تعداد بازدید: 2051

توصیه به دیگران 2

جمعه 3 دی 1389-23:35

یوسف نژاد:مردم صرفه جويي کنند

نماينده مردم ساري در مجلس گفت: اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها مهم تر از خود اين قانون است-افزایش قیمت بايد در مدت پنج سال صورت گیرد.


 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اجرای درست قانون هدفمندی یارانه ها را مهم تر از اصل اين قانون دانست.

 علی اصغر یوسف نژاد به مازندنومه گفت: آنچه که در قانون در رابطه با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها آمده به این گونه است که افزایش قیمت در مدت پنج سال صورت گیرد و درآمدهایی که دولت از این مقدار دارد 20 هزا میلیارد تومان در طول یک سال خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجراي قانون هدف مندي بايد به گونه ای باشد که کمترین خسارت به مردم و بخش های مختلف کشاورزی ، تولیدی و صنعتی و همچنین به خانوارهای کم درآمد وارد شود.

به گزارش مازندنومه،عضو کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: نحوه باز توزیع درآمدهای ناشی از افزایش قیمت ها باید به گونه ای باشد که هزینه های اضافه شده خانوار و بخش های مختلف را بتواند جبران کند.

 وی خاطرنشان کرد: چنانچه اختلافی هم بین یارانه واریزی دولت به حساب های خانوار و همچنین افزایش هزینه های خانوار وجود داشته باشد مردم باید با صرفه جویی و مصرف بهینه جبران کنند.

یوسف نژاد افزود:اکنون در وضعیتی هستیم که باید با همکاری مجلس و دولت و دستگاه های اجرایی به گونه ای عمل کنیم که آثار ناشی از افزایش قیمت ها بر زندگی مردم کمتر شود.

 وی اظهار داشت : اگر اشکال و ایرادی در حین اجرای کار وجود دارد باید با پشتیبانی مجلس و دولت برطرف شود .


  • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 5 دی 1389-0:0

    جناب آقای یوسف نژاد ، مردم باید با صرفه جویی و مصرف بهینه جبران کنند !!!! این باید از کجا نازل شده بر گرده مردمی که برای مخارج یومیه هم مشکل دارند ؟! شما انگار کن در یک خانواده پنج نفره به ازای هر نفر چهل هزار تومان هم واریز کردین به حساب مردم ، بعد برای همان خانواده یک قبض برق مثلا صد و بیست هزار تومانی صادر می کنند ، احساس نمی کنید دولت ظاهرا با یک دست پول را در جیب مردم می گذارد و با دست دیگر بر می دارد ؟!شما فکر کن در آمد دولت از این راه در طول یک سال به بیست هزار میلیارد تومان هم رسید ، از این مبلغ چه چیزی قرار است عاید مردم شود؟! لطفا نگوئید که دولت این پول را جهت رفاه حال مردم به کارهای عام المنفعه می رساند ، بعد از کسب نتیجه قرار است چه کنید برای مردم؟! مالیاتشان کم می شود یا نرخ نان را کاهش می دهید ؟! شاید هم نرخ شاخص های انرژی را چند ماهی قرار است ارزانتر کنید؟ لطفا یک نگاه دقیقتری به دور و بر خودتان که نه ، به دور و بر زندگی مردم کنید بعد آیه باید نازل کنید .

    • يکشنبه 5 دی 1389-0:0

      یا انده مردم ره منت نکنین یا سم دکنین منبع اوی دله همره بکشین.(هی گنه که شمه راه بوردن ونفس بکشین وبخردنو چیزای دیگه درمی سوبسیددمی)

      • شنبه 4 دی 1389-0:0

        از این طرف می گویید صرفه جویی کنید/از آن طرف می گویید کشور ما روی گنج خوابیده و ثروت فراوانی دارد.اگر ثروتمندیم چرا نتوانیم در رفاه زندگی کنیم؟!

        • پچکه کله!پاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 4 دی 1389-0:0

          ته کله دور برار جان که ونه دله خش خیالی مشته....راس گنی که منتظر معجزه (سفر استانی ) بی؟ مگه وره نشتوسی که فردوسی یا نیما یا غلورضا کبیری گنه که: اور و ماه و افتاب و فلک درکار هسنه که اما وشنا بوئیم و وشون وره کباب بخرن؟ هه؟ سر من نشتوسی ؟
          پس ته کله بی خدی گت هسه.....

          • شنبه 4 دی 1389-0:0

            انده مردم مردم نکنین .شما بورین شه تفریح وکباب خوری دنبال. شما (نماینده ها)تا ...ول نکندنی .هیچ چیزی برای مردم در سفر استانی نداشتنی

            • خواننده سایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
              شنبه 4 دی 1389-0:0

              از مازندنومه که طي گزارش ها و خبرهایی پیگیر مسایل هدفمندی در استان است تشکر می کنم و می خواهم آن روی ناگفته هدف مندی که گران شدن بی دلیل برخی اجناس هست را هم بازتاب دهند.

              • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
                شنبه 4 دی 1389-0:0

                جناب موکل ساروی چه ربطی به شما دارد که افراد با چه کسانی عکس می گیرند؟ واقعا فکر کردید موکل هستید؟ همین آقای خاتمی 8 شال رییس جمهور بوده برادر من

                • شنبه 4 دی 1389-0:0

                  آقا خیلی چیزها همین چند روز گران شده،ما 40 تومان یارانه رو خرج سوخت کنیم اما وسایل و اقلام دیگر چي؟خوب است نماینده ها ی محترم تمهیداتی بیندیشند

                  • موکل سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    شنبه 4 دی 1389-0:0

                    برادر یوسف نژاد وقتی از این... دولتی که اسمش را هدیه دولت گذاشتند خمس قرار است بگیرند ....و چهار هزار تومن هم برای نان میدهید....چه میماند که صرفه جوئی اسمش باشد؟؟؟ تو هم برو پشت میکرفون از تغیر وزیر امور خارجه حرف بزن که موضوع روز است...و یا عکس جدیدی چاپ کن با حاشیه امضادار حضرت خاتمی برای دوره بعدی....ما از همه شما ناامید شدیم شما چرا ولمان نمیکنین؟؟؟؟؟///


                    ©2013 APG.ir