تعداد بازدید: 3633

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 12 اسفند 1389-23:20

قلع و قمع

فرماندار قائم شهر گفت:بر اساس راي کميسيون ماده 100 چند واحد مسکوني در ترک محله قائم شهر تخريب شد-محله پرخطر ترک محله را به محلي آرام،سفيد و امن تبديل مي کنم-زبان از گفتن آنچه که در این محله دیده ام عاجز است-در این منطقه دختربچه 9 ساله معتاد به کراک دیدم که واقعا تاسف آور بود.


 فرماندار جديد قائم شهر از قضا اهل گفت و گو با رسانه هاست و تلفن همراهش را اغلب پاسخ مي دهد.

 زمانی که پیرفلک سرپرست فرمانداری قائم شهر بود،خبرهاي فرمانداري قائم شهر براي رسانه ها ارسال مي شد،اما پس از انتصاب وی به سمت فرمانداری، مدتی است که خبری از روابط عمومي او به دست ما نرسيده است.

علی پیرفلک در گفت و گوی اختصاصي با مازندنومه در این رابطه گفت: مسئول روابط عمومی فرمانداری قائم شهر(محمد علي زاده) کسالت پيدا کرده و از دو هفته قبل تاکنون در بیمارستان بستری است که این مساله تنها علت ارسال نشدن اخبار فرمانداری قائم شهر است.

وی هم چنين گفت:برای بهبودی مسئول روابط عمومی فرمانداری قائم شهر دعا کنید.

اما صبح روز پنج شنبه لودرهاي شهرداري قائم شهر چند باب واحد مسکوني را در يکي از محله هاي غربتي نشين و پرخطر اين شهر تخريب کردند.

 پيرفلک در رابطه با تخریب اين چند واحد منزل مسکوني در ترک محله قائم شهر به مازندنومه گفت: این مساله بر اساس رای کمیسیون ماده 100 به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه بود که با ابلاغ و اخطار ، اهالی منطقه در جریان بودند.

 وی با بیان اینکه مساله به شورای تامین مربوط نبود، افزود: صرفا" دستور قلع و قمع بود که مرحله نخست آن اجرا شد.

 فرماندار قائم شهر با بیان اینکه این منطقه به مکان آرام ، امن و سفید برای زندگی تبدیل می کنم، تصریح کرد: مانند سایر محله های امن که مردم آسایش داشته باشند نه اینکه محلی برای افراد شرور و سوداگران مرگ باشد.

وی با اشاره به اینکه محله مورد نظر ، لانه فساد است، اظهار داشت: هرچه جوانان ما مشکل ناامنی و بدبختی دارند از محلات این چنینی است.

پیرفلک با ذکر این نکته که این منطقه ، محل فروش و استعمال مواد مخدر و فساد اخلاقی است، خاطرنشان کرد: زبان از گفتن آنچه که در این محله دیده ام عاجز است.

 وی در پاسخ به این سوال که چرا نسبت به محله های ناامن و پرخطر زودتر اقدام نشده گفت: جبران تاخیر دیرکرد انجام می شود و آن محله را تبدیل به منطقه ای عاری از کسانی می کنم که دشمنان آدمیزاد هستند.

 پیرفلک با اشاره به اینکه این افراد دشمنان انسان هستند و بویی از انسانیت نبرده اند افزود: در این منطقه دختربچه 9 ساله معتاد به کراک دیدم که واقعا تاسف آور بود.

 وی اظهار داشت: رسانه ها باید با اطلاع رسانی در امن کردن این مناطق که در برخی نقاط استان پراکنده است یاریگر مسئولان باشند.


  • پنجشنبه 23 تير 1390-0:0

    در کشور آمریکا از اهنگرها به عنوان سازندگان عصر صنععت و منقلبین عصر صنعت نام برده میشود و این امر در کشورهایی همچون ایران هم همینطور است ولی.....

    • شنبه 21 اسفند 1389-0:0

      هرآهنگري جوكي نيست.بعضي از آهنگرها جوكي اند.

      • پنجشنبه 19 اسفند 1389-0:0

        در جواب ادمی که اهنگر ها را با جوکی ها جمع بندی میکند باید گفت این موضوع کاملا اشتباه است و اهنگرها شخصیت خاص و با ارزش خود را دارند و با نظام جمهوری اسلامی همانگ و همراه بوده اند ولی جوکی ها خلاف نظام ایران حرکت کرده و به خلاف کشیده شده اند.

        • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

          تاریخچه:ازپیرمردی94ساله شنیدم که:در زمان احمدشاه قاجارشخصی بودبه نام هادی احمدزاده اهل چاله زمین قائمشهر جزء فرقه ی بهایی که اوابتدا دوتن از جوکی ها رابه این مکان فعلی یعنی (جوکی محله)آورد تا برای کشاورزان آهنگری کنند کم کم آن ها زاد و ولدکردندوزمین های اطراف را تصزف کردند و ساکن شدند. اما متآسفانه جوکی ها پیشه ی آهنگری رارهاکردندو به فسادو فحشا وفروش مواد مخدر روی آوردند.

          • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

            فرماندار محترم پاک کردن صورت مسله کافی نیست بلکه باید مشکل را حل کرد یعنی فرهنگ سازی- اموزش- ساخت مجتمع ورزشی- ایجاد اشتغال این کارها عامل اصلی جلوگیری از فقر و فساد و فحشا است این کاری که کردید شاید عواقب بدی برای نقاط دیگر شهر بدنبال داشته باشد .

            • يکشنبه 15 اسفند 1389-0:0

              حالا تکلیف اون بقیه افراد که افراد سالمی بودن و اونجا زندگی میکردن چی میشه.
              اونایی که سند مالکیت ملک دارن رو میخوان چیکار کنن.
              انسانیت را نباید فراموش کرد.
              افراد سالم هم در اون مجموعه بوده که زندگی سالمی داشتن.
              ضمنا به این سوالم که مربوط به اونهایی که سند مالکیت دارن که از دولت و ارگانهای دولتی سند گرفتن چی میشه آیا باید پول ملک فرد را بدن یا خیر.

              • اون یکی بچه محلپاسخ به این دیدگاه 0 0
                شنبه 14 اسفند 1389-0:0

                آقای بچه محل محترم،آخرش چی شد؟ اینا یعنی جوکیهایی که گفتی رو باید چی کار کرد؟ جمع کرد خوبه؟ برن محله های دیگه خوبه؟ پخش و پراکنده کرد خوبه؟ من که سر در نیاوردم. تو چی بچه محل؟
                من میگم حرکت خوب و قانونی بود، اونجا شده لانه فساد و لانه فساد را هم باید تخریب و یا بقول فرماندار قلع و قمع کرد،کاری که تو خاک سفید تهران شد و برای اون منطقه آبادانی به همراه داشت، حالا برای نگهداری و دستگیری سوداگران مرگ قوه قضائیه هم باید همت کنه. هم کارهای بازدارنده و هم آموزشهای فرهنگی. یا علی بچه محل.

                • شنبه 14 اسفند 1389-0:0

                  من هم از آقای پیرفلک تشکر می کنم به خاطر این کار خوب و شجاعانه اش، و همچنین برای آقای علی زاده مسئول محترم فرمانداری قائم شهر نیز آرزوی سلامتی و بهبودی دارم.

                  • جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                    بنده به عنوان یک شهروند قائمشهری ضمن تشکر از این اقدام شجاعانه ی فرماندار ،پیشنهاد دارم که محله ی تخریب شده (جوکی محله) را به پارک شهر یا بوستان تبدیل کنید.

                    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                      از اینکه آقای فرماندار قصد امن کردن مناطق شهری رو داره باید تشکر کرد. ولی کاش از کارشناسان مجرب در این زمینه استفاده میکرد، سری هم به کتابهای جزا و جرم شناسی میزد. کار تخریب و قلع وقمع کردن ابتدایی ترین نوع برخورد است که میتواند باعث خطرات بیشتری شود.

                      • جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                        اینکه فرماندار جوکیها رو جمع کرد خوبه اما الان اینا کجا میرن؟میرن محله ی دیگه ای رو خراب و الوده می کنند .اینا رو باید پراکنده و پخش کرد و یکجا اگر باشند فساد می اورند.

                        • جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                          من هر روز می دیدم که در این محله پرخطر جلوی چشم عابران کراک رد و بدل می کنند.هیچکی هم جلودارشون نبود.همه از جوکی های اینجا می ترسیدند.زنهاشون همه مشکل اخلاقی داشتند و فساد اینجا رو پر کرده بود.من از فرماندار قهرمان قائمشهر که بالاخره دل به دریا زد و جوکیها رو اخراج کرد تشکر می کنم.امیدوارم این حرکت ادامه یابد و بازمانده این افراد بدنام هم منطقه را ترک کنند


                          ©2013 APG.ir