بیست و پنج میلیون نفر هم آدم اند! باور کنید که رای آن آبجی بزغاله دوش روستایی را با رای این دوشیزه ی کت و دامن پوش پایتخت نشین هیچ فرقی نیست چرا که هر دو مردمان این آب و خاک اند و در تعیین سرنوشت برابر! نمی شود که به صرف خوش لباس تر بودن هواداران شما رایشان را دو لا پهنا حساب کنند!

    باور کنید که ملت فقط همان دخترکان سبزپوشی نیستند که زیر علم اخضر شما سینه می زنند یا به عبارت بهتر می رقصند.باور کنید ملت فقط همان سرمایه دارهای گردن کلفتی نیستند که پول های کلان به همیان شما و هم پالکی هایتان ریختند و باور کنید ملت فقط آقازاده های الگانس سواری نیستند که در قیطریه و زعفرانیه به آنتن اتوماتیک ماشین هایشان دخیل سبز بسته اند! باور کنید که ملت فقط آنها نیستند که به کافی شاپ های شمال تهران می روند و کاپوچینو می خورند و کیمیاگرپائولو کوئیلو می خوانند!باور کنید که ملت فقط دوستان پولدار شما نیستند که بعد از نوش جان کردن یک پرس جوجه ی بدون استخوان و ماء الشعیر لیمویی لذت می برند و زنده باد ملتی می گویند!

    آقای میرحسین موسوی! شما که گویی در اثر پچ پچ های مشکوک دوستانتان به ثقل صامعه مبتلا شده اید و فریاد هواداران احمدی نژاد را در صبح و شب روز بعد از اعلام قطعی نتایج آراء در سراسر کشور نشنیده اید اما امیدوارم که بر اثر پیری آن قدر ضعف باصره بر شما غلبه نکرده باشد که نتوانید آن پیرزن و پیرمرد روستایی را ببینید و ایضا ً آن جوان تازه داماد و آن دانش آموز مدرسه ی غیر انتفاعی چپری را در خراب آباد علیا و کویرستان سفلی تا باورتان بشود که دور از افق دید شما نیز چندین میلیون نفر از این ملت وجود دارند که سالها زیر بار فقر و فلاکت ناشی از بی توجهی دوستان شما له شده اند ! البته اگر هم نبینید حرجی بر شما و دوستانتان نیست.آنها سال های سال است که چشمشان را بر اینها بسته اند! شاید هم حق دارند.بالاخره خیلی فرق است بین فلان میلیاردر صاحب باغ و ویلا در شمیرانات که بوی اودکلون و خمیر ریشش تا جنوب شهر می رسد با فلان کشاورز خسته و فرتوت روستایی که در ترک های پینه ی پایش پشکل خشکه جا خوش کرده و مشام سرمایه داری را می آزارد! و فرق است بین فلان روشنفکر کراواتی که صبحانه شیرموز و آب آووکادو نوش جان می کند با فلان شهرستانی مرتجع چای شیرین خور!البته باز جای شکرش باقی است که هواداران شما سرانجام از رقص و پای کوبی های سبز و جیغ های معنادار بنفش به تفاهم بر سر غریو الله اکبر رسیده اند هر چند که می ترسم از خدا هم مانند رنگ سیادت استفاده ی ابزاری کنند.البته کاش می دانستند که چه می گویند چرا که خدایی که بزرگتر از وصف شدن است دیگر احمدی نژاد و شورای نگهبان و وزارت کشور نیست که بشود با قشون کشی و تهدید و ارعاب او را وادار به مماشات کرد.

    آقای میرحسین موسوی!عاقبت به خیری نعمت بزرگی است پس عاقبت مرد بزرگی چون هاشمی را بینید و عبرت بگیرید! او که سردار ازندگی بود به چنین روزی افتاد وای به حال شما که سردار بازندگی هستید!! باز هم می گویم که من نه به شما و نه به احمدی نژاد رای ندادم اما دیدم انبوه مردمانی را که روز بعد از انتخابات گروه گروه به شادی پرداختند و افسوس که شادی شان را عزا کردید!! قدرت نمایی چه می کنید؟ این که بر فرض بتوانید دومیلیون نفری که در تهران به شما رای داده اند را به خیابان ها بکشانید چه دردی از شما دوا می کند.آمار هم که همین تعداد رای را برای شما در شهر تهران ثبت کرده است. آیا فکر نمی کنید که اگر در این گیر و دار آسیبی به جان و مال مردم برسد شما نیز مقصرید! شما که تحمل شکست را نداشتید چرا آمدید و اکنون که آمده اید و شکست خورده اید چرا بازیچه ی دست اطرافیان غوغاسالار هوچی تان شده اید! خواهش می کنم که مثل حی بن یقضان در غار غفلت نمانید و برای دیدن حقیقت به سایه هایی موهوم دل خوش ندارید. فکر می کنید که در سعدآباد چه خبر است که اینگونه برای رفتن به آنجا خود را به آب و آتش می زنید!؟ اگر این کاخ کذایی وفا داشت که به صاحب جقه دارش وفا می کرد! افسوس که گور اعلی حضرت در ایران نیست تا سفارشتان کنم بروید و از خود او بپرسید که ملک و سلطنت آنقدر نمی ارزد که به خاطرش مردم را به خاک و خون بکشید!!!!!

    حرف دل خیلی از طرفدارای پشیمان موسوی

    • سه شنبه 12 مرداد 1389-0:0

      مملكت را مسخره خود كرده اند با اين جناح بازي خود ! در يك زماني اصلاح طلبان سر كار بودند و اينها منزوي و حالا اصولگرايان قدرت را در دست دارند و خود را فرشته و بي عيب و سرباز امام زمان مي دانند و اصلاح طلبان را دشمن ترين دشمن ها براي اسلام معرفي مي كنند ! قلق كار دستشان آمده و اگر احيانا كسي با آنها در هر زمينه اي مخالف باشند آنها را به نحوي مخالف اسلام معرفي مي كنند !! مخالف اسلام هم كه حكمش معلوم است ؛ كساني كه حالا بر مسند قدرت تكيه زده اند آن زماني كه به قول خودشان سران فتنه در زندان هاي دستگاه شاه در زير شكنجه بودند و به دنبال انقلاب اسلامي بودند ؛ در كجا به سر مي بردند ! پايه گذاران انقلاب را فتنه گر معرفي مي كنند واقعا كه!! هر كسي كه رسانه در دستانش باشد مردم همان فكري را مي كنند كه صاحب رسانه دوست مي دارد

      • دوشنبه 11 مرداد 1389-0:0

        جناب جوانی که به مقتضای سنت باید پخته تر حرف بزنی ولی به مقتضای نام خانوادگی حرف های جوانانه و بدون پشتوانه عقلی می زنید. تا امثال شماها از کارهای غیر منطقی دولت حمایت کرده و آن را توجیه می کنند نیازی به دشمن خارجی نداریم. در مازندران در دو سال پیاپی کشاورزان ضرر هنگفتی در عدم فروش نارنگی و هلو متحول شده بودند ولی از توزیع نارنگی و هلو بین مردم خبری نبود. در 5 سال دولت احمدی نزاد فقط در سال انتخابات احکام جدید کارکنان دولت در فروردین و اردیبهشت صادر شد سود سهام عدالت در 20 روز تبلیغلت انتخابات ریاست جمهوری به اوج رسید همه این ها را عادی تلقی می کنید. شما ککه دم از پاک دستی می زنید پرا به استفاده رئیس جمهور از اموال دولتی در ایام انتخابات اعتراض نکردید؟ احمدی نزاد در 20 روز فعالیت انتخاباتی صبح با هواپیمای دولت در ساری سخنرانی می کرد بعد از ظهر اهواز؟ آیا پاک دستس این است یا خاتمی که بیشترین احتیاز را می کرد؟ با حضور ایشان در استان ها ایشان تمام مدارس را تعطیل می کنند ولی خاتمی دستور می داد حق ندارید مدرسه ای را تعطیل کنید. کدام یک پاک دستی و کار ارزشی است؟ سردار جوانی با این توجیهات غلط اجر رزم در زمان 8 سال دفاع مقدس را ضایع نکنید. امید وارم سایت محترم که اصل خبر را پخش کرد شهامت انتشار انتقاد به آن را نیز داشته باشد. اگر اینچنین نیست ستون ارسال نظر را حذف کنند تا وقت افراد گرفته نشود. خدایا انصاف در گفتار را به همه عنایت بفرما.

        • دوشنبه 11 مرداد 1389-0:0

          اقای سردار ایشان هرجا باشند در قلب خیلیها جا دارند.شما کجا هستید؟ایا میشود شمارو با اون سردارای مخلصی که بی هیچ چشم داشتی تو جبهه جانشون رو کف دستشون میگزاشتند مقایسه کرد؟کمی چشماتون رو باز کنین.ببینین چقدر با جوونها فاصله گرفتین.ایا همتها و باکریها هم به روی مردم باتوم میکشیدن؟

          • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
            يکشنبه 10 مرداد 1389-0:0

            سردار جوانی عزیز
            زمانی بود که در سپاه به کارهای فرهنگی اشتغال داشتید و الحق که موفق بودید و دوست داشتنی حتی ، اما یک دفعه شدید مسئول اداره سیاسی سپاه و کلا نوع گفتار و کلامتان عوض شد ، یک جور دیگری حرف می زنید که با سبقه شما جور در نمی آید ، در هر حال ، ما که نه پاسداریم ، نه حشر و نشری با روسای قوه داریم ، نه خاطره ای از زبان بزرگان شنیده ایم ، نه به محضر آیت الله جوادی آملی رسیده ایم ، من حیث المجموع بنا را بر این میگذاریم که فرمایشات حضرتعالی سند است و برهان قاطع . آری این مردم نمی فهمند دور از جانتان .

            • يکشنبه 10 مرداد 1389-0:0

              آقای سردار جوانی شما چرا مخالف نظر امام در سیاست دخالت می کنید؟؟؟


              ©2013 APG.ir