تعداد بازدید: 2539

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 5 خرداد 1390-21:57

مازندران استراحتگاه مسئولان شده است

در نشست سراسری روابط عمومی شوراهای استان مطرح شد: مازندران30 سال است که در محرومیت به سر می برد اما همه مسئولان از مازندران به عنوان گل و بلبل یادمی کنند و از محرومیت آن سخنی نمی گویند/متاسفانه روابط عمومی در شهرداری ها بله قربان گو و فقط کارشان نصب پارچه است/شهرداری ها نبايد زباله جمع کن مسافران باشند.


اولین نشست سراسری روابط عمومی شوراهای استان مازندران با حضور محسن پور رئیس شورای اسلامی استان ،رئیس شورای اسلامی شهر آمل و مدیران روابط عمومی شوراهای اسلامی مازندران به میزبانی شورای اسلامی شهر آمل برگزارشد.

 به گزارش عليرضا عزيز کمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-دراین نشست علی قاسمی -رئیس شورای اسلامی شهر آمل- بابیان اين که مازندران استراحتگاه مسئولان شده است،گفت: 30 سال استان مازندران در محرومیت به سر می برد اما همه مسئولان از مازندران به عنوان گل و بلبل یادمی کنند و از محرومیت آن سخنی نمی گویند.

 وی افزود: نقش روابط عمومی دراین مقطع بسیار حساس است و باید عمق محرومیت مازندران را به گوش مسئولان برسانیم.

 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی قلب یک اداره است،گفت:متاسفانه روابط عمومی در شهرداری ها بله قربان گو و فقط کارشان نصب پارچه است؛ در صورتی که روابط عمومی می تواند به عنوان مشاور و برنامه ریز امور اداره خود باشند.

 قاسمی با بیان اینکه شهرداری آمل دارای 9 سازمان وابسته است از شروع به کار دهمین سازمان به نام فرهنگی و ورزشی خبرداد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهرستان با اشاره به فعالیت 10 ساله شورا در کشور گفت: باید نگاه ها در جهت مشارکت دادن مردم در امور تغییر پیدا کند، چراکه مردم از ما توقع دارند.

 قدرت الله نائیج نژاد با بيان اين که روابط عمومی باید به مسئولان خوراک بدهد و تاثیر گذار باشد، افزود: کارنامه کاری شوراها در گروه عملکرد روابط عمومی است و اگر نتواند وظیفه خود را خوب انجام بدهد مردم نسبت به ما بدبین می شوند.

 در ادامه رضا محسن پور -رئیس شورای اسلامی استان- گفت: مازندران حتی در فصل زمستان هم زیباست اما این دلیل نمی شود که مازندران  در تمام بخش ها توسعه پیدا نکند.

 وی گفت: 11میلیون مسافر در ایام نوروز داشتیم که این یک افتخار است و باید به زیر ساختارها توجه کنیم تا مسافران را به مرز 20 میلیون برسانیم .

محسن پور با بيان اين که باید کارهایي انجام دهیم تا مسافران هزینه کنند و درآمدی برای مردم مازندران به وجود آید،گفت: شهرداری ها نبايد زباله جمع کن مسافران باشند.

 رئیس شورای اسلامی استان با بیان اینکه مدیران اگر با ما تعامل داشته باشند دربسیاری از امور موفق هستیم، گفت: با بیانات مقام معظم رهبری درمورد شورا تازه مسئولان جایگاه ما را فهمیدند.


  • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 7 خرداد 1390-0:0

    وقتي از داشته هاي مازندران نام برده مي شود نام دريا و كوه و جنگل و باران و هواي پاك را به ياد مي اوريم .

    اما وقتي از نداشته هاي شمال (در زمينه گردشگري )مي خواهيم نام ببريم به ياد جاده هاي ارتباطي نا مناسب ، امكانات ساحلي بسيار محدود و نامطلوب ، امكانات مسافري و هتلينگ نا كارامد ، و.....

    شايد روزي فرا برسد كه مازندران سرسبز و خوش آب و هوا ، بتواند امكان پذيرايي از دوست دارانش را پيدا كند .!!!!!

    اما اين امر ميسر نيست مگر انكه بگوييم و بخواهيم و دنباله گيري كنيم .

    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 6 خرداد 1390-0:0

      هی عمو کجا بودید وقتی مردم، هکتار هکتار زمین کشاورزی رو بخاطر کمبود پول و ... میفروختند. الان تو هر روستایی و مناطق بکری خوش نشین ها لونه کردند، کسی هم جرات نداره چیزی بگه و یا حداقل جلوی این کارشون گرفته بشه. تازه تو شهر هم که هتل نداریم، مناطق گردشگری هم سالها پیش یا به سپاه واگذار شده یا شده "خانه دریا" برای مایه دارهای خارج استان. حالا به فکر افتادین از راه مسافر، درآمد برای مردم استان کسب کنید!

      • جمعه 6 خرداد 1390-0:0

        در عجبیم که چرا تمام مسوولان استان و شهرهای مختلف استان سنگ مسافران نوروزی و تابستونی رو به سینه می زنند مگه این مسافران جز آشغال و فراهم کردن مزاحمت و جاده های شلوغ و ترویج فساد(البته اکثریتشان) چیز دیگری هم برای این استان و شهرهایش به ارمغان می آورند؟
        شما می خواید به جنوب و غرب کشور برید باید حداقلش 6000 تومان فقط در آزاد راهها هزینه کنید درحالیکه تمامی این سرزمین از جاده های به اصطلاح ملی این استان استفاده می کنند و جز آشغال چیزی عاید مردمش نمی شود....


        ©2013 APG.ir