تعداد بازدید: 3065

توصیه به دیگران 3

شنبه 30 بهمن 1389-16:5

... این آخرین هشدار است

جمعي از نمازگزاران شهر بابل تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر محسن نریمان- نماینده اصلاح طلب مجلس- برگزار کردند-سران فتنه کافر و مستحق لعنت و ارتداد هستند.


بنا بر خبر رسيده از ستاد نمازجمعه بابل به مازندنومه،تعدادي از نمازگزاران بابلي پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی اعتراض آمیزی را همراه با شعار هايی علیه موسوي،کروبي و خاتمي برگزار کردند.

بر اساس اين گزارش،جمعی از نمازگزاران  ضمن حرکت به سوی دفتر محسن نریمان، تجمع اعتراض آمیزی را در مقابل دفتر وی برگزار کردند.

تجمع کنندگان عليه مواضع اصلاح طلبانه نماينده شهرشان شعار هايي چون "نریمان، نریمان این آخرین هشدار است"، "بابل دار المومنین، جای منافقین نیست"، " نریمان حیا کن شهر ما را رها کن"،و" نریمان نریمان ننگ به نیرنگ تو" سر دادند.

معترضان مي پرسيدند چرا در اعتراض اخیر نمایندگان به سران فتنه،نريمان بر روی صندلی خود نشسته بود و با نمایندگان معترض همراهی نکرد و اخیرا به ديدار خاتمی و موسوی رفت؟

مردم نمازگزار شهر بابل در پایان نیز با قرائت قطعنامه ای بیان داشتند که اگر با این نماینده برخورد نشود از طریق قوه قضاییه پی گیر خواهند شد و به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

*آيت الله توکل:سران فتنه کافرند و حکم کافر در مورد آنها جاری است

به گزارش رسيده از ستاد نماز جمعه بابل به مازندنومه، آیت ا... سید رحیم توکل- استاد برجسته حوزه علمیه قم- در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان بابل با طرح اين پرسش که اگر فردی را دیدیم که قبلا دارای سابقه گرانقدری بود و خدماتی را انجام داد اما بعدها دچار انحراف شد چگونه باید در مورد او قضاوت کرد؟ تصريح کرد: اگر می خواهیم رفتاری را ببینیم که صحیح است و یا نادرست باید به خداوند متعال رجوع کرد که خداوند متعال کدام رفتار را می پسندد و ان را درست می داند.

وي افزود:شیطان هزاران سال در درگاه خداوند عابد درگاه الهی بود و خدمات او زبانزد بود اما به یک باره با گناهی همه آن خدمات را از بین برد و خداوند همه آن خدمات را نادیده گرفت و او را از درگاه خود راند.

توکل با بسط این موضوع به آسیب های انقلاب و رفتار برخی افراد که دچار ریزش شدند اشاره کرد و گفت:  شیطان مستکبر شد و این سنت خداوند است که هر که را مستکبر شد به خواری  خفت می کشاند.

وی ادامه داد :به واسطه سنت الهی آنهایی که قبلا خدماتی را انجام دادند و بعدها دچار استکبار شدند و در مقابل حق ایستادند تمام خدمات انها باطل می شود.

آیت ا... توکل با این استدلال قرانی، سران فتنه را کافر دانست و گفت: سران فتنه کافر و مستحق لعنت و ارتداد هستند زیرا ابتدا نافرمانی از اصول و اعتقادات از خود نشان دادند و زمانی که به انها مهلت داده شد نه تنها توبه نکرده و تسلیم نشدند بلکه با کبر در مقابل حق و احکام شرعی ایستادند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بنده اگر کاری انجام دهم در برابر آن کار مسئولیت دارم و مسئولیت آن را باید بپذیرم اما سران فتنه چه؟ آن هادر مقابل این انقلاب و حق ایستادند و همان راهی را رفتند که شیطان انجام داد و تمام خدمات خود در گذشته را محو کردند.


  • دوشنبه 9 اسفند 1389-0:0

    نریمان مرد کارهای بزرگ نیست او فقط برای رای جمع کردن کارهای کوچک نظیر تاکسی گرفتن ویا موبایل گرفتن انجام میدهد

    • جمعه 6 اسفند 1389-0:0

      ماهم آرزو می کنیم نریمان نماینده مردم ساری شود اولا بابلی ها راخت می شوندوشهرشان توسعه پیداخواهدکرد وثانیا رشد وپیشرفت ساری مثل بابل متوقف خواهدشد

      • چهارشنبه 4 اسفند 1389-0:0

        آقای نریمان لطفا تشریف بیارید نماینده مردم ساری بشید ما به شما رای می دیم

        • چهارشنبه 4 اسفند 1389-0:0

          عاقل آن است که اندیشه کند پایان را ... .

          • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

            آقای نریمان دیگه حنات پیش مردم رنگی نداره! دیگه دست تو رو شده برام ! قصه ها تو بلد شدم!

            • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

              با حركات اين افراطيون نه تنها از محبت آقاي نريمان كاسته نخواهد شد بلكه روز به روز بر محبت ايشان در دل مومنين طرفدار انقلاب افزوده خواهد شد. ايشان نه تنها افتخار شهر بابل بلكه افتخار استان هستند مازندران به فرزندان دلير خود كه بدون ترس از افراطيون به راه خود ادامه مي دهد افتخار مي كند. ضمنا صدور حكم ارتداد السبقون السابقون اولئك المقروبن از سوي يك استاد اخلاق مايه تاسف است

              • دوستادر همه بابلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                دوستان عزیز همشهریهای محترم بر اعصاب و احساس تان مسلط باشید، جناب آقایان نریمان و کریمی توسط مردم و با آرای بالا انتخاب شدند، قانون وظایف آنها را مشخص کرده است بیائیم توسط این دو نماینده مشکلات شهر مان را حل کنیم ، یک روز به نریمان می تازیم یک روز به کریمی ، یادتان باشد آنها هم مثل من و شما احساس و آستانه تحملی دارند که حداقل اگر حوصله شان سر برود ضرری است که من و تو در بخش عمران نصیب ما خواهد شد. احترام شان بر ما واجب و توهین و فحش و افترا شایسته مردمان متمدن نیست، حال هرچه دل تنگ ات ....................

                • دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                  آقاي توكل!!واقعامتاسفم!...زيرمنبرتان !!... راتكميل كنيم !!!؟مردحسابي!!... براي حضرتعالي وامثالهم سندنزده!! اين مشي شما هم اصلا به خداوپيامبرارتباط نداره!!اگه مسلماني تان اينه!؟واي برحال وروزما!!!من اگه بجايت بودم ...!!ياديك آيت الله بخيركه رفته بودتومشهدنماز بخواندوقتي ديدپشت سرش جماعت زيادي صف كشيدندنمازرارهاكردورفت بعدهاازايشان سوال شدرازاين كارچه بود؟گفت يك آن شيطان راپيش چشمم ديدم ويك آن ازخداغافل شدم ومردم را ديدم!! حضرت آيت االه!! برويه خورده حساب وكتاب كن اين كارها به شما نمي آيد...

                  • دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                    خدائیش نریمان این چهاردوره برای بابل چه کاراساسی انجام داد عضو کمیسیون عمران مجلس هنوز نتوانسته یک کمربندی این شهررا تمام کند 16 سال است نماینده است مگر ساختن کمربندی چندسال باید طول بکشد قبل از انقلاب نوشهروچالوس کمربندی نداشتند الان سال هاست که بهترین کمربندی را دارند
                    در مورد عملکرد آقای نریمان سخن زیاداست زمانی که ایشان قدرت داشتند تمام مسئولین را از وابستگان دفتر خودش می گذاشت والان ننه غریب بازی در می آورد

                    • بارفروشیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                      صرفنظر از اینکه اقای نریمان در خط هست یا خارج از خط - و بماند که هنوز برای هیچ خطی تعریف درست ارائه نشد تا ادم خودش بفهمد که در کجای خط قرار دارد - بگذاریم دستگاه مسئول و ذیربطی عهده دار تمیز و تشخیص سره و ناسره شود . وقتی به من اجازه اعتراض ندهند اما جمع دیگر را دعوت به اعتراض کنند و با تامین امنیتشان و نیز با حمایتشان اصل وحدت را مخدوش کنند چگونه از دم خروس بگذریم و قسم حضرت عباس را باور کنیم؟ اقایان ما در هفته وحدت هستیم و این وحدت فقط بین شیعه و سنی و به بهانه نظرگاه مختلف در ولادت رسول اکرم نیست که ان طناب الهی مد نظر است و چنگ زدن به ان برای یکی شدن شما را بخدا اینهمه بر شیپور چنگ ندمید و اجازه بدهید امر ما جاری به مجاری قانون باشد نه بند به رگ گردن و مشت گره کرده و عبارات سخیف ! ان ایت اله گرامی ایا درس دیگر نداشت که به ما بدهد؟ انقلاب را مخدوش نکنیم تا رهزنی از چنگ ما نربایدش والسلام

                      • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                        درود برنريمان قهرمان..دوستتون داريم ..در قلب ما جاداري اي نماينده شجاع .مردمي ودلسوز

                        • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                          آقای نریمان ، خواهی نشوی همرنگ ، رسوای جماعت شو ، حمایتت می کنیم

                          • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                            نریمان بدان دور بعد رد صلاحیت شده هستی.

                            • بابلی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                              من به عنوان شهروند از عملکرد آقای نریمان راضی هستم.الکی عزل ونصب نکرده و پی مسایل صنعتی وکشاورزی منطقه بوده است.حالا اگر ایشان در مجلس فحش نداده باید با او برخورد شود؟چرا؟این چیزها به نظرم شخصیست.در مجلس همیشه سر مسئله ای بعضیها موافقند بعضیها هم مخالف.اصل مجلس همین است.حالا 200 نفر یک جور حرف زدند-چند نفر هم جور دیگر.باید خفه شوند؟یادمان نرود که نریمان همچنان نماینده مردم است.

                              • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                آقاي نريمان،از این به بعد اگر می خواهی منزل پدرزنت بروي يا براي بچه ات می خواهی بلوز هم بخری باید از بعضیها اجازه بگیری!!آخر برای بعضیها مهم هست که تو از انها اجازه بگیری پیش کی بروی یا نروی و یاچه حرفهایی بزنی یا نزنی؟با آنها هماهنگ باش!!!


                                ©2013 APG.ir