تعداد بازدید: 2264

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 5 دی 1389-22:19

من از عالم و آدم گله دارم!

در تازه ترين جلسه شوراي شهر ساري بيان شد:از همه گله دارم و برای شکایت به نزد استاندار مازندران خواهم رفت-نمایندگان ساری در سفر رئیس جمهوری به مازندران هیچ کاری برای مرکز استان انجام ندادند-اگر حرف هایی که می زنم نادرست است بر دهان من بزنيد-در جریان هدف مندي يارانه ها فقط به راننده های تاکسی و اتوبوس زوم کرده ایم-درآمد و خرج راننده ها با هم همخوانی ندارد.


مازندنومه:غروب يک شنبه،پنجم دي ماه،سیصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر ساری در غياب چند تن از اعضا و نيز شهردار مرکز استان برگزار شد.بخش هايي از اظهار نظر سه عضو شورا در زير آمده است.

*بهروش: معاون عمرانی استاندار به حقوق حقه مردم ساری اجحاف می کند

 سید علی بهروش-عضو شوراي شهر ساري-با بيان اين که معاون عمراني استاندار مازندران به حقوق حقه مردم ساري اجحاف مي کند،اظهار داشت: دل مدیر غیر بومی برای مرکز استان نمی سوزد.

وی افزود: از همه گله دارم و برای شکایت به نزد استاندار مازندران خواهم رفت.

 بهروش با اشاره به اینکه میزان سهم ساری از اعتبار سفر سوم هیئت دولت به مازندران باید مشخص شود تصریح کرد: این مساله شورا است و من دیگر پیرامون این موضوع صحبت نمی کنم.

وی با ابراز گله مندی از نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان ساری در سفر رئیس جمهوری به مازندران هیچ کاری برای مرکز استان انجام ندادند.

بهروش با بیان اینکه شاید دوستان ما به خاطر منافع خود حرف نمی زنند،خاطرنشان کرد: اگر حرف هایی که می زنم نادرست است بر دهان من بزنند.

 وی گفت: مطالبات ما از فروشگاه رفاه ، اعتبار کارخانه کمپوست و 50 درصد از هزینه پروژه کمربندی مطالباتی است که هاشمی-معاون استاندار-مانع دست یابی آن ها شده است.

این عضو شورای شهر ساری در پایان افزود: طبق مصوبه شورا نرخ کرایه تاکسی های درون شهری افزایش نمی یابد.

*باقري:فقط به راننده ها زوم کرده ايم

دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه همه بر راننده های اتوبوس و تاکسی توجه ویژه دارند،گفت: واقعا تاثیر آزادسازی یارانه ها فقط بر روی نرخ کرایه تاکسی بوده و آيا سایر اقلام را با قیمت قبل از اجرای قانون هدفمندی خریداری می کنیم؟

جمال باقری با بیان اینکه قطعا آزادسازی قیمت حامل های انرژی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر بازار تاثیر دارد تصریح کرد: این قانون در بلند مدت به نفع کشور بوده و مردم نیز الگوی آموزش را فرا می گیرند.

 وی اظهار داشت : اما در این جریان فقط به راننده های تاکسی و اتوبوس زوم کرده ایم چون در این حوزه اهرم فشار داریم و این ظلم به این قشر است و موضوع باید به صورت موشکافانه مورد توجه قرار گیرد.

 باقری یادآور شد: آیا واقعا در بسیاری از حوزه ها کنترل واقعی وجود دارد؟ وي از مسئولان سازمان بازرگانی خواست به عنوان شهروند به اين سوال او پاسخ دهند.

*رمضان پور:مردم نه حرف زدند و نه اعتراض کردند

نادعلی رمضانپور در این جلسه با اشاره به اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها اظهار داشت : ظاهرا مردم و مسئولان پذیرای جراحی اقتصادی شدند.

 این عضو شورا با بیان اینکه مردم همه جانبه از این قانون حمایت کردند،گفت: مردم نه حرف زدند و نه اعتراض کردند و تشخیص دادند که قانون هدفمندی یارانه ها باید اجرایی شود.

 وی با بیان اینکه در روزهای نخست اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها ، برخی راننده های اتوبوس به صورت خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کرده بودند،تصریح کرد:با همکاری مدیرعامل اتوبوسرانی با خاطیان برخورد شد.

 رمضانپور با اشاره به اینکه اتوبوس ها روزانه 16 هزار تومان به طور متوسط هزینه سوخت پرداخت می کنند یادآور شد: درآمد روزانه آنها هم بین 20 تا 25 هزار تومان است و درآمد و خرج با هم همخوانی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی یارانه ها یک ضرورت بود که باید اجرا می شد.


  • يك ايرانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 8 دی 1389-0:0

    بيچاره مردم !!!

    • خواننده سارويپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 7 دی 1389-0:0

      چرا اعضای شورای شهر ساری هی حرف می زنند وعمل نمی کنند؟حالا پیش استاندار رفتن که این همه سر وصدا و تبلیغات ندارد،خب بروند.شورای شهر ساری از یک نظر که جلسات را با حضور خبرنگارها برگزار می کند بهتر از سایر شوراهاست اما به نظرم اعضا زیادی شعار می دهند ویادشان می رود که به حرف های شان عمل کنند.

      • دوشنبه 6 دی 1389-0:0

        مردمم همدیگر کلاه ره بیرن و هدی جیب ره بزنن

        • دوشنبه 6 دی 1389-0:0

          ... مردم چه بکنند؟...!


          ©2013 APG.ir