تعداد بازدید: 3152

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 24 بهمن 1389-15:59

زماني براي تجليل

احمدي نژاد رويش جوانه جديد بر پيكر درخت تنومند انقلاب اسلامي است-سالن اجتماعات مملو از جمعيت بود و حتي عده اي در حاشيه سالن ايستاده بودند-گفته شده براي برگزاري اين مراسم موانعي از سوي برخي ايجاد شده بود.(گزارش+حاشيه هاي مراسم تجليل از عبدالوحيدفياضي)


مازندنومه:چند روز پيش در مراسمي از خدمات عبدالوحيدفياضي-مديرکل سابق آموزش وپرورش مازندران-تجليل شد.گزارش زير را مريم صفريان- سردبير نشريه سوردار-از اين مراسم تهيه کرده و براي پخش در مازندنومه ارسال کرده است.

-------------------------

 در مراسمي كه با حضور فرهنگيان،دانشگاهيان، روحانيت و اقشار مختلف مردم در نور برگزار شد، از خدمات حدود چهار ساله عبدالوحيد فياضي قدرداني شد.

در اين همايش نمايندگان فرهنگيان،خدمت اين مدير را كم نظير دانسته و آن را دوره طلايي آموزش و پرورش استان دانسته اند.

اين همايش كه به طور خود جوش و مردمي برگزار شد با استقبال پرشور فرهنگيان مواجه شد.

 عبدالوحيد فياضي در اين همايش عنوان كرد: رفتار درست براي كاركرد افراد در جمهوري اسلامي،ميزان انطباق رفتارها و برنامه ها با اسلام است.

مشاور عالي وزير آموزش و پرورش در ادامه افزود:ريزش ها و رويش هاي انقلاب اسلامي نيز با توجه به ميزان نزديكي يا دوري رفتارها با اسلام سنجيده مي شود.

فياضي با اشاره به فرايند انقلاب اسلامي اظهار داشت:گروهي با امام بودند اما به خاطر برداشت خاص از اسلام و حكومت اسلامي در همان ابتداي انقلاب از مسير وفاداري به امام باز ماندند و از امام جدا شدند که اين دسته از ريزش هاي اول انقلاب اسلامي هستند.

وي افزود:گروهي حتي تا حيات امام هم در مسير انقلاب بودند ليكن پس از رحلت امام ساز ديگري را نواختند و از پذيرش ولايت در معنا سرباز زدند که اين دو گروه تحت تاثير شخصيت كاريزماتيك امام قرار گرفته اند نه تحت تاثير تفكر امام.

 مشاور عالي وزير آموزش و پرورش دسته سوم از ريزش هاي انقلاب را مشمول كساني دانست كه پس از جريان فتنه 88 همچنان براي اينكه از ناف قدرت جدا نشوند از تابعيت ولايت فقيه سرباز زده و راه سكوت يا ستيز را در پيش گرفته اند.

وي با بيان اين که اينان كساني بودندكه از رانت قدرت براي حيات سياسي خود بهره گرفته بودند،ادامه داد:گروه سوم در برابر رويش هاي جديد انقلاب صف آرايي كردند.

مديرکل سابق آموزش وپرورش مازندران احمدي نژاد را رويش جوانه جديد بر پيكردرخت تنومند انقلاب اسلامي دانست و افزود:خواص از رويكرد عدالت محورانه احمدي نژاد به ستوه آمده و در نهايت راه شان را از ولايتمداران جدا كرده اند.

وي با قدرداني از حضور گسترده مردم به ويژه معلمان در اين همايش موفقيت هاي آموزش و پرورش مازندران را مرهون تلاش و مجاهدت معلمان عزيز دانست و افزود: اقدامات مردم در كنار دولت براي توسعه آموزش و پرورش قابل تحسين است.

 وي همچنين با ابراز گلايه از كار شكني هاي برخي افراد از خدمات وزير آموزش وپرورش- دكتر حاجي بابايي- قدرداني كرد و ازهمه معلمان خواست تا در تحقق آرمان تحول بنيادين به وزارت آموزش و پرورش كمك كنند.

وي همچنين با تاكيد بر حمايت از سياست هاي دولت در امتداد حمايت مقام معظم رهبري از دولت اظهار داشت:مدير كل جديد آموزش وپرورش فردي متدين و كاردان و شايسته است كه همه بايد او را براي اجراي هدف هاي آموزش و پرورش حمايت كنيم.

*حاشيه ها

* استقبال مردم وفرهنگيان به حدي بوده است كه سالن اجتماعات مملو از جمعيت بود و حتي عده اي در حاشيه سالن ايستاده بودند.در راه روهاي بيرون نيز مردم اجتماع كرده بودند.

* بسياري از افراد امكان حضور پيدا نكرده و بر اثر ازدحام جمعيت برگشتند .

*حضور خانواده هاي شهدا ؛ فرزندان شهدا؛ جانبازان ؛ هنرمندان ؛ روحانيت ؛ خيران و پيشكسوتان تعليم وتربيت ؛ دانشجويان و ورزشكاران چشمگير بوده است.

* تشويق هاي ممتد حاضران به گونه اي بود كه جمعيت بارها از جاي خود براي سخنراني و تشويق فياضي برخاستند.

*بخش پاياني مراسم كه با حضور حضرت آيه ا... سجادي و جمعي از پيشكسوتان و مدير عامل كانون بازنشستگان فرهنگي استان و عضو شوراي اسلامي شهر برگزار شد اهدا جوايز و دسته هاي گل و لوح هاي قدرداني به مدير كل سابق آموزش و پرورش مازندران بود.

* بعد از اهداي جوايز فياضي با قرار گرفتن مجدد در جايگاه اعلام كرد:همه هداياي معنوي و لوح هاي قدراداني را مي پذيرم و همه هداياي مادي و سكه ها را به دانش آموزان بي بضاعت شهرستان نور هديه مي كنم.اين اقدام شوري ديگر در مراسم ايجاد كرد.

* گفته شده براي برگزاري اين مراسم موانعي از سوي برخي ايجاد شده بود ليكن استقبال پرشور مردم آن را تحت الشعاع قرار دهد. 


  • حمید ناجیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

    آقا سلام
    آقا اگر بناست از کسی که مدیر در استان بوده تشکر و قدر دانی شود چرا در شهر زادگاهش این واقعه رخ داده ایشان مدیر استانی بود نه شهری، باید در همان استان تودیع و مورد قدردانی واقع میشد اینکه در شهر خودش شد نشانگر همایش انتخاباتی آنهم پیش از وقت مقرر است.

    • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

      اقاي رضا از ساري پيشنهاد ميكنم فيلمه معارفه فياضي رو ببين كه باچه شكوهي انجام شد وقايم مقام وزير چگونه به تمجيد از فياضي سخن گفت واو را به عنوان چهره ملي انتخاب كردوهمچنين 4پست كليدي نيز به ايشان پيشنهاد كرد

      • عادل از نورپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 27 بهمن 1389-0:0

        سلام. خدا میدونه از فیاضی هیچ سودی به من نرسیده. ولی از تموم جریانات ازمون استخدامی با خبرم.هیچ حقی باطل نشده. دستور از وزیر بود و در تمام کشور بوده نه در مازندران.ارزوی موفقیت برای فیاضی

        • رضا از ساری پاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 27 بهمن 1389-0:0

          آقای حسنی!! ببخشید که دوستا ن به ما اطلاع بد دادند !!!همان وزیر محترم به خاطر ... اصرار داشتند که ایشان عوض شوند اگه ما اشتباه میکنیم خدا ایشان را نصف ببخشید حفظ کنند.

          • سه شنبه 26 بهمن 1389-0:0

            نام مستعار n a بداند كه ازمون استخدامي يك برنامه كلي بود كه به دستور وزير در سراسر كشور به امتحان گذاشته شد وهيچ گونه ارتباطي به عملكرد فياضي ندارد.لطفا بي اطلاع ازاوضاع نظر نده.فياضي ابروي مازندرانه0

            • رضا از ساری پاسخ به این دیدگاه 0 0
              دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

              خانم نصیریان ، ما هم دوست داریم از مدیران شایسته این نظام حمایت و تجلیل بعمل آید . ولی خواهشمندم اینقدر تملق نکنید آقای فیاضی حق جوانان بی ادعایی را گرفته که مطمئن باشید ..به خدا قسم اثرات آن استخدامی که بیعدالتی محض را در پرونده ایشان ثبت کرد همچنان خانواده هایی را درگیر کرده . من حاضرم در همان رسانه شما با آقای فیاضی رودرو در این مورد مباحثه کنم و بدون واهمه نام افرادی را بیاورم که در خط ایشان بودن قول قبولی را قبل از اعتراضات به من داده بودن

              • سالار از نورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                سلام بر شیفته ی خدمت نه تشنه قدرت. فیاضی جان منتظر انتخاباتیم تا از جان برایت مایه بگذاریم. به امید موفقیت در زندگی.

                • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                  اينكه از مديري بعد از بركناري تجليل مي شود برنامه تجليل نبود بلكه ميتينگ انتخلبلاباتي بود كه اسم خوبي را روي آن گذاشتند

                  • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                    ما آماده ایم که آقای فیاضی وارد کارزار انتخاباتی شود تا از او حمایت کنیم.و ثابت کنیم که نمایندگی در شهرما موروثی نیست.

                    • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                      خوشحالم که بالاخره از یک مدیر در زمانی که پست ندارد جلیل شد.همیشه در بود یکی مراسم می گیرند و حالا در نبود یکی.از زحمات ایشان قدردانی میکینم

                      • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                        خانم سردبیر! اگه من هم جای شما بودم چنین تعریف و تمجید می کردم!چون بالاخره جناب مدیر کل سابق حسابی از خودش مایه گذاشته و بعضی ها رو به نون و نوایی رسونده!مثلا یکی از ... که هنوز ... هم شبهه وجود داره تو بهترین مدرسه ساری مشغول کرده! این کجای عدالت و منشور اخلاقیه!

                        • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                          خانم محترمه ي سوردار!خودگوئي وخودخندي عجب فردهنرمندي!!...نمي دانم از كدام خدمات تجليل شد؟ازاتفاقات ناخوشايندآزمون كه دستهابرآسمان ونفرينها همچنان پابرجا است!!از... شيوع يافته دردوران مديريت ايشان كه به اعتبار فرهنگيان در جامعه خدشه غيرقابل جبراني واردشد؟ازجاري شدن سيل اعتبارات آموزش وپرورش به منطقه نورتاشايد براي ايشان مشروعيت آورد!ازايجادجو...و..تاصداي كسي درنيايد؟از... كه يك مديركل درمديركل بود؟و........ازاينها تجليل شد؟!؟!عجبابايديك فرهنگ لغت جديد درباب تكريم از مديران نوشت تامفاهيم بازتعريف شوند؟!!!!!!!!!!!

                          • دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                            ... كجاي اسلام نوشته شده فوق ديپلم خياطي معلم ابتدايي بشه و ليسانس آموزش ابتدايي كه تجربه داره و در ازمون قبول شد از قافله جا بمونه ؟ كجا گفته ليسانس شيلات بشه مشاور دبيرستان و ليسانس روانشناسي كنار زده بشه؟ كجا گفته طرف بدون صلاحيت علمي در آزمون قبول نشه و بعد قبولش كنند؟ بناي كار شما بر ... بوده . انشاالله به زودي پرده ها كنار رفته.... مدارك همچنان محفوظ و در فرصت استثنايي رو خواهد شد انشاالله. اسرار ازل را نه تو دانی و نه من/ وین حل معما نه تو دانی و نه من /هست از پس پرده گفتگوی من و تو/ چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من

                            • حداد از نورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              دوشنبه 25 بهمن 1389-0:0

                              واقعا ما نوري ها به چنين مديري افتخار مي كنيم .اما حيف كه قدرش را نمي دانيم.اميدوارم كه مديريت موفق ايشان را به عنوان نماينده مجلس نيز شاهد باشيم .


                              ©2013 APG.ir