تعداد بازدید: 4023

توصیه به دیگران 1

جمعه 30 ارديبهشت 1390-18:0

يوسفيان ملا:يک نماينده داشته باشيم،بهتر است

نماينده مردم آمل گفت:عدالت در بودجه کشور اصلا رعایت نمی شود،چراکه اگر نماینده ای، افراد قدرتمندی در رده کشوري داشته باشد،می تواند بیشترین اعتبارات رابگیرد/اگر اصفهان و شیراز ترقی کردند، افراد قدرتمند در کشور داشتند/تلاش مي کنم بخش هاي جدا شده به آمل برگردد/مفاسد اقتصادی را خود بانک ها باعث می شوند/ داشتن دو نماینده باعث کندی امور شهرستان می شود.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه عدالت در ابعاد اقتصادی نیست،افزود: با توجه به فرمایش هاي مقام معظم رهبری در مورد عدالت متاسفانه تا بحث عدالت می شود تمام سمت و سو می رود به مسائل اقتصادی که اصلا چنین نیست بلکه باید عدالت در تمام زمینه ها باشد.

 به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-عزت الله يوسفيان ملا گفت: عدالت در بودجه کشور اصلا رعایت نمی شود، چراکه اگر نماینده ای، افراد قدرتمندی در رده کشوري داشته باشد می تواند بیشترین اعتبارات رابگیرد،آن هم بدون اين که مسائل و مشکلات دیگر شهرهای کشور در نظر گرفته شود.

عضو کميسيون حقوقي مجلس افزود: اگر اصفهان و شیراز ترقی کردند نباید تصور کنیم که نماینده فعال داشتند، بلکه افراد قدرتمند در کشور داشتند که متاسفانه در توزیع عدالت سیاست وارد شد.

 وی تصريح کرد: اگر در بخش بودجه سیاست نفوذ پیدا نکند عدالت به خوبی در تقسیم اعتبارات اجرا مي شود.

نماينده آمل با اشاره به اینکه بودجه استانی از 20 درصد تجاوز نمی کند،گفت: این بودجه نمی تواند حتي راه روستائی را آسفالت کند و مابقی بودجه برگشت مي خورد.

 وی با اشاره به اين که در گذشته ظلم و بی عدالتی به شهرستان آمل شد،افزود:بدون در نظر کارکارشناسی قسمت هایي از شهرستان آمل به شهرهای همجوار پيوست که هزینه و نگهداری آنها را آمل تامین می کند.

عضو کميسيون حقوقي مجلس با بيان اين نکته که مجزا شدن بايد باعث تحولي شود، افزود: تلاش خواهیم کرد که بخش های جدا شده به شهرستان آمل برگردد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي بابیان اینکه مفاسد اقتصادی را خود بانک ها باعث می شوند،تصريح کرد: متاسفانه بانک های ما به جای اینکه مامنی برای مردم باشند،به محل درآمد تبدیل شده اند.

 وی گفت: بانک های ما اصلا به وظایف خود عمل نمی کنند،چراکه هیئت مدیره آن ها نسبت به این مسائل بی تفاوتند و یا اینکه خود عامل مفاسد اقتصادی هستند.

 يوسفيان ملا افزود: متاسفانه کارشناسان بانک رشوه گرفته و خانه 1 میلیارد تومانی را در کارشناسی 5 میلیارد تومان ارزیابی کردند.

 وی با بیان اینکه در روز 16 هزار چک برگشتی در کشور داریم، گفت: در سابق برای گرفتن دسته چک دو نفر ضامن معتبر می خواستند ولی آلان با 500 هزار تومان صاحب دسته چک می شوید.

نماينده آمل با بيان اين که اگر می بینیم شهرام جزایری به وجود می آیند،خود بانک ها مقصرند،استدلال کرد: بانک ها به جاي اين که خدمتگذار مردم باشند،مفسد اقتصادی پرورش می دهند.

 وی گفت: بانک ها حاضر نیستند که مردم را راهنمائی کنند تا اگر با چک برگشتی مواجه شدند، چه کار کنند!

 يوسفيان در بخش ديگري از اين گفت و گو،با اشاره به اینکه داشتن دو نماینده باعث کندی امور شهرستان می شود، افزود: داشتن یک نماینده به مراتب بهتر است.


  • محمدجعفر از آمل پاسخ به این دیدگاه
    دوشنبه 22 ارديبهشت 1393-14:15

    نمايندگي مردم در مجلس كار گروهي نمي باشد تا برآيندي مناسب از عملكرد آنان باعث ارتقاء همه جوانب شهر و خدمات به مردم گردد. بنظر من آمل هنوز به آن جايگاه نرسيده تا دو نفر نماينده داشته باشد.

    • سه شنبه 16 اسفند 1390-0:0

      ققططططططططططططططط یوسفیان

      • شنبه 6 اسفند 1390-0:0

        سلام به دوستان
        در جواب دوست عزیزمان مازیار مازندرانی بگم برو تو گوگل و یه سرچ با نام عزت الله یوسفیان ملا بزن شاید ببینی چقد این آقا سرو صدا دا شت .
        راستی تو سایتشم میتونی بری
        http://www.yousefian.ir

        • چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

          نظری ندارم

          • يکشنبه 22 خرداد 1390-0:0

            آقا یا خانم بابل، این گفته شما خیلی غیر منطقی البته بنده از آقای نماینده هم دفاع نمی کنم

            • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
              شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

              جناب یوسفیان ملا
              بعد عرض سلام و ارادت ، و ضمن تایید مشکلات ذکر شده توسط شما، خواهش دارم به موارد ذیل توجه فرمایید :

              1- عدالت برای توزیع برابر و یا متوازن برای همه است اگر مازندران نمی تواند بودجه مورد نیازش را جذب کند اشکال کار از کجاست ؟

              - نداشتن مردان قدرت مند و بانفوذ در رده های بالای حکومت
              - نبود نمایندگان دلسوز و متعهد - تشتت ارای نمایندگان و عدم همدلی انها - عدم تعامل و ارتباط سازنده نمایندگان و وزرا
              و......

              نمی دانم اشکال بزرگ در کدام دلیل ذکر شده است اما می دانم که شما می دانید اشکال کار در کجاست .
              خواهشانه تمنا دارم که اگر این سی سال همه ی استان ها رشد مثبت داشته و ما نداشتیم (به قدر و اندازه نیاز و حتی متوسط رشد کشور ) شما راه کار هایی را ارائه فرمایید تا سی سال بعد ، دوبار ه این حرف ها را تکرار نکنیم .

              با ارادت و دوستدار شما .

              • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

                نمردیم بعد از سالها صدایی از آقای یوسفیان در اومد. (من که اصلا نمیدونم برای چی!). این حرفها آدم رو یاد دوره ریاست جمهوری فعلی میندازه. شما میخای موقع انتخابات یقیه کی رو بگیری؟

                • شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

                  حالا ما هم یه چیزی بگیم دیگه....خب وقتی حضرت اقای نماینده با زبون بی زبونی میگن که ادم قوی و گردن کلفت میخواد که بودجه بگیره یعنی خدشون طفلک کاری ازشون برنمیاد...منظورم تو مجلسه لطفا گیر به جای دیگه ندین....در عین حال میخوان قسمتهای جداشده رو به امل برگردونن....برادر ملا یوسف جان بزار وضع به همین شکل باشه که مردم بخشهای جدا شده اقلا سر سفره دیگرون شکمشون سیر بشه....ضمنا با این تعبیر که تو داری برادر بزار یه وکیل رو نداشته باشیم چه رسد به دوتا.......

                  • شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

                    این فرمایش آخر آقای یو سفیان را آملی ها توجه کنند « دو نماینده باعث کندی امور شهرستان می شود » این یعنی دیکتاتوری و تمامیت خواه بودند ،


                    ©2013 APG.ir