تعداد بازدید: 4361

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 8 شهريور 1389-14:59

اندک اندک جمع ورشکستگان مي رسد!

دو سال بعد از ورشکستگي صندوق مهدي موعود بابل،يک صندوق قرض الحسنه ديگر در اين شهرستان به مرز ورشکستگي رسيد.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در بابل،يک صندوق قرض الحسنه ديگر در اين شهرستان ورشکست شده و روزانه مشتريان اين موسسه براي دريافت پس اندازها و موجودي حساب خود جلوي اين موسسه صف مي کشند.

 صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل که کنار ايستگاه آمل شعبه دارد،با تبليغات پرسروصداي تلويزيوني و اهداي جوايز وسوسه انگيز وارد عرصه شده بود،اما چندي است که دچار بحران مالي شده و مشتريان خود را دچار دردسر و اضطراب کرده است.

بر اساس اين گزارش درست دوسال پيش در چنين روزهايي بود که صندوق قرض الحسنه مهدی موعود(عج) بابل نيز به مرز ورشکستگي رسيد امابا تبديل شدن به يكی از شعبات صندوق قرض الحسنه ولي عصر(عج) اين شهرستان به بحران مالی خود پايان داد.

خاطرنشان مي کنيم تعاوني اعتبار عام کشاورزان در چند متري اين صندوق قرض الحسنه شعبه اي را افتتاح کرده که گفته مي شود بسياري از مشتريان صندوق کشاورزان بابل را به سوي خود جذب کرده است.

به گزارش مازندنومه بعد از به وجود آمدن اين مشکل مالي،تعاوني اعتبار عام کشاورزان مازندران که از نظر نام شباهت هايي با صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل دارد و شعبه طالقاني آن نيز در کنار اين صندوق قرار دارد،مجبور شده اطلاعيه اي را به نشريات و روزنامه هاي محلي بدهد مبني بر اين که صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل هيچ ارتباط کاري،مالي واداري با تعاوني عام کشاورزان ندارد و بابلي ها نگران پول هاي شان نباشند!


  • چهارشنبه 23 فروردين 1396-23:12

    الحمدلله مدیرعامل ورشکسته صندوق قرض الحسنه ... بابل بعد از مدتها متواری بودن در دیماه 1395 در تهران دستگیر و روانه زندان متیکلا شد. مردم برای پیگیری مطالباتشان به دادگاه بابل و شعبه 105 جزایی مراجعه می کنند. متاسفانه تا بحال حکمی داده نشده و مشتریان صندوق همچنان معطل مانده اند.

    • پنجشنبه 27 خرداد 1395-19:32

      این صندوق به خاطر پرداخت بهره های ربوی به برخی از مشتریان خاص خود به مبلغ 2850 میلیون ریال دچار بحران شد ولی تاکنون از آن در رسانه ها و اطلاع رسانی افکار عمومی به خصوص مشتریان زیان دیده آن صندوق اخباری صورت نگرفته است همچنین دلیل بر این مدعا اسناد حسابرسی رسمی دادگستری می باشد.

      • پنجشنبه 11 شهريور 1389-0:0

        از اطلاع رساني به موقع مازندنومه سپاسگزاريم.بقیه خوابند انگار!پول ملت رو خوردند در سایت فرمانداری بابل هیچی ننوشته

        • پنجشنبه 11 شهريور 1389-0:0

          این صندوق طی چند روز اخیربعلت عدم پرداخت پولی سپرده گذاران مورد اعتراض شدید مشتریان خود واقع گردیده که در پی آن مشتریان معترض صبح روز دوشنبه ۸ شهریور مقابل دربهای بسته این صندوق تجمع نموده واز مسئولین شهری خواستار تکلیف سپرده های خود بودند . تااینکه در ساعت ۱۰ صبح حضور پرسنل های صندوق بدون حضور مدیریت باعث اعتراض مردم واقع گردید. بطوریکه لحظاتی بعد شیشه های این صندوق توسط مشتریان معترض آن شکسته شد . که بلافاصله به همت نیروهای مستقردرمحل ، مشتریان معترض پراکنده شدند . قابل شایان ذکر است ،صندوق قرض الحسنه مهدی موعود (عج) در قالب یک شعبه مرکزی در بابل درتاریخ ۸۶/۶/۲۶ به مدیریت مهدی حقیقت بعلت ضعف مدیریتی با کسری مالی ۳۸ میلیارد تومانی مواجه شده است . که درآن شرایط بحران با مدیریت صحیح ومنطقی ریاست دادگستری و دادستانی شهرستان بابل و همت والای مردم بدهکار به صندوق (بخاطررویکرد مثبت صندوق درافکار عمومی ) بصورت فازبندی زمانی مرتفع گردید . گرچه مهندس یداله افشار مقدم فرماندار شهرستان بابل بمحض مطلع شدن ماجرا به همت روسای چندین دستگاه اجرایی مرتبط به اهمیت موضوع طی جلسات جداگانه پیگیرآن می باشند

          • دوشنبه 8 شهريور 1389-0:0

            مهدی موعود شعبه ای از صندوق ولیعصر نشد. بلکه فقط وامی جهت عودت مطالبات مردم از ولیعصر گرفت. لطفا اصلاح کنید


            ©2013 APG.ir