تعداد بازدید: 4101

توصیه به دیگران 25

دوشنبه 5 ارديبهشت 1390-0:14

از همياري تا فرمانداري

شنيده شده به زودي منصور علي زارعي-فرماندار ساري- که نامزد احتمالي نمايندگي مجلس در حوزه انتخابيه ساري است،جاي خود را به علي بابايي کارنامي-فعال کارگري و مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران- خواهد داد.


به گزارش مازندنومه،زارعي که در دوره تمديدي بعد از بازنشستگي خود قرار دارد،پس از نزديک به شش سال،فرمانداري مرکز استان را ترک مي کند تا با خيال راحت تر وارد کارزار انتخابات مجلس آينده شود.

گفته مي شود علي بابايي کارنامي که هم اکنون مديرعامل سازمان همياري شهرداري هاي استان مازندران است،جاي زارعي را خواهد گرفت.

در پرونده بابايي سمت هايي هم چون مشاور امور کارگري استاندار،عضو شورای عالی اشتغال و مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران ديده مي شود.

 پس از انتشار اين خبر در محافل رسانه اي و سياسي استان،ايميلي با امضاي جمعي از دانشجويان واصولگرايان شهر ساري به دست ما رسيد که در آن شديدا" به انتصاب بابايي اعتراض شده و آن را"پيشنهادي ناموزون" از سوي استاندار قلمداد کرده است.

در بخشي از اين ايميل اعتراضي از يکي از نمايندگان ساري انتقاد شده و بابايي را دست پرورده او معرفي کرده اند و گفته شده که اين انتصاب باعث سرخوردگي اصولگرايان و ايثارگران مرکز استان مي شود،چرا که بابايي پيش تر موفق به گرفتن حکم براي شهرستان کوچکي چون محمودآباد هم نشده بود!


  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-0:0

    در زمان فرمانداري زارعي هيچگونه اتفاقي خاصي نيافتاد اگر كاري شده توسط نمايندگان محترم مجلس بوده ولي متاسفانه زارعي توان برخورد درست با ارباب رجوع نداشت حالا اشتهاي مجلس را دارد ؟ اما خيلي دير شده بهتر است به كار اقتصادي داشته باشيد خلاصه 6سال فرمانداري بايد نتيجه اقتصادي آينده را تضمين كند ...بخاطر رابطه خوب با شهردار هر دونفر شما دچار توهم شديد.مجلس جاي آمهاي بزرگ است نه.. .خوش بحال سارويها؟

    • چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390-0:0

      ...در ... هم نیست چه رسد به فرمانداری

      • چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390-0:0

        آقای فرماندار وقت ندارن به امورات برسن و از مدت ها قبل مشغول فعال کردن ستادهای انتخاباتی هستند و در این زمینه به بخشدار ساری هم قول هایی دادن ، همون بهتر که برن و فرصت خدمت رو به فرد دیگه ای بدن

        • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390-0:0

          اقای بابایی گزینه خوبی برای فرمانداری هستند و باید از استاندار خواست نفس تازه ای را به شهر ما بفرستد چون اقای زارعی هر چه توان داشت در این چند سال انجام داد و الان ما نیروی کاری و خدمتگذار میخواهیم.اگر بابایی بیاید حتما شاهد جنب و جوش در شهرمان خواهیم بود.

          • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390-0:0

            با سلام، نماینده ی اون شهر کوچیک اصلا در انتصابات دخالت نمی کنه، چون کسی واسه نظرش تره هم خورد نمی کنه، مگه فرماندار فعلی محمودآباد رو آقای نماینده انتخاب کرد یا تایید کرده؟!
            مشکل آقای کارنامی ، سابقه و توان کم ایشون بوده و وزارت مشور جلوی انتصاب ایشون رو گرفت .
            حالا سوال اینجاست که وقتی وزارت کشور جلوی این انتصاب رو برای این شهرکوچیک گرفت و چطورآقای استاندار و معاونشان دوباره ایشون رو پیشنهاد میدن ، اون هم برای یک کلان شهر، مرکز استان مازندران؟؟!!!

            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 6 ارديبهشت 1390-0:0

              خیلی خوشحال میشم دوستان گاهی سری به غلط انداز بزنند و خزعبلاتی را هم بخوانند.
              http://www.ghalat-andaz.blogfa.com

              • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390-0:0

                موفق شده بود ولی نماینده پرقدرت اون منطقه کوچیک جلوی این کار رو گرفت


                ©2013 APG.ir