تعداد بازدید: 3008

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 21 مهر 1389-18:8

نان و سياست

... هادی ابراهیمی برخلاف همتایان قبلی خود درمعاونت سیاسی – امنیتی استانداری مازندران ، که عمده وقت شان به مسائل سیاسی معطوف می شد ، پرداختن به امور غیر سیاسی اما مهم و حیاتی در زندگی مردم استان را مورد توجه قرار داده است . (يادداشتي از عباس مهدوي،روزنامه نگار-ساري)


یکشنبه این هفته گزارشی از بخش خبری سیمای شبکه مازندران پخش شد که درنوع خود جالب توجه بود .

 دراین گزارش معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران به چند نانوایی رفت و کیفیت پخت نان را مورد بررسی قرار داد و نظر مصرف کنندگان را جویا شد .

 هادی ابراهیمی از مسئولان مرتبط با آرد و نان خواست تا روند نظارتی برتولید و عرضه نان را افزایش بخشند .

در روزهای گذشته نیز معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بازدید کرد تا عرصه بهداشت و درمان هم از بعد نظارتی وی بی نصیب نماند .

 شاید به عقیده برخی ، چنین بازدیدها و پیگیری هایی جزو وظیفه ذاتی یک مقام مسئول محسوب می شود و اتفاق قابل توجه ای نباشد که آن را مورد تحلیل و پرداخت رسانه ای قرار داد،اما در شرایطی که به دلیل فقدان بعد نظارتی و خلاء ارتباطات تنگاتنگ و غیر اداری بسیاری از مدیران شاهد مشکلات عدیده ای درزندگی روزانه مردم استان هستیم ، حساسیت هایی نظیر بازدیدهای معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران ، ارزشمند و کارساز خواهد بود .

درصورت لزوم می توانیم اسامی مسئولانی رامطرح کنیم که حتی ازحوز ه فعالیت خود نیز بی اطلاعند و از وقایع مرتبط با دامنه کاری شان بی خبرند .

 هادی ابراهیمی برخلاف همتایان قبلی خود درمعاونت سیاسی – امنیتی استانداری مازندران ، که عمده وقت شان به مسائل سیاسی معطوف می شد ، پرداختن به امور غیر سیاسی اما مهم و حیاتی در زندگی مردم استان را مورد توجه قرار داده است؛اموری که نقصان و ضعف های آن به آرامش روانی و جسمی مردم خدشه وارده کرده و آنها را نسبت به نظام مدیریتی کشور بدبین می سازد .

هوشمندی ابراهیمی در رصد مسائل اجتماعی و رفاهی عمومی ، بیانگر شناختی است که وی از حوزه معاونت سیاسی – امنیتی دارد .

بسیاری ازجنبه های مختلف زندگی اقشار مختلف مردم ، با حوزه فعالیت های آشکار و پنهان معاونت سیاسی – امنیتی مرتبط است و تحلیل کارشناسانه و نظارت پیگیرانه را طلب می کند .

 امیدواریم این رویکرد هادی ابراهیمی تداوم یافته و از سوی سایر مدیران هم فارغ از یک اقدام تشریفاتی ، مورد توجه جدی قرار گیرد . 

ايميل نويسنده: (abbas_mahdavi2009@yahoo.com)


  • دوشنبه 26 مهر 1389-0:0

    این خبر از سوی آقای دکتر ناصحی مسئول بهداری استان اعلام شد که مازندرانیان رتبه اول مبتلایان به سرطان جهاز گوارشی در کشورند . نان در دو وعده غذای اصلی آن هم به مقدار زیاد و به توسط اکثریت مردم مصرف می شود . منطقی است که در قدم اول ارتباط نان با نوع سرطانی که گفته شد بایستی مطالعه شود . اگر بدانیم که انبار آرد و سیلوی گندم و کارخانه های آرد ، مهم ترین نقش را در کیفیت نان بازی می کنند اغراق نخواهد بود . بنا براین از خودمان می پرسیم برای این قسمت از کار معاون محترم استاندار چه تلاشی داشته اند ؟ رطوبت و گرمای فوقالعاده در مازندران بویژه در تابستان کار نگهداری از آرد و گندم را از هر جای دیگری در کشور مشکل تر می کند . نکته این جا است که در سال های گذشته و تا آن جا که ما به خاطر داریم هیچ سیلو و هیج کارخانه آرد و هیچ انبار آرد در منطقه مورد انتقاد قرار نگرفته و گویی همه چیز درست و درست بوده است و فقط نانوایی ها و بقالان تقصیر کار شناخته می شوند . این جا است که قضیه کمی سوال بر انگیز می شود . آیا دولتی بودن و دولتی اداره شدن آرد و گندم باعث پوشیده ماندن اخبار بد در این زمینه نیست ؟ از معاون محترم استاندار تقاضا می شود گزارشی در این زمینه را به اطلاع مردم برسانند .

    • يکشنبه 25 مهر 1389-0:0

      اي كاش اقاي معاون در كابينه احمدي نژاد جاي مي گرفت تا مازندران وزير شايسته اي داشته باشد.ابراهيمي مي تواند كردان ديگري باشد.

      • يکشنبه 25 مهر 1389-0:0

        فقط عباس مهدوی و بابک شمس نیستند که از هادی ابراهیمی خوب می نویسند و تعریف تمجید می کنند.
        الان خیلی از اهالی رسانه معتقدند که با حمایت ابراهیمی نقش رسانه ها و قلم به دستان این رسانه ها پر رنگ تر شده است.

        • جمعه 23 مهر 1389-0:0

          خوب نون قرض ديني /

          • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 22 مهر 1389-0:0

            با سلام

            بعد از مدتهای مدید ، مدیری پیدا شد که دغدغه های مردم براش مهم است

            شاید به خاطر تسلط او بر امور باشد

            شاید به خاطر جوانی و پویایی اش باشد

            شاید به خاطر پشت گرمش باشد

            شاید هم به خاطر برنامه های بلند بعدی اش باشد

            و شاید به خاطر ....

            اما آنچه برای مردم مهم است و قابل احترام

            توجه مسئولان بلند پایه به مشکلات روزمره انهاست

            که خوشبختانه این مسئول فرصت پیگیری آنها را پیدا کرده است که جای تشکر دارد

            آقای ابراهیمی دست مریزاد

            خسته نباشید

            و به امید آنکه در این مسیر پاینده بمانید

            • پنجشنبه 22 مهر 1389-0:0

              من نمیدانم چرا این عباس مهدوی و بابک شمس ناتری اینهمه در مطالبشان از هادی ابراهیمی تعریف و تمجید می کنند!!!!

              • پنجشنبه 22 مهر 1389-0:0

                این حرکت نشان از مردمی بودن آقای معاون می دهد.مسئول باید به میان آحاد جامعه برود و بعد تصمیم گیری کند نه در اتاق ودر جلسات خودشان.

                • پنجشنبه 22 مهر 1389-0:0

                  اقاي مهدوي چقدر از ابراهيمي حمايت مي كني.اون وظيفه اش را انجام داده.


                  ©2013 APG.ir