تعداد بازدید: 3489

توصیه به دیگران 24

شنبه 13 شهريور 1389-11:34

هميشه مدير

آقاي هاشمی پس از انتخابات و در روز تنفيذ،مهمان دانشگاه آزاد واحد بابل بود و آقاي نياز فقط دو ساعت با ايشان ملاقات داشت،اما به دروغ گفتند که هاشمي در روستا و ويلاي نياز بوده است-اگر امر دائر شود که نياز بین هاشمی و مقام معظم رهبری ، یکی را انتخاب کند ،حتما" آیت الله خامنه ای را انتخاب خواهد کرد-نیاز معتقد است تنها کسانی با وی مشکل دارند که از نظر مديريت وکارايي جزو افراد بي عرضه جامعه اند.(يادداشت رسيده)


چندي است که يکي از سايت هاي مدعي اصولگرايي که خيال بافي و دروغ افکني از نوشته هاي آن مي بارد،اتهامات نادرستي را عليه يکي از مديران مقتدر و کاربلد استان که همگان بر توانايي و کياست و ارادت و خلوص او وقوف دارند،سازماندهي کرده است.نگارنده به عنوان يکي از کساني که سال هاست زير نظر دکتر کيومرث نياز آذري کار کرده ام و از نزديک شاهد تلاش ها و مديريت وي بوده ام، بر خود فرض دانستم اين مطلب را قلمي کنم.از مدير مازندنومه هم خواسته ام امضايم محفوظ بماند چون مي دانم آقاي نياز هرگز راضي به انتشار اين مطالب نيست و احتمالا" اگر بداند چه کسي آن را نوشته از وي گله خواهد کرد.

دکتر نياز معتقد است آقاي هاشمی به اندازه یک ساعت هم به توهین هاي چند ماه اخير پاسخ نداده،بنابراين او هم نيازي نمي بيند که شبهه انگيزي و دروغ پردازي هاي اين سايت را رسانه اي کند.اما به هر حال بنده وظيفه ام دانستم به عنوان يک دوست،به برخي سم پاشي هاي يک ماه اخير مدعيان اصولگرايي پاسخ دهم تا سره از ناسره تشخيص داده شود و سيه روي شود هر که در او غش باشد.

يکم:به برادران مثلا"اصولگرا عرض کنم که آقاي نیاز ضمن اینکه هاشمی را سند زنده انقلاب می داند، معتقد است که اگر امر دائر شود که بین هاشمی و مقام معظم رهبری ، یکی را انتخاب کند ،حتما" آیت الله خامنه ای را انتخاب خواهد کرد.اين مطلب را من بارها از وي در جلسات خصوصي شنيده ام.البته آقاي هاشمي هم از روابط حسنه و ممتازشان با رهبر انقلاب بسيار گفته اند و همگان از آن مطلعند وهيچ کس به رهبري نزديک تر از هاشمي نيست.

 آنچه که باعث می شود نیاز فراز و نشیب سیاست را به اندازه آسمان بداند از تجربه طولانی وی نشات مي گيرد.وي دانایی محوري را هم برای انجام امور ، مهم می داند.

نياز را در دوره اصلاحات فردي با گرايش راست گرايانه می دانستند و حالا در دوره اصولگرایان وی را فردي با گرايش اصلاح طلبي مي دانند!اما نیاز معتقد است در مسیر مشخص خودش گام بر می دارد و با ضابطه پیش می رود.

 اگر روزی هاشمی بگوید که از عملکرد دانشگاه آزاد ساری گله دارد ، آقاي نیاز نگران می شود چراکه می داند هاشمی بی مبنا حرف نمی زند،اما رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام بارها از او تجليل کرده و نياز را مديري با توانايي هاي ملي مي داند و بر عملکرد مثبتش صحه گذاشته است.

اين را هم اضافه کنم که آقاي هاشمی پس از انتخابات و در روز تنفيذ مهمان دانشگاه آزاد واحد بابل بود و آقاي نياز فقط دو ساعت با ايشان ملاقات داشت،اما به دروغ گفتند که هاشمي در روستا و ويلاي نياز بوده و...باقي قضايا!اين مطلب را نماينده اصولگراي بابل در مجلس که از قضا رابطه حسنه اي با کاربدستان اين سايت دارد هم به خوبي مي داند که آن روزها آقاي هاشمي مهمان دکتر نياز نبود.

دوم: عده ای کوته نگر منتظر بودند تا خود را از حصر خارج کنند که در بررسی اوضاع به این نتیجه می رسند قدرت تخریب شخصیت های اول استان(استاندار و نماينده ولي فقيه) را ندارند، پس چه بهتر به سراغ کسی بروند که هم مهم باشد و هم منتقد ؛ بنابراين مطالبي را به صورت شب نامه منتشر کردند و با این کار از انصاف و دین خارج شدند.

نیاز مجبور به شکایت شد و منتشر کنندگان به دادگاه احضار و تفهیم اتهام شدند و سپس قرار وثیقه برای متخلف تعیین شد. در مرحله بعد اختلافی بین بازپرس و دادستان پیش آمد که دادگاه نظر بازپرس را که به نفع نیاز بود تایید کرد.

دادگاه در نهايت فرد خطاکار را تبرئه کرد و نیاز دوباره معترض شد و پرونده به دیوان رفت. اگرچه دیوان رای دادگاه ساری را تایید کرد اما بنا به گفته یکی از اعضای هیئت منصفه به غیر از یک یا دو نفر، هیچ یک از اعضاي اين هيئت پرونده را کامل نخوانده بودند!

سايت وابسته به اين گروه که در رنکینگ ها رتبه ناچیزی دارد و با بحران مخاطب مواجه است،بر مدار این تفکر مي گردد که در تمام کشور و حتی خارج از مرزها خواننده هاي بي شماري دارند!

 آقاي نیاز شان آنها را در حد پاسخ گویی مستقیم و حتي غیرمستقیم هم نمی داند و به همین دلیل سکوت اختیار کرده است اما قلم به دستان حقیقت بین نتوانستند سکوت اختیار کنند و در سکوت نیاز ،از در مقام پاسخگویی برآمدند.

سوم: نیاز در بدو ورود به حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با مخالفت حداکثري کارکنان و استادان این واحد روبه رو شد.اکنون اما بالاي 90 درصد از دانشجویان ، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد واحد ساری اگر بشنوند نیاز قصد رفتن دارد دل نگران می شوند.

پس از اینکه 15 سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری می گذشت ، نیاز در سال 85 بر مسند ریاست این دانشگاه تکیه زد و در کمتر از 9 ماه افتتاح ها شروع شد.

 واحد ساری موقع ورود نیاز به این دانشگاه تنها دو رشته کارشناسی ارشد با 44 دانشجو داشت که اینک به بيش از20 رشته کارشناسی ارشد افزایش یافته است.

 اکنون رشته برق بیش از هزار دانشجو دارد که در سال 85 فقط 75 دانشجو داشت. دانشگاه آزاد واحد ساری هر سال هزار ورودی بیش از تعداد خروجی ها دارد که نشان دهنده رشد اين دانشگاه است.

 امسال نیز شش هزار نفر در رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه شرکت کرده اند که 600 نفر پذیرفته خواهند شد.

چهارم:نياز کسي است که هميشه براي خود برنامه داشته است و بعد از ورود به دانشگاه آزاد ساری نیز برنامه های خود را اعلام کرد.

شاید عده ای در دل گفته بودند که نیاز حرف مفت می زند ، اما وی برنامه ها را با قاطعیت ادامه داد و تاکنون از برنامه هايش عقب نمانده و می داند که آدم بی عرضه و ناتوان همواره به دنبال حاشیه است.

وی در تمام دوران مدیریتش شاید به 10 مراسم افتتاحیه و مراسم این چنینی- که برخی مسئولان برای نشان دادن خود حضور می بایند- شرکت نکرده و اندیشه او این است که باید کار با کيفيت عرضه کرد و نمايش نداد.

روزي در جمعي يکي از حاضران شروع به انتقاد از دکتر نياز کرد و در ادامه مثال زد که وي در دانشگاه آزاد ساری و در طبقه یازدهم،فضايي خاص را با مبلمان و تجهیزاتی ويژه آماده کرده که مختص افراد رده بالاي نظام است که مهمان او مي شوند!

وي مي گفت دکتر نياز فضایي شاهانه را در طبقه يازدهم ايجاد کرده و ادعا مي کرد که فقط نیاز کلید ورود به این طبقه را دارد!

به آن فرد گفتم شما اين فضا را که تعريف مي کني، ديده اي؟

پاسخش منفي بود.گفتم: این واحد که مي فرماييد اولا" در طبقه چهارم واقع شده نه يازدهم؛ثانيا" اصلا" هم دارای ويژگي هاي خاص نيست و فقط به جای سه سوئیت،دارای چهار سوئیت و یک اتاق کنفرانس است و از آن پنت هاس رویایی شما هم خبري نیست.

نیاز معتقد است تنها کسانی با وی مشکل دارند که از نظر مديريت وکارايي جزو افراد بي عرضه جامعه اند. عده ای از مخالفان نیاز ، پس از به تحقق رسیدن فاز اول واحد ساري، می خواستند جلوی موفقیت بقیه فازها را بگیرند اما وقتی موفقیت نیاز را دیدند و خود را ناکام ، به اين فکر افتادند از افزایش رشته های این واحد دانشگاهی جلوگیری کنند که باز هم ناکامی نصیب شان شد.

دکتر نیاز 10 میلیارد تومان وام گرفته و به اندازه 30 میلیارد تومان در دانشگاه آزاد ساري کار کرده است.وي مقطع دکترا را نيز در اين دانشگاه دائر کرده است.

 ارسال مقالات به کنفرانس های علمی واعزام استادان به کنفرانس هاي خارجي، رشد مقالات آی اس آ ، رقابت های سنگین علمی در دانشگاه و رشد آموزشی مرکز هم نتیجه تلاش های چند سال اخیر نیاز است.

دکتر نیاز بارها گفته است وقتی مسئولیتي را از فردی بگیرند دیگر تکلیفی بر او مترتب نيست و آن کس که مسئولیت را ساقط کرده مکلف می شود.

او نمي ترسد که روزي از پست برکنارش کنند،چرا که هرجا برود برنامه دارد و از جمله مديراني است که ريسک مي کندو به سازمان تشخص مي دهد و سازمان به او شخصيت نمي دهد.


  • شنبه 3 ارديبهشت 1390-0:0

    دورغگو

    • ناراحت از این همه بی مهری به نیازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 3 آذر 1389-0:0

      چرادرحق این بزرگ مرد مازندران ناحقی میکنیداو میخواهد مازندران پیشرفت کند ولی افرادی نگذاشتن ای مردم ولایتمدار بابل حاج حسین نیازاذریدرمجلس نهم شرکت میکند

      • چهارشنبه 17 شهريور 1389-0:0

        روستای آری درروستای آری از توابع بخش بندپی شرقی بابل چشمه آب معدنی وجود دارد که آزرو نام دارد البته مردم منطقه آن را ازرو می خوانند. چشمه مذکورازسالهای دور تاکنون پذیرای اهالی منطقه بوده است و این سالها به مدد فراهم شدن راه های روستایی خیل کثیری از گردشگران از اقصی نقاط کشور از این چشمه استفاده می کنند. این چشمه که حدود 100 متر مربع مساحت دارد دارای دبی آب فراوانی است که علاوه بر گردشگران، کشاورزان نیز ازآن استفاده می نمایند. از آنجائیکه فقدان تاسیسات بهداشتی و عدم وجود استخر مردانه و زنانه باعث سرگردانی گردشگران و عدم رعایت شئونات اسلامی شده است. ساماندهی چشمه مورد توجه قرار گرفت. اخیرا یک سرمایه گذار با مشارکت شورای اسلامی روستا در نظر دارد با نظارت سازمان میراث و گردشگری تاسیسات لازم را در جوار چشمه فراهم نماید. علیرغم اینکه توسعه گردشگری همواره مورد توجه دولت می باشد سایت ...متعلق به آقای ز با اطلاع رسانی نادرست ستاد ... نماینده بابل قصد تحریک افکار عمومی و حساس نمودن اهالی منطقه را دارد .در حالی که مردم استان مازندران در حسرت انجام پروژه های زیربنایی و توسعه محور متحیرند،در حالی که بیکاری، تورم، رکود پروژه های عمرانی ، ورشکستگی صنایع ، تعطیلی واحد های صنعتی دغدغه مشترک مردم و مسئولان استان شده است. یک سایت مدعی جریان اصولگرایی و یک نماینده مجلس که ادای اصولگراییش گوش فلک را کر کرده است نگران آب چشمه ای شدند که سالها هدر می رود و یا استفاده درستی از آن نمی شود. نماینده ای که باید پیگیر پروژه های کلان شهرستان باشد خیلی به امور جزیی ولایت خویش علاقه دارد. علاقه وافر این نماینده به جریانات زادگاه کار را به جایی رسانده که مسائل آنجا را به مهمترین مباحث ملی ترجیح داده و انرژی و توان خود را صرف اموری نموده که حتی دهیار منطقه در شان خود نمی بیند که در آن ورود پیدا کند!. حساس شدن سایت ...به پروژه کوچکی که سازمان میراث دولت احمدی نژاد آن را در راستای توسعه گردشگری مدیریت می کند حاکی از چیست؟ چرا آقایان در میان انبوه مشکلات ریز و درشت استان به سراغ روستایی می روند که خاستگاه" دکتر نیاز" است. طبیعی است چون این آقایان بر خلاف ادعاها و شعارهایشان کاری برای مردم انجام ندادند و با غوغاسالاری، تحریک احساسات و قومی گرایی قصه انحراف افکار عمومی دارند. آنها می خواهند همواره بر طبل احساسات بکوبند و هر طوری شده هر مساله جزئی را به دکتر نیاز نسبت دهند تا چند روزی سایت شان مخاطب داشته باشد. برای مردم استان این سوال مطرح نمی شود چرا نماینده مجلس و سایت ... بی توجه به مشکلات اساسی مردم همواره به دنبال" نیاز هراسی" هستند. مردم با انصاف مازندران خدمات دکتر نیاز را در مرکز استان می بینند و ادعای سایت ... را نیز رصد می کنند. مشفقانه به آقای... نصیحت می کنم دست از سر مردم مازندران بردارد و به جای انعکاس مطالب کذب و غیر واقعی در سایت خود دغدغه مردم را پیگیری نمایند. چرا برای آقایان بیکاری، تورم، ناهنجاری های اجتماعی که. دل هر انسانی را می لرزاند، رکود پروژه های عمرانی سایر مشکلات و گرفتاری های مردم مهم نیست اما دعوای دو زن روستایی تاحد المپیک مورد توجه قرار می گیرد. روزهای پایانی ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای آقایان است که دست از هوس های نفسانی بردارند و اگر یار مردم نمی شوند لاقل بار دیگری بر دوش مردم نگذارند.

        • نویسنده مطلب همیشه مدیرپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 15 شهريور 1389-0:0

          اینحانب نویسنده این مطلب هستم ، در سایت اصولگرا عنوان شده که نسبت نزدیکی با خانواده نیاز دارم ، به هرآنچه که چپ و راست و برادران اصولگرایی می پرستند اینجانب هیچ نسبتی با خاندان نیاز ندارم چه نسبی و چه سببی

          • دوشنبه 15 شهريور 1389-0:0

            باسلام و احترام اون شخصي كه احتمال دارد براي نمايندگي مجلس در شهرستان بابل كانديدا شود آقاي حسين نيازآذري مدير عامل شركت آب و فاضلاب تهران بزرگو فرماندار سابق شهرستان بابل و بخشدار بابلسر است.ضمنا ايشان اولين فرماندار در مازندران بود كه صرفا به خاطر اصولگرايي از سمت خود عزل شد.اين نياز رييس دانشگاه آزاد ساري نيست.

            • دوشنبه 15 شهريور 1389-0:0

              فکر نمی کنید که دچار عارضه افراط و تفریط شده اید؟بنظر من نیاز و زارعی ها نه آن چنان خوبند که نتوان از آنان بد گفت و نه آنقدر بدند که نتوان در آنها خوبی دید! برای غیر معصوم ها باید هر دو مطلب را متصور بود و بسیار تاسف بار است که تابع قانون غلط همه یا هیچ و یا صفر و صد شوید! کمی بخود بیائید و ببینید که چقدر دچار کوری ناشی از تعصب های غلط تنفر و شیدائی شده اید که گمان می کنید، یک طرف حق و طرف دیگر باطل است!زهی تاسف بابت این حق شناسی و باطل شناسی شماها! باور کنید که در این درگیری دچار توهم علی(ع) و معاویه شده اید! کمی بخود بیائید تا واقعیت ها را همانگونه که هستند، بنگرید!مخالفت و موافقت منصفانه شما را به خدا نزدیکتر خواهد کرد، وگرنه بوی تعفن خواهید گرفت! مومن منصف است و اعتدال پیشه می کند!
              آشنا

              • رهگذر مطبوعاتی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                اینکه نیاز مدیری توانمندی است شکی نیست . اما اینکه بی و نام نشان از آن گفتن ، انهم عملکردی جای بحث است شنیده بودیم نیاز فعالیت انتخاباتی را در بابل شروع کرد ولی میگن آن نیاز فرماندار سابق بابل است . پس چی شد خود متن چی میگه ادبیات نیاز مبنی براینکه بین هاشمی و رهبري ، آيت الله خامنه ای را انتخاب می کنم . حاکی از چه نگاهی است چه لزومی دارد نیاز در بحران بازی های سیاسی ذهنی خویش اینگونه چینش مهره داشته باشد . به این جمله اکتفا می کنم نیاز نیاز جامعه شد شطر نج بازش هاشمی بود. ضمنا سکوت حکیمانه هاشمی و آيت الله خامنه ای نسبت بهم بیانگر دلداگی به اسلام وقرآن است وبر ما وظیفه است در حفظ این سکوت سرمایه گذاری کنیم ./.

                • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                  کدام سایت اصولگرا؟؟؟ آقای نیاز و دوستان ایشان!! چرا برای بزرگ شدن به این کلک ها متوسل می شوید؟؟؟ آقای نیاز باید افتخار کند میزبان آیت الله هاشمی باشد. یک روز برای بزرگ شدن همه جا پر می کنید که میزبان هاشمی بودید و امروز تکذیب؟؟؟ چرا تا حالا تکذیب نکردید؟؟

                  • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                    در جواب اون دوستي كه گفت" اهل بابل باشي و استاني فكر كني" بايد عرض كنم آقاي دكتر نياز اصالتش از كوهستانهاي سر به فلك كشيده البرزه كه روحش همچون قلل مرتفعش پر فرازو نشيب و راست قامت و قلب او چون چشمه هاي زلالش تپنده و با صفاست.

                    • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                      واقعا مازند نومه بهتري تيترو شما زدي . دكتر نياز باسابقه ترين و بهترين مدير استانه اينكه طرف چند سال مدير بشه و خودشو اطرافيانشو ببنده و گازشو بگيره نارضايتي مردم و حرف و حديث در پي داره و علت محبوبيت ايشان همان سابقه مثبتشه . السابقون السابقون اولئك المقربون

                      • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                        تنها مدیری که منطقه ای فکر نمیکنه و به فکر پیشرفت استان دکتر نیازه واقعا جای تعجب که اهل بابل باشی و استانی فکر کنی

                        • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                          سالهاست که خدمات خوبی از دکتر نیاز تو مرکز استان شاهد هستیم که جای تشکر داره

                          • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                            این سایت شبه اصولگرا داره از بی مشتری بودن می میره!!برید الکسارو ببیندید که رنکینگ اونا کجاست؟رنکینگ شون 468 465 هست!!!!در ایران هم 10662!!!وای که چقدر ادعا دارند این مدعیان!!

                            • يکشنبه 14 شهريور 1389-0:0

                              منطقه لفور كه زمان انقلاب آه نداشت با ناله سودا كنه چه رسد به اينكه بچه هاشون تحصيل كنند و ... به هر حال الان لفور قطب اقتصادي و توريستي و داراي افتخارات تحصيلي و مسئوليتي بسيار زياد است به طوري كه تو هر روستاش 70 درصد جوونا تحصيل مي كنند و ...خلاصه سرتونو درد نيارم بخش عمده اي از تلاش براي بالا بردن سطح فكر و فرهنگ اين مردم شريف و پاكدل به خانواده محترم نيازآذري و در راس آن آقاي دكتر كه تلاشهاي بي وقفه اي در اين راه داشته اند، اختصاص داره و نيمه پر ليوان پرنگي در منطقه داشته اند .

                              • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                بنام خدا
                                اینجانب بعنوان شخصی که هنوز آقای دکتر نیاز را از نزدیک ندیده ام فقط از همسرم که دانشجوی رشته مدیریت شهر ساری میباشد عملکرد ایشان را شنیده ام از خدا میخواهم که این مرد خدمتگذار به کشور را از ما مردم ساری نگیرد ای کاش همه مدیران ما این چنین بودند . آقای دکتر در خدمت به مردم لحظه ای درنگ نکنید




                                • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                  از این که کسی نظری مخالف ایراز نمی کند جای کمی تعجب است . با پوزش

                                  • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                    مقاله ای زیبا بود در واقع اقای نیاز به تمام معنا مرد است از برخورد با او میتوان تشخیص داد که صداقت و درست کاری در شیوه اوست البته هرچند کار اطلاعاتی کرده است اما هیچ وقت نان کسی را قطع نکرده است انکه پیروزشده در نزد خداوند و مردم اقای نیاز است و اودر اخرت خوشحال است از عملکردی که داشته است ایا مسولین ساری جایی را بجز دانشگاه ازاد ساری سراغ دارند که بعنوان سند ساری افتخارکنند پس بیایید کوته نظری را از خود دور کنیم و بلند بیندیشیم .اقای نیاز خداوند به شما عزت و قدرت و توان کارکردن در مسند دیگری اهدا نماید--

                                    • آشنای قدیمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                      دکتر نیاز دانشگاه ساری را از صفر به صد رساند، آیا این برای اثبات توانایی او کافی نیست!؟
                                      شما یک مدیر را در حد و اندازه های نیاز معرفی کنید تا ما منظورتان را متوجه بشویم که دنبال چه نوع مدیرانی هستید!
                                      نیاز برای ساری یک نعمت و فرصت است و ما ساروی ها پس از دهها سال ، تازه به یک مدیر توانا رسیدیم، چه اصراری است که خادم کشی کنیم؟
                                      زارعی های کوته بین چه گزینه ای دارند و یا خودشان چه عرضه ای دارند که می خواهند او نباشد؟
                                      اینها در طول این 6-7 سال برای ساری چه کرده اند که اینقدر خودشان را قبول دارند؟
                                      قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید! خواهش می کنم که ما را به مصیبتی گرفتار نکنید که کاری از دست ما برنیاید!

                                      • رضااز بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                        مقاله روشنگرانه ای بود.من از این که همشهری مقتدری مثل ایشان دارم خوشحالم وبر خود می بالم.

                                        • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                          آقاي نياز از افتخارات مردم مازندران و شير پاك خورده منطقه بندپي بابله . ايشان دستگير فقرا و نشنيدم دست رد به سينه نيازمندي بزنه . همون آقاي تازه به دوران رسيده كه براي دكتر سوسه مياد مردم و ... براي هيشكي كاري نكرد . عرضه داشت...راه می انداخت

                                          • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                            ذلیخا گفتن ویوسف شنیدن /شنیدن کی بود مانند دیدن برادرعزیزآن چیز که دکتر نیاز را دکتر نیاز کرد بوق شیپورو روزنامه خط خطوط سیاسی نبود بلکه عملکرد وسابقه درخشان وی در رفتار اصولگرانه بود مدیریت زمان که سفارش قرانو ائمه اطهار است در وجود این مرد متجلی است ابر شوتا که چون باران ریزی بر گل وخس همه یکسان ریزی.حالامن مانده ام که چگونه این خبر شما را هضم نمایم که با واقعیت منافات دارد(A/Z

                                            • همسنگر همیشگیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                              فاصله مدیریت دکتر نیاز با دیگر مدیران استانی به اندازه ای زیاد است که اقای هاشمی رفسنجانی از ایشان به عنوان یک مدیر ملی نام برده و اضافه کرد ایشان که می تواند یک کشور را بسازد، چرا باید در حد یک شهرستان از ایشان استفاده شود!
                                              خفاش هم با خورشید مخالف است، چون شب پرست است و چشم دیدن نور را ندارد!
                                              نیاز نامی ماندگار برای همه مازندرانی ها و نشانه کاملی از یک اقتدار است!کوتوله ها چون می دانند قد آنها به ایشان نمی رسد، می خواهند قامت او را خم کنند، اما زهی خیال باطل! نیاز، به دفاع از خود نیازی ندارد چرا که عملکرد او مدافع اوست! بیچاره آنانی که عرضه ندارند و فقط ادعایشان زیاد است!

                                              • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                                سلام
                                                عملکرد آقای نیاز پاسخگوی همه تهمتها میباشد نیاز حتی احتیاجی به پاسخ در سایتها ندارد
                                                از شما که احساس مسئولیت کرده اید متشکریم
                                                رضا منفرد

                                                • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                                  آغازرشته پزشکی در دانشگاه آزاد ساری را برای اولین بار می شنوم . از گردانندگان محترم پایگاه خبری - تحلیلی مازندنومه درج اطلاعات بیشتردر این زمینه را تقاضا می کنم .

                                                  • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                                    دانشجوي رشته برق دانشگاه آزاد اسلامي ساري هستم وقتي اين مطلب را ديدم به مظلوميت آقاي نياز گريستم كسي كه شبانه روز خود را براي دانشگاه گذاشته و اخيرا رشته پزشكي را هم به ساري آورده به جاي آنكه مسئولان استان از وي تجليل كنند يك عده نفهم و عقده اي فقط در حال تخريب شخصيت وي هستند به خدا اين كارها نتيجه عكس مي دهد آنها كه امروز در سايه باند و جناح رشد بادكني كرده اند طوري سرشان به سنگ بخورد كه حتي زنانشان هم از همراهي با آنان شرم داشته باشند واقعا ايا تخريب ديگران و تهمت زدن به ديگران ارزش است يا تلاش و همت براي ساختن و ايجاد فضاي مناسب براي رشد جوانان و اينده سازان
                                                    مهدي پور از دانشكده فني و مهندسي

                                                    • شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                                      من به عنوان يكي از مهمترين منتقدان نياز در دوراني كه در اداره اطلاعات بود و براي استانداري كانديدا شده بود، ضمن حفظ تمام آن انتقادات كار نياز در مديريت مجموعه دانشگاه آزاد را ستودني مي دانم و از مساعي ايشان دراين زمينه جداً تمجيد مي كنم. انصاف اين است كه هر چيزي در جاي خود قرار بگيرد. انتقاد به جاي خود و تشويق و تمجيد به جاي خود.

                                                      • محمد - الفپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                        شنبه 13 شهريور 1389-0:0

                                                        من به عنوان يك استاد معارف دانشگاه آزاد اسلامي ساري از اينكه دكتر نياز رئيس دانشگاه ساري است بر خود مي بالم و با افتخار مي گويم اصولگراي واقعي ايشان است كه در دوره حضور ايشان هم به مسائل فرهنگي و معنوي و همه به بسيج و دروس معارف اسلامي توجه ويژه شد و هم تكريم استاد و دانشجو در اولويت قرار گرفت و متاسفم براي كساني كه تا كنون هيچ غلطي نتوانستند بكنند و فقط به تخريب ديگران مي پردازند واقعا سئوال من اينست كه آقايان زارعي ها چه در ساري و چه در تهران براي اين مردم چه كردند به جزء تخريب اين و آن و سنگ اندازي !!
                                                        م - ا از ساري


                                                        ©2013 APG.ir